komentarze
  • 1. xandi_F1
    • 2022-09-28 22:05:08
    • *.8.52.229.ipv4.supernova.orange.pl

    Hyundai na profesjonalnie poszedł do WRC. Mają też fabryczny zespół w WTCR.

  • 2. Zaps
    • 2022-09-29 01:01:58
    • *.dynamic.mm.pl

    Hyundai w swoim Kibelkowym Racing Blue i z dumnym napisem N oraz Ford ze swoim zielonym jak Focusie czy Pumie, ewentualnie z konikiem. Zajebiście by to na gridzie się wblendowało

  • 3. MarioCFC
    • 2022-09-29 08:53:18
    • *.30.40.68.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Będzie więcej producentów niż zespołów

  • 4. giovanni paolo
    • 2022-09-29 10:19:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie do końca to widzę. Tak jak zostało wyżej napisane, Hyundai radzi sobie w rajdach i tak dalej więc mógłby wystąpić raczej jako partner do konstruowania podwozia czyli skrzynię i zawieszenie oraz chłodnice. Jako "prawdziwy producent", z własnym działem aero i silnikowym nie do końca. Ale czy producent napojów jest kontuktorem w F1? Nie, fabryka którą kupili i ludzie którzy tam pracują są kontruktorami. Czy Mercedes jest bardziej konstruktorem niż inni? NIE, to ich fabryka w Brixworth tworzy bolidy i je bada a nie siedziba w Stuttgardzie. Te dwie marki są ZARZĄDCAMI swoich fabryk, jak widać skutecznymi.
    Hyundai mógłby dać odpowiednie technologie i tak dalej i je rozwijać gdyby tylko chcieli. To, że 20 lat temu produkowali samochody na azję, które dla nas wyglądają zabawnie nie oznacza, że nie mogą w żaden sposób postawić nogi w F1. Tak samo ich sukces na rynku motoryzacyjnym nie oznacza, że maja gwarantowane wyniki.
    Zakup całego zespołu to trochę za dużo a znowu bycie jedynie sponsorem tytularnym jak Alfa Romeo to raczej nie jest ich cel. Mogliby być za to czymś więcej niż Haas. Tak ja to widzę, F1 funkcjonuje inaczej niż reszta motorsportu, a żeby ktoś wszedł do stawki musi podejść do sprawy realnie. Porsche chciało być za cwane. Ricciardo był za drogi by pozostać w stawce. Zespół jak Williams przez kilka lat był skupiony na tym by pozyskać fundusze, McLaren to samo, chociaż że to dawne i uznane ekipy a Mercedes i Red Bull są dla wyników. Cele bywają różne i wiele bardziej złożone.

  • 5. Manik999
    • 2022-09-29 16:51:50
    • *.182.201.0

    Dziś bardziej się opłaca kupić inną ekipę (np. Merc i Honda wykupiły Brackley, Renault Enstone), aniżeli tworzyć wszystko od nowa.

  • 6. hubertusss
    • 2022-09-30 08:33:43
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mogą se wyciekać. Widzieliśmy jak się skończyło z Porsche. Z audi cisza a oni się jarają kolejnymi plotkami.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo