komentarze
  • 1. Max_Siedlce
    • 2021-11-29 15:13:24
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    Wszystko to jedynie spekulacje reklamowe, moim zdaniem, jeśli koncern miał by przystąpić do F1 to już by to zrobili z Redbull-em, tymczasem postawili warunek, który tak naprawdę niczego nie precyzuje i w zasadzie jest spełniony, bo F1 jak najbardziej stawia na zaawansowane technologie elektryczne. Wszystko to burza medialna stricte reklamowa.

  • 2. Jacko
    • 2021-11-29 15:41:34
    • *.

    @1. Max_Siedlce
    Nie, to nie takie proste. F1 ciągle nie określiła jak będzie wyglądała architektura silników po zmianach i na to czekają firmy, które ewentualnie by mogły dołączyć. W teorii, gdyby to miał być czysty silnik spalinowy (wiadomo, że to nierealne), to bardzo prawdopodobny by był nawet powrót Coswortha.
    Po prostu muszą mieć napisane (plotki, pogłoski i zapowiedzi, to trochę mało) jak będzie czarno na białym, żeby potem nie zostać z ręką w ......

  • 3. Ram_zes39
    • 2021-11-29 15:56:04
    • *.8-4.cable.virginm.net

    @2 F1 określiła jak będą wyglądać silniki 2026. Będzie to hybryda ale bez MGU-H które jest najdroższą częśćią obecnej jednostki. Jeżeli chodzi o tech. eko to nie elektryki (tu zotawią pole dla FE), a 100% biopaliwo o takie samej lub lepszej wydajności. Było juz reklamy w social mediach.

  • 4. Jacko
    • 2021-11-29 19:00:54
    • *.

    @3. Ram_zes39
    Określiła jak by chciała, żeby wyglądały. Podobno też udało się osiągnąć porozumienie ze wszystkimi zespołami i producentami silników, ale na papierze na razie nic nie ma. Posiedzenie Światowej Rady Sportów Motorowych FIA odbędzie się w grudniu, po zakończeniu sezonu i dopiero tam najprawdopodobniej zostanie to klepnięte i wpisane do regulaminu.
    A przy okazji wybory nowego szefa FIA (Todt już nie startuje).

  • 5. Max_Siedlce
    • 2021-11-30 09:56:18
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    @4
    Ramowe specyfikacje zespoły i producenci otrzymali już w styczniu tego roku i zgadza się zespoły i producenci podobno nie zgłosili poważnych zastrzeżeń, ale specyfikacja ta nie została ogłoszona medialnie, jedynie jakiś wyciek, o którym pisze @3 że będzie to napęd Hybrydowy bez drogiego MGU-H co wydaje się logiczne. Sądzę, że na pewno koncern VW -a otrzymał również taką specyfikację, ale jednak ich warunek jest tak nie konkretny, że nie można ich brać na poważnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo