komentarze
  • 1. mBAQ
    • 2020-08-24 16:13:12
    • *.netia.pl

    Oj, jacy oni biedni i fałszywi. Nie pamiętają dlaczego Vettel zdobył 4 tytuły, a teraz ledwo wchodzi do pierwszej dziesiątki. Na pewno wtedy nie mieli dominującego samochodu.

  • 2. Kruk
    • 2020-08-24 17:44:37
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Teraz, kiedy producenci ukladow napedowych dopracowali niezawodnosc, to mozna zakazac stosowania wytycznych inzyniera podczas wyscigu-ale po co?
    Jak to nie produkt techniczny ma robic wrazenie? Juz Pan Doktor niech nie pitoli bez sensu, bo wrazenia sa w wielu aspektach F1.

  • 3. Mazi_f1
    • 2020-08-24 19:03:01
    • *.191.58.254.ipv4.supernova.orange.pl

    Przesadza, niech się wezmą do roboty w RB a nie wymyśla pierdoły.

  • 4. Xandi19
    • 2020-08-24 20:00:05
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Sami się zgodziliście na tą elektronikę sterowaną, hybrydy sterowane, że kierowca nie wie kiedy co ma włączyć. A teraz jak zwykle zdziadział i pier8***. W 2016 roku były zakazy komunikacji to Hamilton ciągle płakał i mówił, że będzie wszystko klikał na kierownicy bo go wkurza. Rosberg za ustawienie czegoś gdy mu padł 5 bieg dostał 5 sekund kary.

    Ricciardo mówił, że on i Vettel w 2014 roku jeździli na starej kierownicy i jako jedyni wtedy nie mogli kontrolować stanu tej baterii. Byli tak zależni od inżyniera, że tracili masę czasu w tempie wyścigowym. Kierowca nie mógł ogarnąć czy może użyć przycisku do wyprzedzania aby wypompować się z baterii aby wyprzedzić kogoś bo nie miał ekranu na kierownicy. Musieli pytać inżyniera. To żałosne.

  • 5. giovanni paolo
    • 2020-08-24 20:00:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdyby to samo powiedział jakiś inny Austriak jak Wolff czy Lauda, a nawet jakiś przypadkowy kierowca ze "starej dobrej gwardii" jak Prost to w komentarzach jedyne co by było to obraz erekcji u co poniektórych.
    To jest chora nienawiść, to powinno się leczyć, nawet jeżeli się nie da to chociaż próbować, szprycować tabletkami.

  • 6. rowers
    • 2020-08-24 22:05:47
    • *.dynamic-1-kat-k-4-2-0.vectranet.pl

    Kierowca powinien skupić się na prowadzeniu, a nie na obsłudze bolidu 30 przyciskami, które w rożnej sekwencji kliknięć mają różne funkcje. To nie wina kierowców, że bolidy są tak skomplikowane w obsłudze, od tego są inżynierzy. Bodajże w 2016 roku wprowadzili na chwile zakaz komunikacji i nawet Rosberg, który zamiast skupiać się na ściąganiu uczył się jak się obsługuje bolid i co klikać dostał karę bo zapomniał co zrobić, jak w komentarzu 4. Czy to wina kierowcy, że nie pamięta kilkunastu możliwości kliknięć jadąc 300km/h?

  • 7. Kruk
    • 2020-08-24 22:32:31
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5. Napisz wprost, ze zycie do tego stopnia bije Cie, ze potrzebujesz specjalnego traktowania z przymruzeniem oka.
    Jezeli stawiasz w jednym szeregu Doktora Marko z wymienionymi przez Ciebie ludzmi, to wspolczuje ci braku dostepu do wykwalifikowanego lekarza.

    Najwazniejsze, ze u Ciebie wystepuje erekcja na widok i slowa Helmuta Marko.

  • 8. konewko01
    • 2020-08-24 22:56:57
    • *.icpnet.pl

    @7 na razie to ciebie bije skoro złapałeś bejta.

  • 9. Kruk
    • 2020-08-24 23:11:17
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @8. Gdyby Ciebie zycie bilo tak jak mnie, to bylbys przekonany, ze zlapales Pana Boga za nogi ;)

  • 10. wheelman
    • 2020-08-25 13:12:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedy ten leśny dziadek usunie się z padoku, i będzie walił drinki z Villeneuve?
    Tylko tego mu życzę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo