komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2016-05-04 10:40:50
    • *.minolta.pl

    Nie widzę, aby w krętych sektorach dotychczasowych eliminacji tego sezonu ani Red Bull ani McLaren miał najlepsze tempo. Wciąż rekordy sektorów robi głównie Mercedes. Red Bull może mieć co najwyżej takie samo podwozie, a nie lepsze. Rok temu w Monako Mercedes dominował, w tym sezonie będzie podobnie.

  • 2. sliwa007
    • 2016-05-04 11:02:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. ekwador15 kwestia ustawienia docisku. Jasne jest, że chcąc być szybszym na prostych te zespoły muszą rezygnować z pewnych zysków w zakrętach.
    Niestety braku mocy na prostych nie da się inaczej nadrobić.


  • 3. Jahar
    • 2016-05-04 15:37:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Francuz trochę laurkę wystawił McLarenowi. Gdyby faktycznie byli zorganizowani najlepiej w F1 to nie patrzyliby jak TR im odjeżdża nie mówiąc o RB, który jest niesamowicie mocny. McLaren ze swoim podwoziem jest pewnie w okolicy Ferrari, które w żadnym elemencie nie jest najlepsze. Do Mercedesa i Red Bulla brakuje jeszcze sporo. Najlepiej będzie to widać jak popada bo wtedy nie moc silnika robi różnicę a właśnie podwozie. Wiadomo wtedy, że wygra najlepiej prowadzący się bolid.

  • 4. St Devote
    • 2016-05-04 18:54:56
    • *.static.korbank.pl

    Zobaczymy jakie będą różnice na wolnych torach, bo takie opowieści o dobrej zmianie Bulion opowiada już od paru lat.

  • 5. dexter
    • 2016-05-04 22:52:23
    • *.4.67.122

    @Jahar i @St Devote

    Wystarczy z boku popytac sie tylko innych kierowcow ktorzy z bolidem McLaren-Honda na codzien na torze podczas jazdy maja najwiekszy kontakt. Taki Nico Hulkenberg dla przykladu bedzie z pewnoscia mogl duzo, duzo interesujacych rzeczy na temat bolidu McLarena poopowiadac...

    Jadac „kolo w kolo“ przeciwko samochodom rywala kierowca wie jak auto przeciwnika zachowuje sie na torze. Zna wszystkie jego slabosci i zalety. Tzn wie jaka przeciwnik dysponuje sila docisku, wie jakie ma zawieszenie - wie jak auto przeciwnika lezy tzn. lepi sie do toru i wie takze jaka moca silnika dysponuje rywal. Tutaj nie trzeba zadnej wrozki czy krysztalowej kuli - wystarczy popytac sie tylko zawodnikow ktorzy z McLaren-Honda na podobnym poziomie rywalizuja.

    Jedna rzecz trzeba pochwalic - najwyrazniej inzynierowie fabrykanta Honda znalezli odpowiednia stabilnosc. W porownaniu do ubieglego roku dramatycznie sie poprawili.

  • 6. dexter
    • 2016-05-04 23:15:48
    • *.4.67.122

    @sliwa007

    Zawsze to bedzie jakis kompromis. Ale, obojetnie jaki tor (nawet tor ktory dysponuje dlugimi prostymi odcinkami), sila docisku z zakretach bedzie zawsze miala nos wysuniety o krok do przodu - poniewaz w zakretach mozna najwiecej zyskac.

    I oczywiscie, na prostych odcinkach moc jest z pewnoscia niezastapiona...

  • 7. St Devote
    • 2016-05-05 20:24:49
    • *.static.korbank.pl

    @dexter, no oby, oby. Bo w tym hejtowaniu Alonso już mi się podświadomie ujawnia jakaś mutacja syndromu sztokholmskiego.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo