komentarze
  • 1. Duke_
    • 2014-02-26 14:06:12
    • *.customers.d1-online.com

    Przekonamy się za niedługo

  • 2. ekwador15
    • 2014-02-26 14:46:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja zwracam uwagę na ostatnie, niebieskie opony. Miejmy nadzieję, że nie będzie opóźniania startu ze względu na deszcz. Dobre opony, super bezpieczne toru i bolidy. W latach 70-80 było dużo dużo mniej bezpiecznie, auta też nie chroniły jak teraz, a ścigano się w dużo gorszych warunkach niż teraz, gdy czeka się na poprawę warunków.

  • 3. Medoss
    • 2014-02-26 14:52:35
    • *.173.229.98

    W latach 70-80 miałeś sezony gdzie sezon rozpoczynało 22 kierowców, ukończyło go 19-20 żywych. Tak w woli porównania.....

  • 4. doa1996
    • 2014-02-26 15:39:57
    • *.245.87.128

    Na filmiku od Pirelli jest też mowa o nieznacznie mniejszych różnicach między mieszankami.

  • 5. PanPikuś
    • 2014-02-26 15:46:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Przepraszam za stwierdzenie, ale w 2007 roku Kubica chyba dał pokaz na ile są bezpieczne bolidy F1. 2 lata później Massa również ' przetestował ' jak działają stef zgniotu , bariery, hans itp ( chodzi mi tu już o samo czołowe zderzenie się z bandą przy prędkości ponad 200 km/h )
    Webberowi w Walencji wlali RedBulla do baku i pofruwał. Wyszedł bez szfanku. Perez w Monako też miał okazję sprawdzić na ile bezpieczna jest obecna F1.
    Ok. Zawsze są przypadki gdzie coś może pójść nie tak (np Buemi stracił przednie koła w czasie hamowania w chinach ), ale nic mu się nie stało.
    Od czasów A.Senny wiele się zmieniło i obecnie popada się w histerię odnośnie bezpieczeństwa. Rozumiem, że to co się działo w Malezji 2012 było już ulewą uniemożliwiającą wyścig, ale wielokrotnie ( choćby Australia 2013 - kwalifikacje ) to była gruba przesada. Tam nie jeździ Pan Miecio z taksówki który swój pierwszy kurs zrobił jeszcze przed 2 WŚ tylko najlepsi z najlepszych ( z pewnymi wyjątkami - $$$ ).
    Niestety tak to jest, że zazwczaj ludzie nie potrafią odnaleźć środka tylko popadają ze skrajności w skrajność.

  • 6. ekwador15
    • 2014-02-26 16:40:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Medoss ale Ty mądry jesteś, jakbym o tym nie wiedzial. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę i mimo to kierowcy ścigali się, bo to kochali i byli wstanie poświęcić zycie. W tej chwili od 1994 roku w Formule 1 nie zginął żaden aktywnie ścigający się w tej serii kierowca - czytaj na torze podczas wyścigu F1 nikt nie zginął przez prawie 20 lat już. Mamy więc taką statystykę plus 100 razy bardziej bezpieczniejsze bolidy plus wciąż poprawiane, ulepszane z myślą o bezpieczeństwie tory. A mimo to takie cuda się dzieją podczas deszczu.

  • 7. dyfuzor
    • 2014-02-26 17:15:02
    • *.adsl.inetia.pl

    moim zdaniem powinni zawsze pytać hamiltona czy te warunki pogody pozwalają na dalszą jazde on jest prawdziwym kierowcą prosze o komentarz

  • 8. poncki
    • 2014-02-26 18:20:26
    • *.bb.sky.com

    Pytaja wszystkich o ocene warunkow bo pomimo tego ze sa takie same dla wszystkich to jednak kazdy kierowca moze je odczuwac inaczej.
    Nie moge sie doczekac :)

  • 9. Jahar
    • 2014-02-26 18:41:43
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Czuje się jakbym czytał notkę z gran turismo. Opony jakie będą to pokaże sezon. Byle deszczu się nie bali zawodnicy i sędziowie bo głownie to oni mają strach w oczach.

  • 10. Medoss
    • 2014-02-26 18:55:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Ekwador15 rozumiem twój punkt widzenia że wiele rzeczy w dzisiejszym F1 to gruba przesada i woła o pomstę do nieba (chociażby te nieszczęsne v6). Tylko uznałem że porównanie do lat 70 jest tak średnio fartowne bo tam lecieli z przesadą w drugą stronę.
    Nie była to w każdym bądź razie osobista wycieczka. Odnośnie bezpieczeństwa tez się zgadzam, w dzisiejszych bolidach stosuje już się takie chociażby kosmosy jak bak z włókna kevlarowego z domieszką gumy.

  • 11. mazur81
    • 2014-02-26 19:30:03
    • *.60.citypartner.pl

    A te niebieskie opony to psu na budę chyba.... I tak jak jest większy deszcz to stare pierdoły każa kierowcą w picie czekać. Żałość :/

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo