komentarze
  • 1. chelsea 8
    • 2014-10-30 22:41:19
    • *.adsl.inetia.pl

    chyba mniej dildosowy

  • 2. Grzesiu10
    • 2014-10-30 22:47:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W przyszłym roku mrówkojady będą zakazane, więc wszystkie ekipy będą miały coś w tym stylu.

  • 3. MarTum
    • 2014-10-30 23:22:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawet ładny nosek.

  • 4. PanPikuś
    • 2014-10-31 01:54:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Wizualnie najładniejsze nosy w mojej opinii ma Williams i RedBull ( jeszcze Marussia ) . Bez jakichś udziwnień większych, a nie są to takie deski. Z resztą ... Jak się patrzy na konstrukcje Ferrari to ma się wrażenie, że to jest pospawana składanka z kilku bolidów.

  • 5. dexter
    • 2014-10-31 01:56:00
    • *.114.54.36

    Skopiowany nos Mercedesa oraz Ferrari. Zaleta jest prosta: przez taka konstrukcje (krotki nos) zyskuje sie automatycznie wysokosc, przez co wiecej powietrza dostaje sie pod samochod, a wtedy podwozie (w tym takze dyfuzor) moze generowac wiecej sily docisku.

    Jezeli zespol dysponuje w miare dobrym bolidem wtedy nie trzeba duzo rzeczy zmieniac, ale sama kopia zeszlorocznego samochodu jeszcze nikomu w F1 nie przyniosla duzego sukcesu.
    Predzej czy pozniej tylna czesc bolidu w Lotusie bedzie musiala zostac takze zmieniona, poniewaz uklad napedowy Mercedesa ma inne rozmiary i dodatkowo jest o ok. 17-18 kg. lzejszy.

    PS. Problemy w testach zderzeniowych z taka konstrukcja nosa nie tylko przechodzil Lotus, Mercedes na poczatku potrzebowal 4 podejsc. Choc za sam design w F1 medali sie nie przyznaje, trzeba przyznac ze nosy w dzisiejszych bolidach wygladaja ohydnie.

  • 6. RyżyWuj
    • 2014-10-31 02:33:51
    • *.static.korbank.pl

    Lotus chyba jest królem nietrafionych lub nierozwijalnych mega-oryginalnych rozwiązań. Mam nadzieję, że na 2015 pójdą jakąś bardziej przyziemną ścieżką.

  • 7. KowalAMG
    • 2014-10-31 10:49:31
    • *.24.196.114

    Prosze bardzo wspolpraca z Mercem sie nie zaczela a Lotusik juz wprowaca pierwsze zmiany . Dzieki temu moga w przyszlym roku wiele zyskac tak jak Williams klasuje sie w czolowce tak Lotus moze byc blisko niego . Wychodzi na to, ze Mercedes jest pionierem i pomaga niegdys mocnym zespolom wrocic im na swoje miejsce . Oby wszystko sie udalo zycze im powodzenia :)

  • 8. Grzesiu10
    • 2014-10-31 11:52:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kowal o czym Ty bredzisz? Oni muszą zmienić nos, bo przyszłoroczny regulamin tego wymaga. W tym roku są w ciemnej d, więc zaczęli wcześniej testować nowe rozwiązania. To nie ma związku z Mercedesem.

  • 9. Skoczek130
    • 2014-10-31 12:17:29
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Nawiązanie do Ferrari i Merca. Cóż, na pewno będzie to wyglądać lepiej, aniżeli reszta stawki z "fiutkami". ;)

  • 10. Skoczek130
    • 2014-10-31 12:18:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Grzesiu10 - to tylko @KowalAMG... ;)

  • 11. housepl
    • 2014-10-31 14:05:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10
    Na to nawet nie warto zwracać uwagi, gimbofan.

  • 12. KowalAMG
    • 2014-10-31 17:28:48
    • *.24.196.114

    Wiecie co to motywacja , takze chlopaki ostro wzieli sie do pracy wiedza ze maja wydajna jednostke i musza podpicowac karoserie i biora sie zawczasu . Ogolnie widac , ze wyciagneli wnioski po bledach Renault i nie zwlekaja z praca a biora sie za nia z marszu . Bravo za postepy oby wyszlo im na dobre ;) p.s z idiotami nie gadam 11@.

  • 13. Skoczek130
    • 2014-10-31 23:35:17
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @KowalAMG - tylko, że ten nos mieli w planach od dawna. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo