komentarze
  • 1. magic942
    • 2014-11-19 22:37:45
    • *.123.207.135

    Kaltenborn z przyzwoitości powinna oddać im tą kase. Nie umią zrobić bolidu to niech płaczą no chyba, że zdobędą punkty to OK.

  • 2. 2stowa2
    • 2014-11-19 22:44:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "umią"? sorry za bardzo mi cos tu nie podpasowalo ;/

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-11-19 23:28:16
    • *.static.korbank.pl

    Nie umio zrobić boliu, to potem ich widzo w okolicach toru jak zbierają do kapelusza na bilet powrotny z Abu Dhabi.

  • 4. RyżyWuj
    • 2014-11-19 23:28:43
    • *.static.korbank.pl

    * zbierajo

  • 5. housepl
    • 2014-11-20 07:05:25
    • *.google.com

    Oby Sauber nie zdobył ani jednego punktu i oby Marussia miala 9 miejsce

  • 6. dexter
    • 2014-11-20 07:49:36
    • *.114.174.45

    Fakt, na razie trudno powiedziec dokad powedruja pieniazki, ktore wyplacane sa jako czesc premii za zdobyte punkty z garnuszka Ecclestone'a. Dywan zwiniety, pracownicy zwolnieni, firma zamknieta.

    Teraz sa 2 mozliwosci:

    a) Pieniazki za 2014 tak czy siak beda w 2015 wyplacone, tak to w F1 funkcjonuje.
    Jezeli Marussia ma teraz przykladowo upadlosc zgloszona, to premia za zdobyte punkty powedruje z pewnoscia do nastepcy prawnego albo do masy upadlosciowej. Wtedy wierzyciele powinni dostac te pieniadze - nie mozna oczywiscie zapomniec ze zawsze istnieje jakies „ale“.
    Wszystkie zespoly w F1 maja podpisane umowy tzn. zobowiazaly sie wstawic na kazdym wyscigu.
    Kilkanascie dni temu sytuacja wygladala tak, ze na podstawie zgloszonej upadlosci oraz innych powodow Marussia i Caterham nie wystartuja w 2 ostatnich wyscigach. Komisarze zglosili to przewinienie FIA. FIA przekazala sprawe w rece Jean'a Todt'a i jego kompetencji. Todt, teraz musi w zakresie jego odpowiedzialnosc zdecydowac jak z takim przypadkiem trzeba sie obejsc oraz jak wszystko dalej sie potoczy. Taka jest procedura.

    b) Nie mozna zapomniec ze w tym przypadku zostala zlamana umowa, zespol/zespoly nie wstawily sie na wyscigi. Moze byc tak, ze Todt zadecyduje iz trzeba zdyskwalifikowac zespol/zespoly z calego sezonu mistrzostw konstruktorow, a wtedy zdobyte punkty w mistrzostwach przepadaja.

    Przynajmniej taki byl stan rzeczy kilkanascie dni temu. Jedno jest pewne, te pieniadze nie wyladuja w moim portfelu ;-)

  • 7. dexter
    • 2014-11-20 08:32:26
    • *.114.174.45

    Trzeba dodac, ze w starym Concorde-Agreement mozna bylo opuscic 3 wyscigi w ciagu 12 miesiecy bez naruszenia umowy (uwzgledniajac oczywiscie wszystkie szczegolne warunki kore sa takze zapisane w Concorde-Agreement !!).
    Istniala przykladowo taka mozliwosc, ze zespol mimo tego ze nie wystartowal w 3 wyscigach mogl w nastepnym sezonie (nie tracac swojej licencji) zgodnie z przepisami wystartowac.

    Tutaj raczej o ponownym powrocie na razie nie ma mowy

  • 8. wheelman
    • 2014-11-21 09:46:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Z naszej strony, jeżeli Marussia nie zjawi się tutaj [w Abu Zabi], co jest mało prawdopodobne" - Błąd merytoryczny jak cholera kempa :) Powinno być "wielce prawdopodobne".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo