komentarze
  • 1. Tomek_VR4
    • 2022-04-04 23:42:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Według mnie koszty naprawy bolidów po wszelkiego rodzaju wypadkach nie powinny się wliczać w limit budżetowy.

  • 2. fistaszeq
    • 2022-04-05 07:05:39
    • *.toya.net.pl

    co można wygrać na koniec roku w typowaniu?

  • 3. Grafii
    • 2022-04-05 07:37:29
    • *.internetia.net.pl

    Wg mnie, wszystko powinno się wliczać w budżet. Jak dziś odpuścimy naprawy, to za tydzień coś innego, a za miesiąc limit budżetowy będzie tylko wspomnieniem.

  • 4. Krukkk
    • 2022-04-05 07:59:13
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @3. Dokladnie. Tutaj akurat jest mowa o slabym zespole i kierowcy, ktory nie grzeszy talentem, ale tego rodzaju margines pozwoli czolowym zespolom wlaczyc to w czesc strategii walki o mistrza.

  • 5. Tomek_VR4
    • 2022-04-05 08:02:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4
    Według ciebie Hass to "słaby zespół"?

  • 6. Bruce
    • 2022-04-05 09:28:29
    • *.tme.pl

    @4 i co mają zrobić te zespoły z czołówki? Specjalnie rozbijać bolidy, żeby móc je za darmo odbudować? To nie chodzi o uszkodzenie skrzydła, tylko niemal całkowite zniszczenie bolidu

  • 7. kempa007
    • 2022-04-05 09:40:12
    • *.133.21.67.ekoline.net.pl

    2. fistaszeq przeczytaj regulamin, to samo co w zeszłym roku

  • 8. hubertusss
    • 2022-04-05 10:06:36
    • *.30.16.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4 serio? Zrozumiałeś co przeczytałeś? Czy tylko tytuł? W zacytowanych słowach Wolfa jest wyraźnie napisane. "Granica budżetowa zostanie dostosowana do ciebie" Czyli czołowe zespoły mogą nie dostać nic lub tylko część. Mogą ale nie muszą. To nie jest coś co z góry się należy. A kwota lub procent kosztów do pokrycia ulegają indywidulanemu ustaleniu. Więc wliczenie w strategię czegoś co nie jest pewne i kwota nie znana przez zespoły z czołówki było by skrają głupotą.

  • 9. hubertusss
    • 2022-04-05 10:08:25
    • *.30.16.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6 on tj @4 przeczytał tylko tytuł. Lub nie rozumie wypowiedzi Wolfa. Nikt nie bezie specjalnie kasował aut by dostać wcale nie pewne i nie znane co do kwoty przesunięcie limitu budżetowego.

  • 10. hubertusss
    • 2022-04-05 10:09:02
    • *.30.16.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przepis i opcja całkiem dobra dla słabszych zespołów zatrudniających debiutujących czy słabszych kierowców.

  • 11. Krukkk
    • 2022-04-05 10:35:07
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @6. Nie interesuje mnie to co czolowe zespoly zrobia z ta "furtka"-mozliwosci jest wiele. Nikt normalny nie ludzil sie, ze limity budzetowe beda TWARDO PRZESTRZEGANE a nawet nie beda podlegaly dalszym negocjacjom.

  • 12. hubertusss
    • 2022-04-05 11:58:35
    • *.30.16.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @11 nie broń na siłę swoich bzdur. Bo tego się nie da mądrze obronić.

  • 13. Roxor
    • 2022-04-05 14:36:22
    • *.

    Naprawa? Bolid dla Schumachera to trzeba raczej od nowa zbudować, to co z niego zostało rozpadło się na dwa kawałki.

  • 14. Jacko
    • 2022-04-05 16:44:13
    • *.

    @13. Roxor
    Jeśli przetrwał monocoque, to jest odbudowa, bo wszystko inne można traktować w zasadzie jako części wymienne. Natomiast jeśli zmienia się monocoque, to jest już inny bolid.

  • 15. mafico
    • 2022-04-06 08:34:33
    • *.uwoj.wroc.pl

    Potężny talent :D. W tym roku wpiernicz od Magnussena wracającego po przerwie o do widzenia. O Ferrari może zapomnieć.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo