komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2014-07-01 20:11:47
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To niech płacą 2x więcej jak chcą specjalnego traktowania albo niech sobie znajdą innego partnera tak jak McLaren.
    Już mnie to denerwuje, F1 to również planowanie i przewidywanie dalekiej przyszłości tak aby podejmować najlepsze decyzje dla swojego zespołu. Jak widać Horner z Helmutem nie potrafią tego zrozumieć a skoro już w 2012 wiedzieli że będą kłopoty to czemu nic nie zrobili?
    Klapa na całej linii a teraz szukają kozła ofiarnego.

  • 2. Skoczek130
    • 2014-07-01 20:46:41
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    RBR miało i ma ograniczone pole manewru. Współpraca z Renault układała się dobrze, a silników Merca nie mieli szans pozyskać. Ferrari to żadne rozwiązanie. Trudno było nawiązać kontakt z kimś lepszym od Francuzów. Tak więc przerwane pasmo sukcesów było nieuniknione. Najwięksi sceptycy jednak nie mogli oczekiwać, że będzie aż tak słabo... ;)

  • 3. Teoster
    • 2014-07-01 20:52:03
    • *.centertel.pl

    Renault się nie poprawi-RB w ciemnej d... SUPER!:) Ale swoją drogą przewiduję że ten motor będzie jednym z lepszych w 2015r

  • 4. kukus
    • 2014-07-01 21:17:32
    • *.ip.telfort.nl

    Jak Renault połączy siły z RBR to coś czuję że w przyszłym roku wrócą tam gdzie byli w poprzednich sezonach-niestety.

  • 5. silvestre1
    • 2014-07-01 21:24:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Pretensje do garbatego, że ma proste dzieci. Minęła epoka 2,4 i wygrywanie z pięciominutową przewagą i nawet Einstein Newey nie pomoże. Mercedes, mający fabrykę i nieograniczone możliwości i do tego doświadczenie z hybrydami od początku był faworytem w tej dziedzinie. Williams trafił bingo zmieniając silnik i budując odpowiednie podwozie. Jedak tutaj potrzeba była "matką wynalazku" a za trzeżwe myślenie należy się nagroda. Oczywiście objechanie fabrycznego teamu graniczy z cudem i Massa chyba dobrze o tym wie. McLaren - dziś z mercedesem w okrojonej specyfikacji ma zmienne szczęście ale i wizje wygrywania z Hondą czyli z elektroniką z najwyższej półki. A Dr.Marko niech liże łapę jak tylko wyjmie z nocnika. Dla Ferrari pierdziawki 1,6t to raczej abstrakcja i pewnie dla tego stawiają na talenty kierowców.

  • 6. sliwa007
    • 2014-07-01 21:39:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    2. Skoczek130 ale czemu pole manewru ograniczasz jedynie do trzech dostawców? Od dawna wiadomo, że czołowi gracze z branży motoryzacyjnej mają ochotę na wejście w świat F1, RBR zapewne byłby dobrym "podwoziem" dla tego projektu.
    A Renault? Przecież im bliżej do opuszczenia F1 niż do inwestowania ogromnych kwot w nową technologię, to nie Mercedes mający nieograniczone parcie na sukces, każdy członek RBR musiał o tym wiedzieć.
    Red Bull padł ofiarą marketingowego podejścia do tego sportu

  • 7. vetgaytel
    • 2014-07-01 22:31:16
    • Blokada
    • *.52.91.135

    @5 to Reanult było faworytem ze względu na swoje doświadczenie w dziedzinie uturbionych motorów 1.6... Mercedes był na drugim miejscu, ale kasa i groźba odejścia postawiona przez właściciela zrobiła swoje

  • 8. silvestre1
    • 2014-07-01 23:33:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @7 Mercedes i dziedzina Turbo to historyczny prekursor. Tu rozwinęli temat turbiny jako takiej i stworzyli udany kers - czyli w chwili obecnej nie generujący przykrych awarii. Daje to Mercedesom przewagę mocy w odpowiednio opracowanym wózku z uniwersalną aerodynamiką. Dzięki temu kierowcy nie muszą być super heros, żeby wygrać - co widać gołym okiem. Renault natomiast, to bajka wyprodukowana pod kątem RBR. Faworyzowanie francuzów ze względu na doświadczenie to bardziej marketing. To nie o takie 1,6t i nie o takie parametry chodzi w przypadku hybrydy. Oni to wiedzą od pierwszych testów na torze i pewnie stąd niesmak Hornera. Do trabanta bez problemu można zamontować bebechy subaru, tylko czy znajdzie się samobójca do jazdy takim cudem?

  • 9. Jero
    • 2014-07-02 07:24:29
    • *.sanetja.pl

    Nie wziął chyba pod uwagę, że RENAULT NIE MA SWOJEGO FABRYCZNEGO TEAMU W STAWCE! Mercedes i Ferrari mają i te teamy były dla nich priorytetem i reszta klientów musiała się podporządkować. Nie ma o czym dyskutować - już widzę odbija im w tym RB

  • 10. polek1
    • 2014-07-02 09:05:23
    • *.162.255.197

    Zgadzam się z Hornerem , Renault powinno postawić na .... Lotusa

  • 11. Skoczek130
    • 2014-07-02 17:06:46
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @sliwa007 - a jaki mieli wybór w tym 2012 roku?? Myśl trochę... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo