komentarze
  • 1. viggen
    • 2016-07-18 18:55:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Też mi nowość :)
    Cały czas mu wiercą w brzuchu, nie od dziś i nie od wczoraj.

  • 2. Rimaro
    • 2016-07-18 22:28:36
    • *.internetia.net.pl

    To McLaren-Honda powinni się o niego starać, patrząc co zrobił na prędko budując zespół BrawnGP i wygrywając mistrzostwa ;) Może wtedy McLaren zdołałby wygrać wyścig jeszcze w tym sezonie :D

  • 3. dexter
    • 2016-07-18 22:53:41
    • *.4.89.39

    "Ferrari chce spróbować zaproponować mu posadę konsultanta technicznego odpowiadającego bezpośrednio przed prezesem, Sergio Marchionne oraz szefem zespołu, Maurizio Arrivabene."

    Takie stanowisko konsultanta technicznego - tam-taram-tam ponizej 5 Mln. Euro na rok nie maja z nim co rozmawiac...

  • 4. MarTum
    • 2016-07-18 22:53:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2@ On poprostu "kupił" zespół który już miał zbudowane co trzeba aby wygrywać.

  • 5. ekwador15
    • 2016-07-19 10:48:09
    • *.minolta.pl

    @4 - no dokładnie, później ten zespół nie błyszczał. Mistrzowski rok 2009 skończyli mając wolniejszy bolid od Red Bulla mimo, że zaczynali z przewagą około 1 sekundy. Rozwój leżał, więc było co naprawiać i było co przygotowywać zanim obecny Mercedes tak dominował.

  • 6. dexter
    • 2016-07-19 11:39:05
    • *.5.33.178

    W pierwszej linii dla samego Rossa Brawna przejecie pozostalosci po zespole Honda bylo dobrym posunieciem biznesowym. Historia troche opisana jest pod tematem: "Alonso: walka o tytuł w 2017 nie jest taka mało realna" (2016-06-09).

  • 7. dexter
    • 2016-07-19 14:05:28
    • *.5.33.178

    @viggen

    Wiercenia to mozna prowadzic w poszukiwaniu zloz ropy naftowej. Taki czlowiek jak Ross Brawn w pierwszej linii stawia swoje wlasne warunki i to nie tylko natury finansowej. A w Ferrari jak zwykle kucharek jest szesc...

  • 8. bagat
    • 2016-07-19 21:25:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ferrari jest tak narcystyczne i zapatrzone w swoją "wielkość", że sami juz nie wiedzą co maja robić. Zgubiła ich obłuda i pieniądze. Samym marketingiem i marką się nie wygra w takiej branży...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo