komentarze
  • 1. rokosowski
    • 2016-09-30 15:21:50
    • *.static.sitel.net.pl

    Skoro kierowcy narzekają to znaczy, że modyfikacja się udała.

  • 2. PanPikuś
    • 2016-09-30 16:02:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Większe wyzwanie dla kierowców oznacza przede wszystkim większą trudność w pokonywaniu zakrętu. W kwalifikacjach to dobra rzecz dla widowiska, bo łątwiej o błąd, ale pytanie czy dokładnie tego chcemy od tej serii wyścigowej. Tor w Sochi ma pełno takich zakrętów i szczerze mówiąc żaden nie zapada w pamięć. Ponadto utrudnia wyprzedzanie, bo istnieje znacznie mniej linii przejazdu na których można zyskać. Ewentualne manewry w tym zakręcie będą teraz przy dużej różnicy tempa bolidów ( np uzyskaną przez opony ) lub po błędzie. Projektanci starają się jak najbardziej urozmaicić tory, a to jest ślepa uliczka w mojej opinii. Najciekawsze manewry wyprzedzania są w płaskich zakrętach, a jak już muszą pochylać, to byłoby lepiej, gdyby były pochylone dodatnio. Trudniejsze zakręty promują lepsze bolidy przez co zamiast poprawy widowiska mamy rozciągniętą procesję.

  • 3. meamea
    • 2016-09-30 16:28:15
    • *.229.4.218

    dobrze zrobili, jak kierowcy się nie podoba to niech zrezygnuje z f1 :), a tak na powaznie, przynajmniej jest to inny zakręt niż w całym kalendarzu czyli wymag czegoś innego i od kierowcy i od bolidu, a to plus, bo niektóre bolidy bedą się slizgać, inne wykarzą się przyczepnością trakcją i dociskiem, a o to chodzi,

    natomiast zamysł by wyprzedzać czesciej rzeczywiście pytanie czy się udał,
    grunt że nie ma jednej nitki na przejechanie zakretu a to daje możliwości, zobaczymy po wyścigu, pozatem do tego zakretu można jechac za kimś bo potem znów ma się drs i się i tak wkoncu wyprzedzi

  • 4. Del_Piero
    • 2016-09-30 18:26:11
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Nie widziałem treningu a na grafice nie widzę różnicy.

  • 5. Mariusz_Ce
    • 2016-09-30 21:24:34
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Płaczą zaprawdę topowe stare wygi:-D(Felipe nie wliczam) a na poważnie - o to chyba chodzi, im trudniej tym lepiej dla F1

  • 6. Del_Piero
    • 2016-09-30 22:47:52
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Szkoda, że nie zrobili kolejnego asfaltowego pobocza. Ta zmiana może być bardzo niebezpieczna dla kierowców.

  • 7. meamea
    • 2016-10-01 09:49:24
    • *.229.4.218

    jak niebezpieczna, po co wyasfaltowywać pobocze, to jest zakret o 180 stopni, tutaj nie ma wielkiej predkosci to nie ostatni zakret na monzie, tutaj jadą moze z predkoscią 100-120. problem bedzię z trakcją i dociskiem le bez przesady, zakret sam w sobie jest tak szeroki ze 4 bolidy się zmieszczą

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo