komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-04-15 16:13:05
    • *.adsl.inetia.pl

    Znowu kierowcy będą tylko brać kasę i dodawać (ograniczony) "gaz". Aktywne zawieszenie to coś, co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca w F1. Podobnie jak 6-cylindrowe silniki.

  • 2. MakGregor
    • 2014-04-15 16:48:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam inny świetny pomysł. Niech Formuła 1 przeniesie się do wirtualnych wyścigów! Wtedy będzie NAJTANIEJj! Nie ma paliwa, nie trzeba zużywać zajebiście drogich nakrętek do kół, kierowcy będą bezpieczni no i mogli byśmy posłuchać wirtualnych V-10 lub V-12 :) Same plusy.

  • 3. arek2k
    • 2014-04-15 18:01:35
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    @2 tak jest, trzeba to podpowiedzieć FIA, oni są podatni na różne pomysły, kto wie, może sie uda :)

  • 4. Teoster
    • 2014-04-15 19:11:35
    • *.centertel.pl

    Świetny pomysł! przecież 99,99% z nas ogląda wyścigi w tv lub poprzez internet więc co za różnica czy to wirtual czy live...

  • 5. mirek8423
    • 2014-04-15 19:32:50
    • *.static.sitel.net.pl

    @2@3@4 Amen. Jestem za.

  • 6. jackos
    • 2014-04-15 19:49:14
    • *.malbork.mm.pl

    Kiedy F1 będzie znowu ściganiem?! Ciągle zmiany technologii, nowinki, które powodują, że kierowcy się w ogóle nie liczą, liczę się tylko konstruktorzy. Paranoja :)

  • 7. fanAlonso=pziom
    • 2014-04-15 20:05:05
    • *.rzeszow.mm.pl

    a ile teraz cali mają opony ?

  • 8. deathfordiesel
    • 2014-04-15 20:08:25
    • *.255.0.21

    Powrót aktywnego zawieszenia moze pomóc Williamsowi siegnac po tytul i byc moze uratowac zycie Massie.

  • 9. Skoczek130
    • 2014-04-15 20:23:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    A kiedy w F1 liczył się kierowca?? Równie dobrze tą klasyfikację można sobie darować. F1 to sport drużynowy - liczy się konstruktorka... ;)

  • 10. Teoster
    • 2014-04-15 21:06:36
    • *.centertel.pl

    @7 Całe trzynaście cali.

  • 11. Teoster
    • 2014-04-15 21:11:11
    • *.centertel.pl

    Dokładnie jak "mówi" Skoczek130 kierowca to liczy się w WRC a w F1 najlepiej widać jak ważny jest bolid, przykład proszę: Brawn Gp świetny bolid i nawet Button majstra mógł zdobyć, Renault i tytuł z Alonso, teraz Merc...jakby Lotus w tamtym roku miał więcej kasy to i Groszek mógł mieć mistrza:)

  • 12. Jahar
    • 2014-04-15 21:43:54
    • *.opera-mini.net

    Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to F1 chce dążyć do ujednolicenia samochodów i powstrzymać bogate marki przed inwestycjami w rozwój techniczny. Brzydzę się polityką FIA na wyrównywanie szans gdzie słabsi nie mają postawionego zadania rozwijania się a mocni są zmuszani do zaniżenia poziomu.

  • 13. PanPikuś
    • 2014-04-16 00:39:45
    • *.dynamic.chello.pl

    @ Jahar. Dlaczego :) Po prostu pożegnamy się z F1 a powitamy World Series by FIA :)

  • 14. ntl
    • 2014-04-16 03:03:35
    • *.30.42.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    przytocze jednego z naszych rodzimych blogerow, wystarczylyby dwuletnie kontrukcje bolidow, koszty poszlyby w dol i slabsze zespoly z miejsca zyskalyby na atrakcyjnosci a takie przepisy przeciez kiedys byly

  • 15. (Force)
    • 2014-04-16 06:55:34
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Niech wprowadzą Formułę Zero, gdzie nie będzie żadnych ograniczeń co do konstrukcji bolidów. Ciekawe co by wtedy się działo? Jak wyglądały by wyścigi w takiej formule? x)

  • 16. kempa007
    • 2014-04-16 09:19:13
    • *.180.227.42

    7. fanAlonso=pziom 13"

  • 17. devious
    • 2014-04-16 19:33:57
    • *.adsl.inetia.pl

    @15 (Force)
    "Niech wprowadzą Formułę Zero, gdzie nie będzie żadnych ograniczeń co do konstrukcji bolidów. Ciekawe co by wtedy się działo? Jak wyglądały by wyścigi w takiej formule? x)"

    Poczytaj sobie o wyścigach Can-Am 1966-1974. To była właśnie taka Formuła Zero.

    Tam właśnie nie było żadnych ograniczeń (poza w zasadzie dwoma- bolidy musiały mieć zakryte koła oraz 2 miejsca siedzące - i jakieś tam minimalne wym. dot. bezpieczeństwa). Silniki - dowolne, doładowanie - dowolne, napęd - dowolny. Aero - dowolne :) Sky is the limit :)

    Czyli ogólnie "wolna amerykanka" techniczna, bolidy osiągały 400km/h, super kierowcy (wielu z F1 w tym Mistrzowie Świata) i najszybsze maszyny (szybsze niż ówczesne F1) oraz konstrukcje zupełnie "odjechane" (Chapparal 2J - to było coś!).

    To były legendarne wyścigi ale też brak reguł szybko pogrążył tę serię wyścigową - totalna dominacja Porsche i kryzys paliwowy "załatwiły" sprawę błyskawicznie. :(

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo