komentarze
  • 1. PBY4
    • 2019-03-07 13:09:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Cyril może ma trochę racji. Powstały 3 układy mocno powiązanych zespołów. Do tego Renault i McLaren, które będą małżeństwem z rozsądku i Alpha Romeo (Sauber), który będzie na dalszej orbicie układu Ferrari-Haas z racji silnika i powiązań korporacyjnych. Wiadomo, że senior nigdy nie pozwoli aby wasal był tak silny jak on, ale i tak wasal otrzyma wsparcie w postaci (przykładowo) jakiś danych czy elementów aero z ubiegłorocznej konstrukcji. W tej sytuacji Williams może mieć dodatkowo pod górkę, bo w takim układzie nie jest i działa sam. To była by walka 4 koalicji i jednego zespołu. Wydaje mi się, że raczej tak nie będzie. Jest przebieg sezonu. Jeśli odrzucić układy technologiczne to dalej mamy 10 zespołów, które mają odrębna politykę wewnętrzną, taktykę, podejście do kierowcy. Co najwyżej częściej będziemy oglądać "uprzejme zachowania" kierowców Racing Point wobec kierowców Mercedesa, czy kierowców Haasa wobec kierowców Ferrari. Czy dalej będziemy mieć 3 wyścigi w jednym, tylko interwały czasowe między nimi zmniejszą się? A może z tyłu poziom tak się wyrówna, że będziemy mieć 2 wyścigi w jednym? Byłoby to fajne, a przynajmniej fajniejsze niż to co oglądaliśmy do tej pory. Czołówka na pewno będzie daleko z przodu i tego na razie nic nie zmieni. Pytanie tylko czy Williams będzie w stanie utrzymać się w grupie czy będzie stanowić sam w sobie odrębną grupę (czego im nie życzę). Wszystko pokaże sezon.

  • 2. czuczo
    • 2019-03-07 13:55:37
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Może się mylę, ale przecież Toro Rosso nie jest pierwszy sezon w F1, tylko naiwny sądziłby że Red Bull i Toro Rosso to dwa osobne zespoły. Więc Merc i Ferrari skopiowali pomysł zespołu satelickiego i go ulepszyli.

  • 3. Medicus
    • 2019-03-07 14:25:10
    • *.play-internet.pl

    @1 PBY4 - Alfa Romeo ;)

  • 4. XandiOfficial
    • 2019-03-07 15:30:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nikt nie lubi Mercedesa. RP wydaje mi się, że poczeka na okazję na zmianę dostawców silnika bo zniżki na Merca nic im nie dadzą, reszta się zbliżyła w osiągach. Williams w 2015 roku przyznał, że po genialnym roku 2014 poczuł jak silnik chodzi słabiej. Merc dał im super jednostki na rok 2014 gdy Williams po 2013 był na dnie tylko, że za nim byli Marussia i Caterham. Dobry sezon i powiedzieli wprost, że niby silnik ciągle się poprawia ale Mercedes dla siebie ma mocniejszy. Tak działa F1. Mistrzem Świata nie zostanie nigdy kierowca Haasa czy Alfy Romeo dopóki będą korzystać z silników Ferrari. Mistrzem nie zostanie kierowca RP czy Williamsa ;( jeśli będą korzystać z silnika Merca. Renault chce zbliżyć się z McLarenem ale jak zacznie wychodzić i jednym i drugim to nagle McLaren stanie w miejscu. Oni mogą mówić, że dostarczają kupującym zespołom te same jednostki ale to jest F1 i biznes. Ktoś powie mi, że jakim cudem wtedy RedBull na V8 z Renault wygrywał. Silniki V8 Renault to były najlepsze i najbardziej pożądane silniki w F1. Na bazie sukcesów Renault i po wycofaniu ich, mogli szczycić się, że to ich silniki dominują w F1 a rok 2010 był po prostu przespany bo dali im silniki zapewne te same a ci byli lepsi. To było fair ale wiadomo. Biznes. McLaren powinien sam budować sobie silnik a Haas jeśli marzy o czymś czymś więcej to niech skołuje Forda aby wrócił. Wiadomo wtedy bolidu Ferrari z sezonu wcześniej nie dostaną.

  • 5. ahaed
    • 2019-03-07 21:06:09
    • *.access.telenet.be

    O ile się zakładamy, że w 2020. Merc wsadzi swojego kierowcę do Williamsa i dostarczy 5 ciężarówek części? Clair nie ma wyjścia by zespół przetrwał. A Merc nie za bardzo ma drugi zespół.

  • 6. ahaed
    • 2019-03-07 21:07:01
    • *.access.telenet.be

    Ps: albo już wyleciał Paddy, bo merc postawił swoje warunki ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo