komentarze
  • 1. Miki42
    • 2018-09-08 12:15:21
    • *.ap-media.pl

    Ta FIA sama nie wie czego chce najpierw zezwala potem karze to jest całkiem bez sensu a fakt jet taki że nie miał zespół jak tego zmienić jak fabryki były nie czynne

  • 2. champ21
    • 2018-09-08 12:34:16
    • *.strzyzowski.net

    Zmiana czy doprecyzowywanie przepisów powinno być raz w roku. Zmiana zasad w trakcie gry jest nie fair moim zdaniem. Jak ktoś znalazł lukę to powinien mieć możliwość korzystania z niej do końca sezonu.

  • 3. Miki42
    • 2018-09-08 12:59:49
    • *.ap-media.pl

    champ21
    Popieram tak powinno być a po drugie jak oni chcą ciąć koszty w F1 jak zmieniaja przepisy w trakcie sezonu a zespoły muszą się zastosować do nich a wiadomo na to trzeba wydać dodatkową kasę czyli obniżanie kosztów ? jakie obniżanie raczej podwajanie

  • 4. Duke_
    • 2018-09-08 14:57:37
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    "FIA w piśmie skierowanym do Haasa wstępnie zgodziła się na "przymrużenie oka", ale jednocześnie poinformowała go, że w ten sposób naraża się na ryzyko protestu ze strony rywali."

    Dla mnie sprawa jest prosta. Możecie jej użyć ale jeżeli ktoś się przyczepi to wasza strata. Byli tego świadomi i mieli szanse 50/50.

  • 5. saint77
    • 2018-09-08 20:11:26
    • *.dynamic.chello.pl

    Z tego co wiem, to FIA nie zmieniła przepisu odnośnie podłogi tylko Haas nie byl świadomy, że ich podłoga jest niezgodna z przepisami.
    Tu bardzo wiele zależy od tzw. interpretacji przepisów, stąd taka a nie inna sytuacja.
    Gdyby Haas nie zrównał się z Renault to prawdopodobne, że dalej by z nią jeździli, a atak renault poczuli się zagrożeni i wyszło jak wyszło.
    Dziwi mnie natomiast, że Tylko Grosjan ma z tym problem podłoga w bolidzie Magnussena jest inna?

  • 6. rowers
    • 2018-09-08 21:33:25
    • *.dynamic-zab-04.vectranet.pl

    Ludzie, przepisy zostały doprecyzowane, czyli znając FIA została wydana dyrektywa wyjaśniająca. Przepis istniał tak jak saint77 pisze, ale tutaj była kwestia interpretacji, którą sprecyzowała dodatkowa dyrektywa.
    FIA nie interesuje czy zamykasz fabryke. FIA interesuje bolid zgodny z przepisami i nic więcej. "Doprecyzowanie" występuje w zasadzie za każdym razem jak powstaje jakaś wątpliwość, czyli obstawiam minimum kilkadziesiąt razy na sezon. Głównie jest tak, że FIA sprawdza konkretną specyfikację bolidu. Przecież oni nie są w stanie zweryfikować 22 bolidów czasem co tydzień. Każdy zespół wprowadza jakieś niewielkie zmiany w skrzydłach. Jeśli cokolwiek zostanie zmienione na przestrzeni 1 weekendu wyścigowego to pozostają jedynie protesty zespołów, które obserwują wszystko baczniej niż FIA.

  • 7. skilder3000
    • 2018-09-09 00:28:38
    • *.154.broadband9.iol.cz

    Co to za zmienianie przepisów w trakcie sezonu? Co nie jest zabronione jest dozwolone!!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo