Ferrari na Suzuce odsłoniło nowe malowanie bolidu
Zgodnie z oczekiwaniami zespół Ferrari w czwartek przed GP Japonii zaprezentował nowe malowanie swojego bolidu.Philip Morris zgodnie z obowiązującym prawem od kilku lat nie był w stanie reklamować swoich produktów ani marek w F1, ale mimo to cały czas pozostał związany z zespołem Ferrari. Wcześniej w tym roku przedłużył z nim współpracę do sezonu 2021, informując przy okazji, że zamierza zmienić kierunek swojego rozwoju, a współpraca z Ferrari ma stanowić dla niego podstawę działań marketingowych.
"Chciałbym podziękować Philip Morris, gdyż od początku sezonu mają prawo do obrandowania całego bolidu" mówił szef Ferrari, Maurizio Arrivabene. "Mieli szacunek do naszej czerwieni i pozostawali auto zupełnie czerwone."
"Powód jest prosty: powiedzieli, że nie spieszą się, ich firma się zmienia, przekształca i wdraża nową misję."
"To co robimy jest proste. Ferrari i Philip Morris dążą ku lepszemu, ku lepszym osiągom, aby dzień po dniu uczyć się na błędach, iść do przodu i dobrze się spisywać."
"Można powiedzieć: OK, ale wy chłopaki jeszcze nie wygrywacie [mistrzostw]- tak, ale uczymy się. Aby móc wygrywać w przyszłości, trzeba móc się uczyć."
Misja Przesiew nazwana została od obrządku przesiewania ziaren czyli oddzielania pszenicy od plew.
Wiceprezydent Philip Morris ds. globalnej współpracy, Riccardo Parino mówił: "Po dziesięciu latach kiedy nie brandowaliśmy bolidu F1 na torze wracamy z nową inicjatywą."
"Ważne jest, aby podkreślić iż logo i firma nie są powiązane z żadnym produktem tytoniowym. Tutaj chodzi o nas."
"Chodzi o fakt, że nasza firma zmienia się i zamierza przejść do zupełnie innych inicjatyw dla lepszej przyszłości."
"Ważne jest dla nas bycie z Ferrari, gdyż Ferrari stanowi przykład pasji i dąży do stałej poprawy, która ma być podstawą naszej przyszłości."
komentarze
1. Virjou
Teraz to już nikt ich nie zatrzyma :) Majster gwarantowany :)
2. fastestlap
ciekawe o ile wzrosła waga samochodu :)
widać "malowanie" kombinezonów też zmieniono..................
3. Raptor202
Aerodynamiczne barwy na pewno pozwolą im wyprzedzić Mercedesa i Hamiltona w tym sezonie. Fenomenalna decyzja, teraz proponuję wymienić Arrivabene na Boulliera i ponownie zatrudnić Massę w miejsce Vettela.
4. czuczo
Jakbym czytał wypowiedzi naszych piłkarzy " staramy się i cały czas do przodu" hehe
5. Antie
Niezła gra słów. Tylko czy "misja wygrać natychmiast" nie jest już w tym sezonie dla Scuderii "mission impossible"?
6. ahaed
Dajmy reklamy papierosów, alkoholi itp. Przecież teraz jest "dyskryminacja"!! Pedałów można, siostry Godlewskie a dobrego whiskacza nie?? No k....a. A na serio, to były papierosy, alkohole itd. I nie było paydriverów. A co do reklam? Nie chcesz to nie pijesz itd. Równie dobrze można się teraz przyczepić np: o reklamę bose w mercedesie. Dlaczego mamy kupować bose, skoro głośna muzyka niszczy słuch.
7. zero.nero
Brawo! To genialne zagranie marketingowe. Wiadomo, że Philip Morris jest producentem Marlboro. Wiadomo, że papierochów reklamować nie można. Jak się uważnie przypatrzeć, to widać wyraźnie logotyp Marlboro na bolidzie, he he...
8. Orlo
@6 i7
Ot i taki nasz cały dzisiejszy świat. Nie trzeba szanować innych, trzeba tylko udawać, że się szanuje innych... :/ Hipokryzja nabiera coraz to nowego znaczenia/szerszego pola manewru...
9. sylwek1106
Na stronie tego hasła takie bzdury są, że masakra.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz