WYNIKI Bahrajn [ 18 kwietnia 2017 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton Mercedes 1:31.358 97
2 A.Giovinazzi Ferrari 1:31.984 93
3 D.Ricciardo Red Bull 1:32.349 45
4 R.Grosjean Haas 1:33.452 87
5 F.Massa Williams 1:33.509 56
6 N.Hulkenberg Renault 1:33.624 74
7 L.Stroll Williams 1:33.729 35
8 S.Gelael Toro Rosso 1:33.885 78
9 S.Vettel Ferrari 1:33.894 89
10 A.Celis Force India 1:33.939 70
11 M.Ericsson Sauber 1:34.550 106
12 O.Turvey McLaren 1:35.011 17
komentarze
  • 1. przemo255
    • 2017-04-18 17:59:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak Maclaren może robić postępy skoro nie testuje, jak może testować skoro samochód nie jeździ. Błędne koło, przez które nie tylko stratę do innych zespołów będzie im ciężko zmniejszyć ale prawdopodobnie z upływem czasu będzie się pogłębiać.

  • 2. MacGyver
    • 2017-04-18 18:51:53
    • *.centertel.pl

    "wystawia jego zawodników na PODATNOŚĆ ze strony Ferrari."

    Kempa007, to trochę niefortunnie użyte sformułowanie.

  • 3. ipkuser
    • 2017-04-18 19:11:18
    • *.play-internet.pl

    @ 1. racja, ale jest jedno "ale": silnik powinien być przetestowany na hamowni - wtedy McLaren mógłby testować bolid jako całość i się rozwijać (i silnik też). Silnik przetestowany na hamowni powinien normalnie działać, a nie padać po dosłownie kilku (i to często jedynie wyjazdowych) kółkach. Zrozumiał bym, że silnik taki by padł po "iluś tam tysiącach km" lub w wyścigu, przy obciążeniach nie dających się odwzorować na hamowni, ale taka sytuacja - i to utrzymująca się od dłuższego czasu - to kpina..

  • 4. St Devote
    • 2017-04-18 21:19:59
    • *.static.korbank.pl

    Przy takich wynikach testów, ograniczenie 4 jednostek na sezon brzmi jak wyrok śmierci dla Hondy. Jak ten silnik ma przejechać 5 wyścigów, jak on z jednym ma problem...

  • 5. przemo255
    • 2017-04-18 21:33:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    St Devote przy takich wynikach nie muszą się martwić o kary za wymianę silników, przesunąć ich co najwyżej o kilka miejsc. A co to zmieni skoro i tak nie dojeżdżają do mety, albo i startu.

  • 6. St Devote
    • 2017-04-18 21:39:55
    • *.static.korbank.pl

    @5 przemo255 no tak, ale to przecież miało być mistrzowskie przedsięwzięcie, które własnym nazwiskiem i karierą podżyrował sam Fernando Alonso. Przy karach po -10 miejsc będą na stałe startowali z końca stawki i wtedy walka nawet o P10 może coraz częściej być już tylko marzeniem.

  • 7. kriss77
    • 2017-04-18 22:01:00
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ewidentnie Honda to ludzie, którzy w obecnej epoce F1 nie są w stanie ogarnąć technologii na wyczynowym poziomie, co wydaje się nie do pomyślenia, bo to przecież wielka marka. Bez zmian kadrowych nie zmieni się wiele, bo sama kasa w większych ilościach ale wciąż z tymi samymi ludźmi przy projekcie nic nie zmienią , będą powielać te same błędy dalej. Ale to i tak wymaga czasu... kolejne lata ciężkiej pracy.

    Z pkt widzenia McLarena jedynym rozwiązaniem jest jak najszybsze podziękowanie Hondzie za współpracę i zmiana dostawcy silnika, co jest możliwe realnie najwcześniej od kolejnego sezonu, ale decyzje i działania już teraz powinny być podjęte.

    W przeciwnym razie straty wizerunkowe ( i tak już ogromne) i tym samym finansowe ( sponsorzy) będą jeszcze większe. W Mcl muszą się uderzyć w piersi, przełknąć żabę i zdobyć nowe silniki, najlepiej od Mercedesa. Każdy chyba się zgodzi że z dołującym Mcl wyścigi są mniej ciekawe - więcej mocnych ekip to więcej akcji.

    Mogą jeszcze liczyć na cud - zmianę przepisów dotyczącą silników zupełnie nowej generacji , i nowe rozdanie sił, tylko że na takie zmiany się na razie nie zanosi w ogóle.



  • 8. Gregorrius
    • 2017-04-19 08:28:55
    • *.play-internet.pl

    Nie wiem jak się to ma do przepisów, ale czy Honda nie ma jakiejś możliwości testowana tego silnika poza hamownią, np. montując go do jakiejś innej konstrukcji, jakiegoś bolidu innej serii lub własnego bolidu z czasów startów w F1 pod własnym szyldem? Pytam bo pogubiłem się już w tych wszystkich zakazach.

  • 9. RB2017
    • 2017-04-19 11:17:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Giovinazzi powinien jeździć za Raikonnena

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo