komentarze
  • 1. goralski
    • 2019-09-27 20:01:55
    • *.box3.pl

    mogliby jeszcze od Ferrari spróbować...
    Reno w takim wypadku raczej ma marne szanse na dalszą egzystencję w f1.
    Ktoś może mi przybliżyć jak to będzie wyglądało w 2021 - tj czy np Reno (Merc, Honda itp) sprzedając silniki innym zespołom zwiększa swój budżet czy to nie wpływa na limit?

  • 2. Arjbest
    • 2019-09-27 20:02:56
    • *.

    Szczerze wątpię w taką możliwość. McLaren byłby groźnym konkurentem dla Mercedesa. A ten nie lubi takiej konkurencji. Nie tak dawno odmówili RBR by nie stworzyć zagrożenia dla siebie.

  • 3. WDrake
    • 2019-09-27 20:14:16
    • *.

    Ale płaczą, mogli zostać z honda, przynajmniej budżet mieli nieograniczony i rbr teraz na tym korzysta. Tak to jest jak się nie rozmawia i nie współpracuje tylko wymaga

  • 4. ahaed
    • 2019-09-27 21:02:16
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Trzeba było zostać z Hondą i nie stawiać swoich warunków. McLaren zrobił najpierw bolid, potem wymagał by zmieścić silnik.

    RBR dostał silnik i wokół niego zrobił bolid.

  • 5. ahaed
    • 2019-09-27 21:04:37
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    ps: Zapomniałem dopisać: jak bardzo lubię Alonso, to przypuszczam, że po jego marudzeniu i docinaniu Hondzie. Oni też to mieli już w d...ie. Z RBR czy TR jakoś nikt nie marudził, wszyscy czekali na efekty. I co? Max bije się o 1 miejsca, drugi RBR też w punktach, TR także nie zamyka stawki.

  • 6. husaria
    • 2019-09-27 21:42:33
    • *.play-internet.pl

    4@. O to to i McL byłby w lepszej sytuacji silnikowej, a tak jeżdżą "szrotem"

  • 7. giovanni paolo
    • 2019-09-27 22:39:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o ile dobrze zasłyszałem, przepis odnośnie sprzedawania dokładnie takich samych silników i map zespołom klienckim jak fabrycznemu utworzono dopiero po przejściu McLarena na Hondę w 2015 roku
    teraz powrót do Mercedesa byłby bezcelowy i byłoby trochę szkoda Renault, które by musiało szybko zwinąć swój interes

  • 8. Luzak564
    • 2019-09-28 07:42:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    To Reno będzie miało twardy orzech do zgryzienia, chyba że to jest tylko wywarcie presji na renówce aby bardziej przyspieszyla pracę nad rozwojem silnika chociaż z drugiej strony ten silnik po tych wszystkich nowych specyfikacjach nie odbiega aż tak bardzo od konkurencji, wina myślę że leży po stronie aero samochodu, gdzieś wyczytałem że ten nowy zespół który chce wejść do f1 od 2021r a nazywa się Phantera F1 czy jakoś tak to chce otrzymywać silniki Reno tak że myślę że to jest jakaś alternatywa na wypadek gdyby MCL nie zechciał korzystać z ich silnikow

  • 9. Viggen2
    • 2019-09-28 09:42:38
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    McLaren potwierdził, że będą korzystać z silników Mercedesa co najmniej do 2024 roku

  • 10. Luzak564
    • 2019-09-28 09:47:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @9 ale od kiedy będą korzystać?

  • 11. Viggen2
    • 2019-09-28 10:03:07
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    @10
    Od 2021 roku

  • 12. hubos21
    • 2019-09-28 10:03:53
    • *.8.182.156

    11@
    2021

  • 13. Luzak564
    • 2019-09-28 10:34:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mercedes będzie mógł sprzedać silnik czwartemu zespołowi w stawce? bo w myśl regulaminu mogą jeździć trzy zespoły a mają przecież swój fabryczny, RP i Williamsa w stawce, ciekawe jak obejda ten przepis

  • 14. gzr
    • 2019-09-28 10:36:15
    • *.unknown.vectranet.pl

    Oficjalnie McLaren już z silnikami Mercedesa od 2021. Torro Rosso zmienia też nazwę :)

  • 15. TomPo
    • 2019-09-28 16:45:35
    • *.

    Marketingowa porazka.
    Producent silnikow, ktorych nikt nie chce.
    W sumie to sytuacja identyczna jak w cywilnej motoryzacji. Auta maja bardzo ladne wizualnie, ale krolowa lawet nie zostaje sie bez powodu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo