komentarze
  • 1. WDrake
    • 2017-07-12 11:00:36
    • *.40.0.168

    jak nie było kasy to nie miała wyjścia, w 2018 mogą spokojnie korzystać z tegorocznego silnika Ferrari, będzie lepszy od Hondy w 2018

  • 2. TomPo
    • 2017-07-12 11:08:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Patrzac na Haas'a czy Force India to jakos mnie nie dziwi ze Ja zwolnili. Jakby wychodzila z zalozenia, ze i tak beda w ogonie.

  • 3. Gooral
    • 2017-07-12 11:32:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1
    A moze renia z 2018 nie będzie dla nich za droga jak sie nie dogadają z Honda , choc jesli odeszła kalterborn to moze juz nie bedą patrzeć tylko na cenę silnika, bo przecież force india ma chyba najmniejszy budżet a na silniki merca ich stać , a w tej erze mocny silnik to podstawa , wiec zeszłoroczne wersje to będzie raczej dla nich znowu strzał w kolano

  • 4. osmose
    • 2017-07-12 12:07:14
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Vasseur załatwi im silniki Renault.

  • 5. PiotrasLc
    • 2017-07-12 12:20:32
    • Blokada
    • *.123.198.139.centrum.pirx.pl

    Force India ma chyba duzy upust na silniki Mercedesa ze względu że mają Ocona u siebie . A swoją drogą Hass jest obecnie zespołem B Ferrari . Ale ze względu na wieloletnia wspólpracę z Ferrari na pewno cos dla siebie utargują na nowe silniki

  • 6. sliwa007
    • 2017-07-12 12:52:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Sauber + Honda = bolid GP2
    McLaren ma solidne nadwozie a i tak są daleko, w przypadku Saubera to by była totalna porażka.

  • 7. Gooral
    • 2017-07-12 13:16:45
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    5
    Sauber na pascala tez by dostał zniżke

  • 8. belzebub
    • 2017-07-12 13:20:44
    • *.centertel.pl

    Oczywiście, że mariaż z Hondą to na dzień dzisiejszy gwóźdź do trumny dla Saubera. Oni mają nie tylko problem z zeszłoroczną jednostką, ale także z aero. Uważam, że powinni pozostać przy Ferrari, bo moc tegorocznej jednostki będzie faktycznie bić Hondę, a jednocześnie poprawić /zrestrukturyzować dział aero. Silniki Reno nie są również dobrym pomysłem, ze względu na to że dalej odbiegają od silników Ferrari/Mercedesa. RBR daje z nimi radę, ale oni mają Neweya więc niedostatki jednostki mogą nadrabiać w aero.

  • 9. jack22
    • 2017-07-12 13:27:53
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Sauber Mercedes, jak to było za starych dobrych lat.

  • 10. wariat133
    • 2017-07-12 13:55:58
    • *.centertel.pl

    Wszyscy piszecie i trafiaćie jak kulą w płot. Kontrakt najprawdopodobniej został zerwany bo stary szef zespołu, manisha kaltenborn podpisała kontrakt. Zawierał on zapis, że młody Japończyk będzie się ścigał. Zapomniałem nazwiska. Po drugie jest groźba zerwania współpracy mclaren-a z Hondą i Sauber może więcej ugrać na tym.

  • 11. GOJolyon
    • 2017-07-12 19:56:06
    • *.lss.net.pl

    @ Czy chodziło Ci o Fukuzumiego czy Matsuschite?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo