komentarze
  • 1. Fanvettel
    • 2017-04-06 15:24:53
    • *.230.122.84

    Ja tam sie ciesze ze Antonio znów dostanie szanse.

  • 2. Obywatel
    • 2017-04-06 15:40:12
    • *.unity-media.net

    Mogliby zastapic Palmera, Ericsona czy Magnussena przez lepszego, ale Pscal? Nie jest zlym kierowca.

  • 3. saint77
    • 2017-04-06 16:54:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Wygląda na to, że chłopak nie czuje się w pełni sił i najzwyczajniej w świecie musi dojść do formy. I cała tajemnica..

  • 4. narya
    • 2017-04-06 18:20:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kaltenborn wyjaśnia, ale za kulisami plotki nie cichną :

    " Plotki dotyczące innych powodów zmiany w bolidzie są dementowane przez oficjalne źródła, ale mówi się o problemach z uzgodnieniem dogodnych warunków dostawy jednostek lub braku finansowych gwarancji ze strony Mercedesa lub Toto Wolffa, osoby, która stała za pojawieniem się niemieckiego kierowcy w bolidzie Saubera. "

  • 5. St Devote
    • 2017-04-06 18:51:02
    • *.static.korbank.pl

    A tak naprawdę oglądamy jedynie skutki finezyjnej zakulisowej rozgrywki menedżera Kubicy o powrót Roberta do F1!

  • 6. saint77
    • 2017-04-06 19:20:28
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 5. St Devote
    Ale ty masz fantazję:)

  • 7. DJ SEBQ
    • 2017-04-06 22:33:22
    • *.pop.dtssi.net

    Apropo Roberta to w serii WEC będzie jeździł autem z nr 4, a wiemy co to był za sezon kiedy właśnie z takim nr na bolidzie jeździł, Zwycięstwo w Kanadzie w 2008 roku. Robert sam się wypowiadał o powrocie do F1 ale powiedział też że seria WEC jest najwyższą kategorią wyścigową w jakiej może teraz jeździć, a co będzie dalej zobaczymy. Trzymajmy po prostu kciuki bo na kolejnego polskiego kierowce w F1 trzeba będzie poczekać. Antoni Ptak, Artur Janusz czy Aleksander Bosak jeżdżą w seriach z których można do F1 przejść, ale niestety nie w najlepszych zespołach więc wiemy jakie są szanse na awans do F1.
    Przygląda się ktoś wgl seriom GP2, GP3, EuroFormuła Open gdzie jeździli polacy (oprócz GP2 jak dobrze pamiętam) Szkoda że żaden z nich nie trafił do F1, jeszcze nie trafił...

  • 8. dexter
    • 2017-04-07 00:20:48
    • *.dyn.telefonica.de

    @narya

    Pozostawiajac na boku wszystkie wyjasnienia Pani Kaltenborn oraz problemy zdrowotne jak i przygotowanie fizyczne kierowcy wyscigowego, to w konstelacji kierowcow wyscigowych zespolu Sauber jest troche takiej pikanterii. A mianowicie fakt, ze dostawca silnikow do Saubera jest Scuderia. Juz tylko z tego powodu Sauber powinien byc zainteresowany dobymi kontaktami z wloskim dostawca silnikow. Dlatego awans Giovinazzi z kierowcy testowego na pozycje kierowcy podstawowego w takiej konstelacji nie wydaje sie wykluczony. Juz tylko we wlasnym interesie Wehrlein ktory jeszcze dobrze nogi nie postawil w F1 musi patrzec aby jak najszybciej powrocic do zrowia czy wymaganej formy fizycznej, bo inaczej drzwi przed nim szybko w F1 moga sie zamknac. Wtedy oswiadczenia i pomoc Mercedesa moze okazac sie daremna.

    Nigdy nie mozna zapomniec, ze za kulisami F1 w pierwszej linii kazdy protagonista jest takze przedsiebiorca.

  • 9. narya
    • 2017-04-07 10:30:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Dexter - dokładnie. Taka jest F1, nie tylko to co widać gołym okiem, ale i zakulisowe rozgrywki.
    Żaden kierowca, tym bardziej młody nie rezygnuje od tak z miejsca w zespole.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo