komentarze
  • 1. projektor333
    • 2017-11-24 20:30:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    System halo to jakaś pomyłka tak psuje wygląd bolidów o ile do takich rozwiązań jak np. płetwa rekina da się przyzwyczaić i nawet jest to praktyczne to halo oprócz ,,ochrony kierowców " ma dużo minusów w takim sporcie jak f1 musi być doza ryzyka i tak bolidy stały się przez tyle lat bardzo bezpieczne nie da się uniknąć ryzyka a z halo moim zdaniem idziemy w stronę zamkniętych kokpitów co jest słabe.

  • 2. Fanvettel
    • 2017-11-24 21:53:28
    • *.230.122.190

    Ten system Halo jest nie potrzebny !
    Tak samo jak zmiana logo F1.

  • 3. RB2017
    • 2017-11-24 21:54:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 płetwa mi się podoba ale te halo i kamery 360° jak kula

  • 4. zzagrobu
    • 2017-11-24 22:05:03
    • *.adsl.inetia.pl

    @1
    biorąc pod uwagę całość wypowiedzi ta kropka na końcu jest kompletnie zbędna :)

  • 5. hmielowy
    • 2017-11-24 23:00:09
    • *.ists.pl

    @1 Ciekawe jak byś śpiewał gdybyś zasiadał w zarządzie FIA i odpowiadał za domniemaną śmierć (odpukać) któregokolwiek z kierowców.

  • 6. hmielowy
    • 2017-11-24 23:00:36
    • *.ists.pl

    @1 EDIT: Albo gdybyś był kierowcą, albo członkiem rodziny kierowcy : )

  • 7. TomPo
    • 2017-11-24 23:37:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Nalezalo przeprojektowac podnosniki, a nie bolidy - bzdura.
    Pojemniki elastyczne z woda zamiast na bandach, to moze tez lepiej nimi bolidy oblozyc ?
    Wzmocnic przepisy odnosnie linek trzymajacych kola i dodac linki do utrzymywania skrzydel od srodka.
    Nic wiecej wiekszego nie lata, a przed srubkami to i tak Halo nie obroni.

  • 8. veterynarz
    • 2017-11-25 07:57:57
    • *.play-internet.pl

    @6 Myślę że kierowca Formuły 1 jest (powinien być) świadom tego, że wsiadając do bolidu i pędząc z prędkością 300 km/h ryzykuje swoim życiem lub zdrowiem. Wypadki w tym sporcie zdarzały się i nadal się zdarzają, zawodnicy cały czas ryzykują życiem na torze, tylko że to ryzyko jest nieporównanie mniejsze niż kiedyś, zadbały o to przepisy bezpieczeństwa. Ale to ryzyko wciąż jest i żadne halo tego nie zmieni. Dlatego żaden kierowca (ani żadna rodzina która jego jest) nie powinien oczekiwać, że nic mu się nie stanie. Przeciwnie, powinien być świadom tego, ile ryzykuje, z halo lub bez.

  • 9. bartexar
    • 2017-11-25 08:37:21
    • *.82.41.31.ip4.feromedia.eu

    @8. I uważasz że to okej tak? No spoko, godzą się na ryzyko więc niech się zabijają, no przecież wiedzieli jakie jest niebezpieczeństwo...
    Nie może tak być i halo to jest krok w dobrą stronę, nie wiem czy dobrym sposobem ale na pewno była to najlepsza na teraz opcja.

  • 10. hmielowy
    • 2017-11-25 10:14:16
    • *.ists.pl

    @8 I to, że kierowca powinien być świadom niebezpieczeństwa utraty życia podczas jazdy bolidem F1 oznacza, że kolejne systemy bezpieczeństwa nie powinny być wprowadzane? Sam mówisz, że ryzyko jest nieporównanie mniejsze niż było kiedyś. Strach pomyśleć ile kierowców byśmy stracili, gdyby nie nacisk na bezpieczeństwo od kilkunastu lat w F1 (pierwszy przykład jaki mi przychodzi do głowy? hmm. może taki łysawy gość z Krakowa?). I wybacz, ale stwierdzenie, że "ryzyko wciąż jest i żadne halo tego nie zmieni" jest czystą ignorancją. Nie mówię, że halo jest genialnym rozwiązaniem. Ale moim zdaniem to jest naturalny kierunek w którym będą kierować się sporty motorowe i powinniśmy po prostu to zaakceptować zamiast toczyć pianę z pyska.

    A. I jeszcze jedno. Trochę empatii. Bo gdybyś Ty był kierowcą to gwarantuję Ci, że wolałbyś mieć stringi na bolidzie niż koło w czaszce. Co zresztą potwierdza 99% kierowców. (Wyjątkiem są takie nieopierzone szczyle jak VER)

  • 11. Heytham1
    • 2017-11-25 10:50:05
    • *.centertel.pl

    Tak marudzicie na te halo i że to wygląd psuje...ale poczekajmy do prezentacji nowych bolidów z oceną tego jak ostatecznie zespoły to wkomponują w swoje samochody. Podobno na halo będą mogły pojawiać sie jakieś elementy aerodynamiczne co może poprawić wygląd tego czegoś.

  • 12. Tomek_itd
    • 2017-11-25 14:21:50
    • *.8-3.cable.virginm.net

    @11
    Czyli przylepią do stringów podpaski ze skrzydełkami... fajnie ;)))

  • 13. GOJolyon
    • 2017-11-25 14:40:37
    • *.lss.net.pl

    Nie przypominam sobie w tym roku kraksy w której koło by odleciało od bolidu.A Było wiele takich sytuacji gdzie mogło to się stać.Tak samo dałbym sie oskalpować za to żeby żwir powrócił do F1 i to masowo.Zresztą te pobocza były bezpieczniejsze od tych dzisiejszych.Schumi 1999. złaana noga Sainz 2015 omany złamana kość łydeczkowata,silne bóle głowy,stracenie przytomności.Więc kto się ze mną zgodzi w tej kwestii?

  • 14. sylwek1106
    • 2017-11-25 15:38:25
    • *.centertel.pl

    A co będzie jak bolid wjedzie pod bandę z opon i zacznie się palić. Kierowca mający pałąk nad głowąktorego nie będzie w stanie podnieść będzie uwięziony jak w klatce...

  • 15. darek0361
    • 2017-11-27 01:35:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    uważam,że te bolidy i tak są już bardzo bezpieczne co potwierdza uderzenie RK w Kanadzie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo