komentarze
  • 1. waterball
    • 2014-04-26 21:44:00
    • *.dynamic.chello.pl

    "siła odciskająca" ??? spojlery mu odwrotnie zamontowali?

  • 2. Yogson
    • 2014-04-26 22:20:03
    • *.play-internet.pl

    1@
    raczej "jej" to jest samica:)

  • 3. greyhow
    • 2014-04-27 00:15:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bernie dla urozmaicenia wyścigów pewnie wprowadzi za parę lat parytety. Każdy zespół będzie musiał zatrudniać jako kierowców faceta i kobietę.

  • 4. wheelman
    • 2014-04-27 03:51:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @greyhow, ze skrajności w skrajność, widać jak wyłazi szowinizm :D

    Co do docisku i hamulców, ciekawe czy są aż tak GIGANTYCZNE różnice między IndyCar i F1, czy to tylko kobieca emocjonalność. Bo jakoś nigdy nie słyszałem, żeby jakiś debiutant z WSbR, GP2, F3 itp. tak bardzo to podkreślał.

  • 5. Kalor666
    • 2014-04-27 06:12:47
    • *.opera-mini.net

    greyhow- za parę lat to Bernie będzie za kratami ;)

  • 6. kempa007
    • 2014-04-27 09:51:26
    • *.180.227.42

    4. wheelman kady to podkresla jak po raz pierwszy jedzie bolidem F1.

  • 7. Snpr9
    • 2014-04-27 12:29:22
    • *.man.olsztyn.pl

    Po co się tam pcha? Skończy jak de Villota.

  • 8. Kalor666
    • 2014-04-27 12:43:33
    • *.opera-mini.net

    snpr9- Twój komentarz jest mocno nie na miejscu. Oczywiście każdy pisze co chce ale to kwestia wyczucia co "wypada".

  • 9. elin
    • 2014-04-27 13:21:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 7. Snpr9
    Równie dobrze można spytać, po co do F1 " pchają " się kierowcy - faceci ... Bo przecież w tym sporcie zginęli między innymi - Ayrton Senna, Roland Ratzenberger, Gilles Villeneuve, Ronnie Peterson ... i wielu innych.

  • 10. PanPikuś
    • 2014-04-27 14:07:18
    • *.dynamic.chello.pl

    Swoją drogą to malowanie Saubera ( w sumie to czyje to są barwy ? Przeglądałem jej historię i nigdy nie miała auta w takich kolorach ) wygląda trochę jak Sauber Petronas tyle, że bardziej kiczowato.

  • 11. Snpr9
    • 2014-04-27 14:18:31
    • *.man.olsztyn.pl

    W męskim sporcie przeważnie giną mężczyźni, hameryki odkryć się tutaj nie da. Aczkolwiek ginęli dawno temu, ostatni Senna w 1994r.
    Nie wiem czy to jest nie na miejscu, wiem na pewno, ze nie na miejscu jest wypadek/śmierć, których można uniknąć.

  • 12. elin
    • 2014-04-27 14:37:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 10. PanPikuś
    To są barwy sponsora Simone - Nuclear.

    @ 11. Snpr9
    Żadnego wypadku/śmierci nie da się przewidzieć, więc nie da się powiedzieć, że można go uniknąć.
    Skoro zginęła de Villota, to nie znaczy, że już nigdy żadna kobieta nie powinna testować bolidu F1.

  • 13. PanPikuś
    • 2014-04-27 18:09:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @12 Dziękuje :)

  • 14. Breakdrowser
    • 2014-04-27 21:27:11
    • *.pres.cable.virginm.net

    @12 de Villota nie zginęła w wypadku.

  • 15. elin
    • 2014-04-27 22:20:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 14. Breakdrowser
    Racja - źle dobrane słowo. De Villota nie zginęła, tylko zmarła w wyniku powikłań po wypadku, który miał miejsce podczas testów na lotnisku Duxford w lipcu 2012.
    Ale sens wypowiedzi pozostaje ten sam.

  • 16. RyżyWuj
    • 2014-04-28 00:23:10
    • *.31.163.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Sport, w którym kierowca niewiele się liczy nie jest miejscem dla kobiety za kierownicą. Jedyna przewaga, jaką byłaby w stanie wygenerować nad facetami, wynikałaby z posiadania lepszego bolidu i/lub mniejszej masy, a to już obecnie można podziwiać w wykonaniu Felipe Massy w Williamsie.
    To cykliczne zamieszanie z kobietami-kierowcami w F1 wynika z marketingowych zagrań zespołów i chorego parcia na szkło różnych pipek, co to muszą mierzyć swoje ambicje męską miarą.
    Największe osiągnięcie, jakie kobieta mogła odnieść w F1 w ostatnich 4 latach, to zostać żoną Sebastiana Vettela i urodzić mu syna.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo