komentarze
  • 1. AlMastar
    • 2015-11-23 13:14:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam nadzieję, że zmiana z silnikami nie przejdzie, niech Ferrari wetuje. Swoją drogą ciekawe jak by wyrównali osiągi silnika z możliwością krótkiego zastrzyku mocy z silnikiem bez takiej możliwości, nie wspominając o samych osiągach

  • 2. hubos21
    • 2015-11-23 13:55:11
    • *.8.182.156

    AlMastar i najlepiej niech pozbędą się jeszcze silnika spalinowego i zrobią bolid zdalnie sterowany

  • 3. Rimaro
    • 2015-11-23 17:31:49
    • *.internetia.net.pl

    @1 co prawda to prawda, trudno będzie wyrównać te dwie jednostki. Ale z drugiej strony może to być dość ciekawe gdy np. jedna jednostka będzie miała świetne przyspieszenie od 0-200 a druga będzie osiągać prędkości maksymalne o 30km/h wyższe. Co inny tor to inny rozkład sił. Hmm. Tylko jak to się ma do fair play i ogólnie rywalizacji sportowej? Z perspektywy kibica bardzo fajnie by się to oglądało, ale... Ale Ferrari pewnie zawetuje. Dziękuję.

  • 4. dawcom2
    • 2015-11-23 17:41:22
    • *.141.0.151.wireless.dyn.drei.com

    Jak FIA chce niezależnego dostawce to niech zleci jakieś firmie na ich koszt(FIA) zbudowania takiego samego silnika jak mają inni. Potem mogą proponować teamom ich silnik za parę milionów. Proste

  • 5. belzebub
    • 2015-11-23 18:05:17
    • *.centertel.pl

    Sauber nie popiera alternatywnych tańszych silników, a jednocześnie żebrze o wcześniejszą wypłatę nagrody za sezon... nie zrozumiałe. Szkoda, że Ferrari ma prawo veta ale można ich zrozumieć, jak i np Mercedesa - w końcu istnieje ryzyko, że stracą część odbiorców swoich jednostek. Ponadto jestem ciekawy, czy alternatywne jednostki nie będą w pewnym sensie lepsze od obecnych, choćby z tego względu, że będą prostsze technicznie.

  • 6. hubos21
    • 2015-11-23 20:01:58
    • *.8.182.156

    niech zawetują to na następny sezon znowu będą musieli robić nowy silnik od podstaw

  • 7. mik.
    • 2015-11-23 22:59:10
    • *.Red-83-35-110.dynamicIP.rima-tde.net

    @5 Odp. jest chyba prosta. Sauber podpisal kontrakt, i musi mowic co Ferrari im wysle poleconym ... i/lub kotrakt jest wieloletni i b. kosztowny wiec tansze i mocne silniki konkurencji oslabia (i tak slaba) sile Saubera.
    Tak poza tym, cala ta sytuacja z nowymi silnikami to jest blef Berniego pod publiczke moim zdaniem. Gdyby wprowadzili 2-3x tanszy silnik o tej samej mocy to zespoly fabryczne nie pojda na to ze wzgledu na Red Bulla. Z kolei male zespoly, to poker kto ma krotszy kontrakt. Taki manewr na bank skonczylby sie dlugim obrzucaniem blotem w sadzie - wszystkich ze wszystkimi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo