komentarze
  • 1. mich11
    • 2020-11-19 17:21:46
    • *.22.12.212.ipv4.supernova.orange.pl

    Straszny ten wywiad, chyba, że tłumacz się pomylił w paru miejscach. Cała ta dyskusja z HAM jest m. in. skutkiem powszechności internetu. Teraz każdy może wylać na Ciebie pomyje. Niezależnie czy wie czy nie co mówi. Za SCH tego nie było stąd może dla wielu z nas wydawał się bardziej idealny w oczach wielu niż HAM.

  • 2. Skoczek130
    • 2020-11-19 17:36:54
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Świetny jest i dowiodły to wyścigi pokroju m.in. GP Turcji 2020, GP Niemiec 2018, GP Wielkiej Brytanii 2008, GP Japonii 2007 i 2014. W McL miał przebłyski geniuszu z amatorką. Od początku ery hybrydowej posiada maszynkę do wygrywania. W latach 2017-2018 potwierdził swoją klasę. Suma summarum - dostał niepowtarzalną szansę od losu, by pokazać, że jest kierowcą nietuzinkowym. Nie każdy miał taką możliwość np. Alesi, nie każdy mógł gonić za rekordami np. Alonso, innych pogoń została brutalnie przerwana zmianą przepisów np. Vettela, jeszcze innych przez śmierć np. Senna. Największy z największych, czyli Schumacher, postawił poprzeczkę wydawałoby się nie do prześcignięcia. Podobnie Sergiej Bubka. Obaj zostali przebici. Rekordy są po to, by je przebijać. Nie lubię Hamiltona, ale tyle razy, ile postawiłem na niego i wygrałem u buka, powinno sprawić, że powinienem go uwielbiać. A dalej nie mogę. Może dlatego, że jest Anglikiem? Pocieszam się, że nie czystym. Może dlatego, że przyszło mu to nadspodziewanie łatwo? Tak, jakby mu to było pisane. Wręcz niewiarygodne. Nie mogłem znieść porażki Felipe Massy. Plakałem razem z nim, gdy dowiedział się, że mistrzem był tylko przez kilkadziesiąt sekund. Może to też ma wpływ? Gdyby został w McLarenie, zapewne już by nie jeździł. A tak ma możliwość dalej gonić. Zobaczymy, na jakich liczbach się skończy. O jednym powinien pamiętać - lepiej odejść niepokonanym, niż pokonanym. Dlatego też stawiam, że uczyni to po 2021 roku. Postawię na jego ósmy tytuł niemałą sumkę. Wierzę, że i tym razem mnie nie zawiedzie, choć zaklinam rzeczywistość, licząc na jego porażkę. ;))

  • 3. dawidjama
    • 2020-11-19 17:48:53
    • *.237.226.249

    @1
    Co cię w nim straszy?

  • 4. Xandi19
    • 2020-11-19 18:26:56
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Powiem tak. Lewis miał okazję uwolnić się od McLarena ale jednak zdał sobie sprawę, że lepiej być związanym z kimś niż potem jako wolny agent szukać ekipy (zapewne od dołu). To było po sezonie 2004 w Formule 3 gdzie Hamilton był 5 w generalce. Jedną pozycję za Rosbergiem i dwie przed Kubicą. Dlaczego tak było każdy ogarnięty wie a jak zaraz do dyskusji wkroczy hejter Roberta to wysyłam momentalnie scr jak zapomniał się przelogować z konta albo zalogowało go na to samo i odniósł się do samego siebie popierając tam takie bzdury. Hamiltonowi kazali zostać w F3 i wygrać ją a on chciał iść do GP2. Martin Whitmarsh, który zarządzał tym programem powiedział, że jak chce iść do GP2 to zrywają kontrakt. I przy Hamiltonie go podarł. 6 tygodni później dzwoni Lewis i mówi, że zgadza się na warunki McLarena. Został w F3. Wygrał ją i potem trafił do GP2 do ART GRAND PRIX.

  • 5. Brzoza2
    • 2020-11-20 18:45:26
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    Hamilton to jest jednak pajac. Chciał zakazać firmie zegarmistrzowskiej HAMILTON z ponad 100 letnią tradycją używania nazwy. Firma której wyroby nosił Elvis Presley Do dziś jeden z modeli jest sygnowany jego nazwiskiem. Geniusz kierownicy z pustym łbem. Teraz rozumiem przysłowie ?Głupi ma szczęście?

  • 6. Brzoza2
    • 2020-11-20 19:03:34
    • *.204.22.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Hamilton to jest jednak pajac. Chciał zakazać firmie zegarmistrzowskiej HAMILTON z ponad 100 letnią tradycją używania nazwy. Firma której wyroby nosił Elvis Presley Do dziś jeden z modeli jest sygnowany jego nazwiskiem. Geniusz kierownicy z pustym łbem. Teraz rozumiem przysłowie ?Głupi ma szczęście?

  • 7. weres
    • 2020-11-21 23:06:42
    • *.net.pulawy.pl

    @6
    Pajacem to ty jesteś ty brzoza2
    44IP(firma Lewisa Hamiltona), named after the Mercedes driver's race number, are attempting to trademark the name 'Lewis Hamilton' for a number of goods including watches, smartwatches and jewellery and Hamilton International(producent zegarków od 19 wieku) are opposing the move.Lawyers for the racing driver raised concerns that the rival firm were seeking to expand into smartwatches.

    Tak, więc Lewis chciał pod marką ,,Lewis Hamilton'' sprzedawać zegarki i smartwatche, a firma która nie produkuje smarwatchy się temu sprzeciwiała.
    Jakim trzeba być idiotą, żeby nazywać Lewisa pajacem dlatego, że chciał pod swoim nazwiskiem sprzedawać różne rzeczy, a pod jakim innym imieniem i nazwiskiem miał sprzedawać te towary? Seb Vettel? Weź się człowieku lecz psychicznie bo widać wyraźnie, że nienawiść do Lewisa uniemożliwia ci myślenie.

  • 8. Brzoza2
    • 2020-11-22 10:14:32
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    Nazywam się Ferdinand Porsche i zacznę sobie produkować samochody.
    Nazywam się Patek Philippe i zegareczki z biżuterią mogę sobie zacząć w Chinach zamawiać . Można tak dalej wymieniać . Dla mnie to takie cwaniactwo buraczane.

  • 9. weres
    • 2020-11-22 12:42:17
    • *.net.pulawy.pl

    @ Brzoza2
    Nie potrafię ci przetłumaczyć z polskiego na buraczane więc napisze jeszcze raz po polsku. Ta firma NIE PRODUKUJE smartwatchy, co jest więc buraczanego w tym, że Lewis chciał pod własnym nazwiskiem produkować coś czego ta firma nie produkuje? W swoim idiotyzmie uznałeś, że wszystko jest jasne i proste i wina leży po stronie Lewisa, a ignorujesz fakt, że sprawa trwała 3 lata.

  • 10. Kruk
    • 2020-11-22 16:23:40
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9 weres. "co jest więc buraczanego w tym, że Lewis chciał pod własnym nazwiskiem produkować coś czego ta firma nie produkuje?"

    Tylko skonczony burak chce wchodzic na rynek pod nazwa, ktora juz istnieje. W zwiazku z tym, ze IQ 44 ma syndrom dziada, to wydaje mu sie, ze wszystko na tym swiecie musi byc dla Niego i podporzadkowane pod Niego.
    Niestety, rzeczywistosc jest zupelnie inna i nie zawsze worek pieniedzy zalatwia spelnienie zachcianek.

  • 11. Brzoza2
    • 2020-11-22 16:46:21
    • *.dynamic-1-kat-k-5-3-0.vectranet.pl

    @9 weres smartwatch to nie zegarek .Tak jak motocykl nie jest samochodem A sprawa sądowa dotyczyła zegarka.

  • 12. weres
    • 2020-11-22 18:32:50
    • *.net.pulawy.pl

    @ 10
    Kruk IQ 0
    Lewis nie chciał wejść pod nazwą Hamilton tylko Lewis Hamilton. Istnieje spółka Apple i istnieje spółka Apple Records.
    @11
    Czy z tobą da się komunikować w jakimkolwiek cywilizowanym języku?
    44IP(firma Lewisa Hamiltona), named after the Mercedes driver's race number, are attempting to trademark the name 'Lewis Hamilton' for (...), smartwatches and Hamilton International(producent zegarków od 19 wieku) are opposing the move.Lawyers for the racing driver raised concerns that the rival firm were seeking to expand into smartwatches.
    Jak widzisz sprawa nie dotyczyła tylko zegarków ale także smartwatchy. I niestety wyjaśnienie dlaczego Lewis miałby nie mieć prawa produkować smartwatchy pod nazwą Lewis Hamilton przerosło cię intelektualnie.

  • 13. Brzoza2
    • 2020-11-22 18:39:37
    • *.dynamic-1-kat-k-5-3-0.vectranet.pl

    @12
    Weź transparent i idź pod sąd ! :)

  • 14. Kruk
    • 2020-11-22 19:34:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @12 weres. W zwiazku z tym, ze masz dziwna potrzebe obrony Lewisa (podejrzewam, ze On sam tego nie potrzebuje), to faktycznie trzeba z Toba inaczej.
    Kupie 150 krow i zamierzam produkowac maslo. Kurla...Co zrobic, zeby moje maslo nie kojarzylo sie ze zwyklym maslem?
    Wiem! Nadam mu nazwe "Maslo Maslane".

    Zgadzam sie z @Brzoza2. Jezeli Jestes poirytowany biegem wydarzen, to rob transparent i idz przed sad.

  • 15. weres
    • 2020-11-22 22:04:31
    • *.net.pulawy.pl

    @13
    Tylko co na takim transparencie napisać? Żądam zakazu dyskryminowania brzozy z powodu jego zaślepienia i głupoty?
    @14
    Ty to musisz mieć chyba z 10 lat? Czy ty kiedykolwiek byłeś w sklepie? Zdajesz sobie sprawę z tego, że istnieje wiele produktów pod nazwą np. masło roślinne, masło ekstra i są to produkty różnych producentów? Masło roślinne kojarzyło się z jedną firmą to mlekovita wypuściła masło roślinne od mlekovity. I nikt z tym nie ma problemu. Tylko ty jeden. Weź brzozę i idźcie protestować pod sąd, że nie podobają wam się nazwy maseł.

  • 16. Kruk
    • 2020-11-22 22:37:43
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @15 weres. Chodzilo mi o prawdziwe maslo, ale jak widac tonacy brzytwy sie trzyma. Nie pieprz trzy po trzy, bo kazdy idac do sklepu spozywczego doskonale wie czym rozni sie maslo roslinne od prawdziwego i od margaryny. Lewis nie ma o tym pojecia i dlatego wydawalo mu sie, ze Jego adwokaci zalatwia sprawe.

    IQ 44 chcial przejac marke Hamilton, ale nie wyszlo-rozumisz?

  • 17. Brzoza2
    • 2020-11-23 00:02:11
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    @15 weres
    Widocznie w tym sądzie są tacy zaślepieńcy i głupcy jak ja. Pasuje mi takie towarzystwo . Napisz do Izby Dyscyplinarnej SN może Cię wysłuchają i zwolnią sędziów z EUIPO. A najlepiej będzie jak złożysz veto :)

  • 18. weres
    • 2020-11-23 12:31:37
    • *.net.pulawy.pl

    @16
    Lol ty rzeczywiście masz 10 lat. Od kiedy masło ekstra nie jest prawdziwym masłem? A przecież w sklepach jest mnóstwo produktów nazywających się masło ekstra. Lewis nie chciał przejąć marki Hamilton tylko zarejestrować Lewis Hamilton. Po za tym powtarzam istnieje firma Apple i istnieje Apple Records. I nikomu to nie przeszkadza. Dlaczego więc komukolwiek miałoby przeszkadzać istnienie marki Hamilton i Lewis Hamilton?
    @17
    W tym sądzie nie ma takich zaślepieńców i głupców jak ty. Ty wciąż nie rozumiesz czego dotyczył spór.

  • 19. Kruk
    • 2020-11-23 13:51:31
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @18 weres. Jak dla Ciebie, moge byc nawet bobasem srajacym w pieluchy. Przeczytaj jeszcze raz moj komentarz nr 10 i komentarz @AndrzejOpolski nr 9 pod artykulem: "Hamilton "wielokrotnie" rozmawiał z Ferrari".

    Tworz swoja marke na zasadzie dodawania kolejnego czlonu do istniejacej nazwy. Zacznij budowac samochody pod nazwa Sronda-Honda albo Pierdzialli-Ferrari. Z Twojego punktu widzenia to jest mozliwe, ale sam sobie odpowiedz na pytanie: Czy i jak zostanie przyjeta Twoja nazwa marki. Na miejscu Lewisa, o wiele bardziej rozsadniesze byloby dogadac sie z istniejaca juz firma produkujaca zegarki czy tam smartwatch i udzilic swojej sygnatury niz na sile tworzyc marke, ktora i tak utozsamiana bedzie z tym co juz istnieje.

    Wychdzi na to, ze w tym sadzie sa zaslepiency i glupcy, bo zakazali IQ44 sprzedazy Jego produktow pod nazwa Lewis Hamilton. Jezeli nie zgadzasz sie z tym, to idz przed Sad i tam wylewaj swoje zale.

  • 20. Kruk
    • 2020-11-23 13:54:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @18 weres.
    PS. Albo buduj samochody pod nazwa Ryszard Ferrari-nie uwazasz, ze wyglupisz sie?

  • 21. weres
    • 2020-11-23 20:04:47
    • *.net.pulawy.pl

    @19
    Bobasku srający w pieluchy, zapewne nie wiesz ale istniał taki zespół jak The Beatles założyli oni spółkę Apple Co., która między innymi sprzedaję muzykę i nie przeszkodziło to w powstaniu spółki Apple Inc, która ma spółkę zależną Apple Music sprzedającą muzykę. Tak, więc wbrew twoim urojeniom dodanie kolejnego członu do istniejącej nazwy nie jest moim pomysłem, tylko czymś co funkcjonuje od wielu lat. W twoim świecie Steve Wozniak i Steve Jobs to zaślepieńcy i głupcy a może tylko buraki, które się wygłupiły, ale w realnym świecie to wybitny biznesmeni, którzy zmienili świat. Jak ci się nie podoba, że istnieje taka firma jak Apple Inc to idź pod sąd i protestuj. A jak sąd nie podzieli twoich argumentów to ich zwymyślaj od głupców i zaślepieńców. Nie wiesz jakie masło w sklepie sprzedają a zgrywasz eksperta od prawa patentowego...

  • 22. Brzoza2
    • 2020-11-23 22:17:31
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    Kruk daj spokój , on wie lepiej . Ham wziął złych prawników , on by mu za ??? wygrał sprawę.

  • 23. Kruk
    • 2020-11-23 22:30:51
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @21 weres. Ocho...Nastapilo bicie piany. Co mam ci poradzic na to, ze adwokaci IQ44 przegrali proces?

  • 24. Kruk
    • 2020-11-23 22:34:17
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @22 Brzoza2. Czemu? Niech pograza sie dalej.

  • 25. Brzoza2
    • 2020-11-23 23:04:42
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    @24 Kruk mówisz ? :)
    To chyba zacznę twierdzić że Alonso jest Mistrzem F1 na sezon 2020 . Co tam , że wyniki i punktacja mówią co innego . Ja tak mówię i koniec . :)

  • 26. weres
    • 2020-11-24 15:13:13
    • *.net.pulawy.pl

    @23
    Nie jesteś w stanie zaakceptować rzeczywistości. W realnym świecie istnieją firmy Apple Co i Apple Inc. Udowodniłem, że nie masz racji, a w twoim urojonym świecie pisanie prawdy to bicie piany... Brzoza dalej nie rozumie czego dotyczył ten proces, przypadek kliniczny szkoda czasu.

  • 27. Brzoza2
    • 2020-11-24 21:52:16
    • *.22.128.72.ipv4.supernova.orange.pl

    @26 weres ale o co ty kruszysz kopie bo ja już nie wiem. Przyjmijmy że Brzoza nie wie o co chodzi.
    Ty się zgadzasz z tym wyrokiem czy nie ?

  • 28. weres
    • 2020-11-25 11:12:52
    • *.net.pulawy.pl

    @27
    Zaczynasz pisać o sobie w 3 osobie, wiesz, że to nie świadczy zbyt dobrze o twoim zdrowiu psychicznym?
    Powtarzam skoro dalej twierdzisz, że ,,Chciał zakazać firmie zegarmistrzowskiej HAMILTON z ponad 100 letnią tradycją używania nazwy'' to po prostu nie wiesz, albo nie rozumiesz czego dotyczył proces. Jak napiszę, że zgadzam się z wyrokiem to uznasz, że przyznaję ci rację, choć jesteś w 100% błędzie odnośnie tego czego dotyczył proces. Tak, więc spróbuj zrozumieć czego dotyczył proces to wtedy będzie można prowadzić konstruktywną rozmowę.

  • 29. Brzoza2
    • 2020-11-25 12:56:42
    • *.204.22.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Amen !

  • 30. Kruk
    • 2020-11-26 13:52:06
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @weres. Zamiast przedstawic swoj punkt widzenia i swoje spostrzezenia z toczacego sie procesu sadowego, to Ty wolisz drzec kopare, ze nie mamy racji.
    Do Ciebie nawet nie trafia komentarz jaki napisal naczelny obronca IQ 44 @AndrzejOpolski.

    Odpowiedz mi na pytanie: Bedziesz mial zegarek marki Lewis Hamilton?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo