komentarze
  • 1. ttghmtbh
    • 2016-03-01 20:10:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Dla mine lepszy stara czasówka.

  • 2. belzebub
    • 2016-03-01 20:19:03
    • *.centertel.pl

    Wg mnie powinno pozostać tak jak jest. To co się sprawdza, nie powinno się zmieniać. A jeśli chcą przywrócić atrakcyjność, niech z powrotem przywrócą silniki V8. Mam wrażenie, że większość decyzji, jak chociażby ze zmianą silników, jest podejmowana całkowicie na chybił trafił.

  • 3. stasek44
    • 2016-03-01 22:01:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2@

    Nikt o tym nie myśli w tych kategoriach jak "przywrócić atrakcyjność", "poprawić widowisko". Myślą raczej "zwiększyć wpływy", "zarobić więcej kasy". I do póki kasa będzie lecieć to nic się nie zmieni :) A ekipy zainwestowały zbyt duże pieniądze, aby teraz się z tego wycofać i nie zarobić na tym, albo przynajmniej nie "odrobić".

    Dla mnie osobiście, takie "eleminacje" mogą okazać się ciekawe, także w pełni popieram ten pomysł.

  • 4. Antie
    • 2016-03-01 22:26:56
    • *.gtnet.net.pl

    Wyjątkowo muszę się zgodzić z Mr. E, który w ubiegłym roku powiedział, że demokracja w sporcie jest do d&^^y i dlatego nie można niczego ustalić.

  • 5. belzebub
    • 2016-03-02 02:19:08
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @3 Jasne... Od kiedy wprowadzili silniki V6, atrakcyjność widowiska poleciała na łeb na szyję. Jakbyś nie wiedział jedno i drugie to właśnie kasa. Jeśli leci atrakcyjność to i wpływy maleją, proste jak budowa cepa. Piszesz, bo zespoły zainwestowały - które? Jeśli chodzi o silniki to tylko Merc, Ferrari, Honda i Renault - czyli 4. Pozostaje 6 zespołów, które na zmianach straciły - nowe silniki V6 kosztują o wiele więcej niż stare V8. Niby dlaczego Ecclestone chciał przepchnąć wprowadzenie alternatywnej, tańszej jednostki. Pozostała szóstka na tym straciła - taka jest prawda. Prawda też jest taka, że reszta zespołów oprócz Saubera związanego umową z Ferrari, pewnie zdecydowała się na ofertę tańszego silnika. Po części ze względu na kwestie finansowe, po części - jeśli chodzi o RBR, o uniezależnienie się od dotychczasowego dostawcy.
    Oczywiście zmiana silników to tylko jeden z niekorzystnych zmian, inne to recesja a także spadek zainteresowania tą dziedziną sportu wśród inwestorów i sponsorów. Dlatego cały czas zarządzający F1, starają się poprawić widowisko na różne sposoby, żeby je bardziej uatrakcyjnić, a tym samym przyciągnąć większa liczbę fanów. Im więcej ludzi będzie oglądać, tym większe będą choćby wpływy z reklam, itd.
    Jeśli Ty nie widzisz tutaj zależności między jednym, a drugim no to sorry - widać, że masz braki pod tym względem.

  • 6. Del_Piero
    • 2016-03-03 18:02:40
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Może niech wprowadzą klasyfikację punktową kwalifikacji. Miejsca w qualu punktowane tak samo jak w wyścigu tylko do oddzielnej klasyfikacji i najlepszy zostanie jakimś tam "The Pole Man of the Year" czy coś w tym stylu. Pomysł chyba nie bardziej absurdalny niż ten jaki zaproponowało ostatnio nam FIA. Szukają zmian tam gdzie nie trzeba.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo