komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2014-03-26 13:44:51
    • *.rzeszow.mm.pl

    „Przy tak zredukowanym poziomie hałasu, rodzice mogą się teraz mniej obawiać o swoje dzieci podczas wyścigów.” - padłem po prostu, tylko że potem dzieci zakładają słuchawki i odpalają muzykę ( a raczej taką nawalankę - coś jak z garażu RBR leci między sesjami i narzekają na to nawet dziennikarze) i na słuch to też dobrze nie wpływa
    dobrze że w tym newsie zostało to wspomniane - czemu zrezygnowano z drugiego wydechu ? teraz to tak bezpłciowo wygląda, można byłoby dopuścić do umieszczania wydechu trochę wyżej niż ostatnimi czasu ( tak jak 10 lat temu) aby uniknąć nadmuchu i może hałas byłby większy

  • 2. ForzaFerrari F1
    • 2014-03-26 15:05:39
    • *.centertel.pl

    Niech nagrają dźwięk z v8 i bolidy będą emitować dźwięk przez głośniki. .mam nadzieję że tę turbo miksery długo w f1 nie zagoszczą, bo jak tak to koniec tego sportu..znane tory nie beda chciały gościć formuły i tyle

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-03-26 15:33:57
    • *.static.korbank.pl

    "bardziej optymalne" - klasyczny błąd: "bardziej najlepsze"

  • 4. kempa007
    • 2014-03-26 16:01:46
    • *.180.227.42

    Przynajmniej wiem, ze czytasz do końca ;)

  • 5. RyżyWuj
    • 2014-03-26 17:35:51
    • *.static.korbank.pl

    @4 Byl tak nietypowo długi, że wzbudziło to moje podejrzenia i doczytałem do końca ;)

  • 6. Grzesiek 12.
    • 2014-03-26 18:12:57
    • *.cdma.centertel.pl

    „Przy tak zredukowanym poziomie hałasu, rodzice mogą się teraz mniej obawiać o swoje dzieci podczas wyścigów.” - taaaaa przecież już każdy wie że te silniki mogą jedynie służyć jako kołysanka dla dzieciaków :D
    Już to widzę jak matki przychodzą z maluchami na tor , tylko po to aby je uśpić :D
    Ale to ma i swoje dobre strony , w przypadku gdy maleje oglądalność F1 ... :D

  • 7. Root
    • 2014-03-26 22:27:08
    • *.dynamic.mm.pl

    Głośność czy też "cichość" F1 to sprawa drugorzędna, (choć zdecydowanie nie trzeciorzędna!), ja jednak skupiłbym się na dostarczeniu zespołom porównywalnych, tak w osiągach jak i w niezawodności, silników. Wtedy dopiero można mówić o klasie i klasyfikacji konstruktorów i kierowców. I to jest podstawa rywalizacji!
    Jednak co do głośności - nie znam nikogo, kto twierdzi, że jest lepiej; wszyscy mówią, że jest gorzej. Start, nawet ten z 2013 roku, wciskał w siedzenie na torze (a przed telewizorem w fotel), ten z 2014 roku jest... niesłyszalny. Quo Vadis F1?

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2014-03-26 23:40:07
    • *.rzeszow.mm.pl

    7. ale wiesz oto chodzi w klasyfikacji konstruktorów żeby też zaprojektować dobry silnik, nie wszystkie zespoły są tzw. customer niektóre budują i silniki i bolidy

  • 9. Martitta
    • 2014-03-26 23:58:47
    • *.dynamic.chello.pl

    Zawsze mnie zastanawiało co te matki mają w głowach, ciągnąc kilkuletnie dzieci na tor...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo