komentarze
  • 1. krzysiek000
    • 2014-10-20 10:44:16
    • *.bialystok.vectranet.pl

    „Poza tym pojawia się niebezpieczeństwo, że jakiś zespół mógłby popełnić błąd w dobrze mieszanek.”
    Ano prawda, taka sytuacja zaistnieć by mogła ALE wówczas jedynym winnym byłby zespół, który najzwyczajniej w świecie źle dobrał strategię.

  • 2. EryQ
    • 2014-10-20 10:45:34
    • *.opera-mini.net

    Masło maślane co mówi Paul H. Dlaczego logistycznie miałby być problem? Zespoły miesiąc wcześniej zamawiają mieszanki, które chcą na dane GP i co? Problem? Bezpieczeństwo wówczas to kwestia teamow i ich wyborów! Wielki problem dla włoskich partaczy!!! Oj...

  • 3. (Force)
    • 2014-10-20 12:34:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    „Błędnie dobrane opony stanowią problem z bezpieczeństwem i to my w takich sytuacjach jesteśmy obwiniani, a nie zespoły.”

    Są obwiniani, bo wybór należy do nich. Jeśli zespoły by wybierały to było by to wina zespołu.
    Jestem za pomysłem Otmara, niech zespoły wybierają mieszanki.

  • 4. adazn
    • 2014-10-20 14:29:18
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Bardzo dobry pomysł. Logistycznie to samo jak przy dwóch plus deszcz mieszankach. Weszła by niewiadoma doboru ogumienia. Szansa dla ryzykownych strategii i słabszych ekip.

  • 5. adazn
    • 2014-10-20 14:31:27
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Bez powodzenia argumenty związane z bezpieczeństwem. Będzie to samo co i teraz tytlko inne kolory opon.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2014-10-20 16:11:56
    • *.dynamic.mm.pl

    już sam kiedyś o tym myślałem i wystarczy aby zespoły miały jakiś deadline od kiedy muszą zadeklarować opony na 4 następne wyścigi by pirelli mogło je spokojne dostarczyć i gitara , to jest pomysł poprawiający F1 a nie to co pożal się Boże komisja F1/ grupa strategiczna wymyśla

  • 7. bartexar
    • 2014-10-20 18:21:44
    • *.free.aero2.net.pl

    To by mogło godnie zastąpić zakaz tankowania. Dobry pomysł, ale znajac FIA to marnie to widzę..

  • 8. devious
    • 2014-10-21 08:40:36
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Ogólnie pomysł jest ciekawy ale wiem jakby się to skończyło.

    Zespoły wybierałyby najbardziej miękką mieszankę na kwalifikacje i twardą, bardzo wytrzymałą na wyścig - i mielibyśmy nudne procesje z 1 pitstopem jaki kiedyś i ostatnio w Soczi...

    Mało trwałe opony są IMHO dużo ciekawsze, "robią show" - może sport na tym cierpi ale show na pewno nie :) MI się sezon 2012 czy mało trwałe opony w 1 cz. sezonu 2013 bardzo podobały - oczywiście z punktu widzenia kierowców było to irytujące i niebezpieczne ale z punktu widzenia kibica - było to bardzo ciekawe.

    I F1 powinna iść albo w kierunku super-przyczepnych i trwałych opon, na których można cisnąć non-stop tak jak chcą kierowcy (i wtedy faktycznie zespoły mogłyby sobie wybierać opony, ba - mogłoby być 2-3 dostawców opon i "wojna" jak kiedyś), albo w kierunku mało trwałych (narzuconych przez dostawcę i FIA) ale robiących show opon z poprzednich sezonów.

    Inne rozwiązania to półśrodki, a półśrodki w F1 nie mają racji bytu.

  • 9. Skoczek130
    • 2014-10-21 13:50:16
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious - kierowcom nigdy się nie dogodzi - w 2010 i w tym roku wielu narzekało, że opony są czasem po prostu za twarde. FIA jednak zapewne nie pójdzie na rękę ekipom - oni lubią mieć kontrolę nad wszystkim... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo