komentarze
  • 1. Nezrah
    • 2018-09-28 18:15:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Hmmm....a czyją sprawą jest to jaki ma silnik i jak sie sprawuje? Kierowcy? Nie? skoro jego silnik to nie jego sprawa to co nią jest? Francuzi lepiej niech zaczną sie obnosić do swoich klientów z większym szacunkiem bo nie zdziwię sie jak cześć fanów po takich wypowiedziach odejdzie od marki. Co Max sobie gada to jedna sprawa, ale firma tej wielkości i z takim stażem zamiast pokazać "dojrzałość" w komunikacji odpowiada na tym samym poziomie co holender.

  • 2. Luzak564
    • 2018-09-28 18:55:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Masz rację że taka firma powinna pokazać dojrzałości ale co mają mówić? Cały ten sezon gadali że wiedzą co zrobić, co poprawić w silniku aby był bardziej niezawodny i co? Jaki szrot był taki dalej jest, z całym szacunkiem dla Reno ale od tej paplaniny to aż się mdlo robi, aczkolwiek bardzo im kibicuje

  • 3. Berger
    • 2018-09-29 09:24:49
    • *.dynamic.chello.pl

    1&2
    Cyril'owi chodzi o to że powrót no specyfikacji B nie jest winą Reno tylko wyborem RBR a Max właśnie to sugerował. RBR tak zdecydował i tyle a z jakiego powodu tak zrobili to już RBR niech wyjaśnia wg mnie mogli zajechać silniki C w Rosji i karę dostać później... ale czy było by to łatwiejsze? Może na torze w Socii widzą wieksze szanse na przedarcie się do przodu z końca stawki?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo