komentarze
  • 1. shodan
    • 2015-02-06 20:32:35
    • *.free.aero2.net.pl

    coz 50 baniek na tacy a to ze przestana jezdzic w polowie sezonu to juz inna sprawa :)

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2015-02-06 21:18:10
    • *.adsl.inetia.pl

    Oby Marussia wróciła do ścigania. A po za tym FIA powinna zacząć ogłaszać nabór na to żeby przybyło 3 teamy opór zespołu Haas.

  • 3. AlMastar
    • 2015-02-06 21:23:29
    • *.222.127.250

    no to FI straci sporo kibiców ...

  • 4. ChrisDeFirenze
    • 2015-02-06 21:35:01
    • *.google.com

    Zagrywka FI dla kasy..

  • 5. Tomal20
    • 2015-02-06 21:41:39
    • *.97.199.9

    Ja byłem zaskoczony i zawiodłem się na FI

  • 6. dexter
    • 2015-02-06 23:05:21
    • *.115.14.59

    Ecclestone na poczatku cos wspominal ze Marussia nie ma w ogole prawa takiego wniosku zlozyc. Ale w koncu zespoly powinny same zadecydowac. Mercedes i Ferrari byly za startem zespolu Marussia. Wiadomo ze FI, Sauber, Williams, ewentualnie STR, Lotus to sa zespoly ktore beda o kazdy dolar walczyc. Ze strony Red Bulla mozna bylo tez negatywne glosy uslyszec. Powod: bezpieczenstwo i zly image.
    Trzeba sobie zdawac z tego sprawe ze inne zespoly pracuja, staraja sie a tu nagle Marussia przychodzi i chce starym bolidem jezdzic :) Zespol ktory jest po uszy zadluzony. Ferrari do dzisiejszego dnia nie otrzymal ani jednego Centa od nich. Z drugiej strony w FI sytuacja finansowe nie wyglada duzo lepiej. I co, znowu bedzie toczyc sie dyskusja na temat 3 bolidow?

  • 7. koal007
    • 2015-02-07 06:04:57
    • *.tomaszow.mm.pl

    Dziadygi -wypad z F1 - to nie sport dla żebraków.

  • 8. sliwa007
    • 2015-02-07 09:04:44
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mam nadzieję, że FI nie zmieni zdania i będą ich blokować do końca. Marussia miała ładnych kilka lat na to by udowodnić swoją wartość w F1 - dla mnie zmarnowali ten czas. Teraz wykonali kilka kroków wstecz, ograniczyli infrastrukturę, zapewne również zatrudnienie, nie mają bolidu na nowy sezon i pchają się do startów. Tylko po co? Ledwo co uzbierają brakujące pieniądze na ten sezon a w marcu będzie można zacząć przyjmować zakłady w ilu wyścigach w sezonie wystartują.

    Kolejna sprawa - bardziej sportowa. Jakie wyniki będą osiągać starym bolidem skoro w zeszłym sezonie odstawali od stawki? Czy wyścig w którym kierowcy tego zespołu tracą 4-5 okrążeń do najlepszych ma dla nich sens? W budowę nowego bolidu nie wierzę, w rozwój starego również.

    Jednym słowem Marussia - dziękujemy wam za te wspaniałe i pełne sukcesów lata ale wasze pieniądze lepiej rozdamy na trzy najsłabsze zespoły bo one lepiej to spożytkują i przynajmniej dostarczą w zamian kilka ładnych pojedynków w każdym wyścigu.

  • 9. rascal
    • 2015-02-07 10:03:45
    • *.149.213.195

    Co do ilosci startow , ztego co pamietam to wedle przepisow FIA , jezeli pozwola im na udzial to ty trzy wyscigi w sezonie moga se olac

  • 10. RyżyWuj
    • 2015-02-07 10:20:25
    • *.static.korbank.pl

    Akurat w tym wypadku w pełni zgadzam się z postawą Force India. FIA już dawno powinna wrożyć w F1 program Say No to Dziadostwo.

  • 11. dexter
    • 2015-02-07 10:32:58
    • *.114.144.20

    F1 jest znana z tego ze nie rozdaje prezentow. W przypadku ogloszenia upadlosci zespolu Marussia (teraz Manor GP) perspektywa 45 Mln. Euro do podzialu jest po prostu zbyt kuszaca dla konkurencji ;)) Tylko z 9 zespolami startujacymi do sezonu 2015, najslabszy zespol w stawce ma dodatkowo zagwarantowana premie w wysokosci 47 Mln. Euro. Zobaczymy „Manor GP“ walczy ostro przynajmniej w teorii. Jako cel, czyli debiut w sezonie 2015 wyznaczyli sobie GP Shanghaju. Proste, jesli im ten plan sie nie powiedzie, tzn. nie uda im sie znalezc nowego nabywce, to wszystko pojdzie popobnie jak w Caterham pod mlotek (na aukcjach internetowych wszystko mozna bylo kupic od calego ekwipunku garazowego przez Showcar do Chassis 2014). Z pewnoscia dla niektorych pracownikow Caterhamu ktorzy teraz ponoc pracuja dla Manor GP nie bedzie zadna nowa wiadomosc. I tak jak to @sliwa007 opisala/opisal (sorry, nie wiem) ciezko jest teraz powiedziec czy zespol z tak ograniczonymi zasobami i to na kazdej plaszczyznie moze wygrac wyscig z czasem.

  • 12. adamsz
    • 2015-02-07 23:02:47
    • *.183.bezprzewodowy.net

    A tak z innej beczki. Gdzie transmisje w 2015?

  • 13. Kimi Rajdkoniem
    • 2015-02-07 23:05:52
    • *.30.95.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To "dziadostwo" zdobyło więcej punktów niż Sauber. Jestem za tym, aby byli w stawce. Jak będą zbyt wolni nie zakwalifikują się do wyścigu zatem nie będzie problemu z bezpbezpieczeństwem.

  • 14. RyżyWuj
    • 2015-02-08 19:51:33
    • *.static.korbank.pl

    Sauber zdobył 0 pkt., więc "więcej punktów niż Sauber" nie brzmi już tak dumnie w kontekście 2014.

  • 15. Kimi Rajdkoniem
    • 2015-02-08 23:26:07
    • *.dynamic.chello.pl

    To czemu nikt nie czepia sie sensu istnienia Saubera?

  • 16. RyżyWuj
    • 2015-02-09 09:40:31
    • *.static.korbank.pl

    Bo Sauber reprezentuje jednak kawałek historii i mimo biedy i braku osiągów sam swoje problemy rozwiązuje. W przeciwieństwie do zespołów typu Marussia, które są jedynie platformą biznesową do robienia kasy z wożenia reklam po torze. Tam sportowe aspekty traktowane są jedynie jako minimalne warunki do spełnienia, żeby nadal sprzedawać reklamy, sponsoring itd.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo