komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2017-10-26 19:56:36
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Powiedzcie mi, bo nigdy tego nie zrozumiem - dlaczego za każdym razem, gdy FIA ustawia takie krawężniki nie zastosuje po prostu lepszego rozwiązania, czyli zasypywanie żwirem, co dostatecznie ucinałoby wszelkie próby ścinania zakrętów?

  • 2. Tooom3k
    • 2017-10-26 20:03:35
    • *.217-171-56.tkchopin.pl

    @1 Bo zaraz zaczną się rzucać, że żwirowe pobocza są niebezpieczne i trzeba je asfaltować...

  • 3. czuczo
    • 2017-10-26 20:17:43
    • *.ssh.gliwice.pl

    Tak to jest jak się maluje tor na wyasfaltowanych hektarach. Trawniki, żwir a potem asfalt i nikt by nie ścinał zakrętów, bo by się nie opłacało. Kiedyś kierowcy nie podejmowali takiego ryzyka, aby wyprzedzać i wciskać się tam gdzie nie ma na to miejsca. A dziś młodzi przyzwyczajeni że gdzie by wyjechali i tak wrócą bez przeszkód na tor. Smutne ale prawdziwe.

  • 4. jaromlody
    • 2017-10-26 20:54:34
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    @3 czy ja wiem??? podczas GP USA kilku kierowców pokazało jak się zalicza szerokie pobocza i wylądowali na żwirku miedzy innymi Vettel no i słynny maruda Romaina Grosjeana który 3 sesję treningową zakończył przed czasem.

  • 5. czuczo
    • 2017-10-26 21:37:30
    • *.ssh.gliwice.pl

    @4 no właśnie, żwirek :)

  • 6. andy_chow
    • 2017-10-27 00:19:20
    • *.opera-mini.net

    W Monaco nikt nawet nie próbuje ścinać zakrętów. Żwirek i po problemie.

  • 7. Alboviem
    • 2017-10-27 00:34:18
    • *.static.tpgi.com.au

    Za gorami, za lasami, paddockami, pit stopami, jest kierowca niczym z raju chociaz Hitler zyl w tym kraju.
    Cherubina nosi miano bo ma wlosy niczym siano. Niczym siano jasne wlosy jak pszenicy zlote klosy.
    Kto to taki? Wspomniec trzeba, ma na imie Vettel Seba. Vettel niezle daje w kolo, zawsze buzie ma wesola,
    Moze czasem przed wyscigiem robi sobie skreta migiem. Mlody niemiec juz od rana zjada bulke i banana,
    dwa tuziny pompek trzasnie, takie zycie ma on wlasnie. Jednak w prasie sa pogloski, ze te jego jasne wloski
    co policzysz jak na dloni, daja mu z 50 koni. Moral z tego wlasnie taki: Seba szybko scinaj klaki.

  • 8. Pati_EK
    • 2017-10-27 06:59:54
    • *.dynamic.chello.pl

    Powinny byc sztywne reguły dotyczące nieprzekraczania linii i twardo egzekwowane.
    Ten kawałek ze zdjęcia wygląda jak ścieżka rowerowa ;-)

  • 9. stasek44
    • 2017-10-27 08:53:10
    • *.56.241.24

    "Na pierwszym okrążeniu ubiegłorocznego wyścigu Lewis Hamilton szeroko wyjechał w pierwszym zakręcie toru pokonując trawnik a powracając na tor utrzymał prowadzenie przed Nico Rosbergiem."

    On tam nie wyjechał szeroko, tylko po prostu ten zakręt przeciął - mniej niż Maks, ale dzięki temu utrzymał swoją pozycję. Za tamten incydent powinna zostać nałożona kara, no ale wiadomo... żeby walka o mistrzostwo się nie zakończyła przedwcześnie postanowiono go nie ukrać :)

  • 10. nolte_
    • 2017-10-27 15:52:11
    • *.242.62.92

    Rozumiem, że te czerwone elementy eksplodują w przypadku najechania na nie przez bolid.

  • 11. nolte_
    • 2017-10-27 15:53:37
    • *.242.62.92

    ...a ten zielony pas pokryty jest za to warstwą oleju silnikowego.

  • 12. Del_Piero
    • 2017-10-27 18:11:38
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Lotniskowe tilkodromy to zmora F1. Gdyby zamiast lotniska był żwir, albo jeszcze lepiej, ściana to problem rozwiązałby się sam. Niestety FIA odchodzi ze skrajności w skrajność pod względem bezpieczeństwa i zwyczajnie przesadzili. Wypadek Bianchiego to było po prostu cholerne, nieszczęśliwe zrządzenie losu. Wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie: Co by się stało z bolidem Verstappena, gdyby spróbowałby takiego manewru w Monako na np. szykanie przy basenie?

  • 13. husaria
    • 2017-10-27 20:09:37
    • *.opera-mini.net

    A nie lepiej postawić jeże przeciwczołgowe, he he he ! Skoro czołgi nie mogły przejechać to tym bardziej bolidy nie przejadą, czyli nikt "nie uzyska trwałej przewagi", hi hi hi !
    I po sprawie, szybko i skutecznie.

  • 14. Michael Schumi
    • 2017-10-27 22:01:04
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Proponuję lepsze rozwiązanie - ustawienie pułapek kolcowych. Kierowca, który na nie najedzie, złapie 4 kapcie. Z kolei kierowca, który takiego kierowcę zepchnie celowo - czarna flaga z automatu, ban na następny wyścig i 3 punkty karne do superlicencji.

  • 15. Hawaii
    • 2017-10-27 22:42:13
    • *.play-internet.pl

    Jeszcze trochę i będą się ścigać na... konsolach ???? będzie bezpieczniej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo