komentarze
  • 1. jogi2
    • 2015-09-17 19:20:34
    • *.piekary.net

    Nie dziwię się . dmuchali.. dmuchali i nadmuchali dmuchanego mistrza :)

  • 2. nonam3k
    • 2015-09-17 20:35:20
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Teraz Mercedes Galopem wynosi na wyżyny swoja Blondyne.

  • 3. 6q47
    • 2015-09-17 21:15:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ... tak przy okazji...
    Znalazłem w swoich zbiorach - czasopismo z 1985 roku - opis silnika Renault 1500cm turbo (Gordini).
    Jest sporo tekstu i kilka rysunków... oczywiście tzw. esencja, bo szczegóły nie były dostępne tak jak woda w kranie.

  • 4. Root
    • 2015-09-17 22:51:53
    • *.61.41.139

    Miło czyta się takie wypowiedzi. To świadczy nie tylko o klasie Vettela, ale także o jego dojrzałości.

  • 5. przesio
    • 2015-09-18 02:36:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 A mercedes nie dmucha teraz hamiltona ? Może jest ciut lepszym kierowcą od Vettela ale teraz też go Mercedes Dmucha jak kiedyś redbull Vettela , chodz dla mnie ten drugi jest lepszym kierocą .(Seb)

  • 6. YOOGI
    • 2015-09-18 09:32:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Trochę śmieszą mnie te potyczki słowne, "który kierowca jest najlepszy", zwłaszcza gdy artykuł dotyczy silników i formy Renaulta. Sprawdzić, który kierowca jest najlepszy, byłoby można tylko i wyłącznie, gdyby w identycznych pod każdym względem samochodach / bilidach umieścić kierowców i dać im się ścigać. F1 to wyścig zbrojeń i zawsze któryś team wpadnie na jakiś rewolucyjny pomysł i rozpoczyna dominację. Mercowi pomogła zmiana silników na V6, w V8 byli tylko 4tą lub 5tą siłą. Inni dostawcy silników skupiali się na V8kach i byli za mocni, dlatego Merc widział że szanse ma nikłe przebić się do czołówki, i zaczął wcześniej prace nad V6, gdy tylko było wiadomo, że taka zmiana w F1 nastąpi. Stąd dominacja Merca, ale pozostali dostawcy silników jak Renault, ale także Ferrari czy Honda, będą już wkrótce konkurencyjni, bo też mają ogromne zaplecza techniczne. Zresztą już Ferrari depcze po piętach Mercowi. Mnie osobiście cieszy że Renault wróci jako team fabryczny. To że Red Bull jest zawiedziony jest zrozumiałe, ale sposób w jaki rozstaje się z Renaultem jest żenujący.

  • 7. Skoczek130
    • 2015-09-18 13:15:21
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W F1 najistotniejsza jest rywalizacja konstruktorów. Kl. kierowców jest tyle warta w kontekście sportowym, co Manor w stawce. Licytacja, który "kierowca jest najlepszy" jest bez sensu. Jednostka w tym tworze nic nie znaczy. Teraz bohaterem jest Hamilton, wcześniej Vettel. A gdyby byli w McL, byliby bezradni w walce z Sauberami. Tyle znaczy kierowca w F1... ;)

  • 8. EryQ
    • 2015-09-18 17:06:24
    • *.ghost.net.pl

    @7 jprd. Czasem coś i mądrze napiszesz ale teraz przeszedłeś samego siebie po raz enty. Daj słabiaków do czołowych zespołów to się pozabijają. Stres, odpowiedzialność za wyniki, by ich całkiem zamroziła. Pay driverzy jeżdżą na luzie, młodzi ryzykują się pokazać. Reszta to mistrzowie świata. W GP2, GP3 zespół robi swoje z ustawieniami bolidu ale to kierowca inteligentnie potrafi wykorzystać atuty, które zespół mu dał na wyścig. I połowicznie zgadzam się z tym,że to Team zbiera majstra i juz na całym świecie o nim mówią. Jest na odwrót bo w mediach mowi się o mistrzu, który zdobył tytuł w danym bolidzie. Mam wielu znajomych co wiedzą kto to jest Lewis. A kto to? kierowca mistrz f1 i tyle... Ale ,że w Mercu to mało kto wie...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo