komentarze
  • 1. logel999
    • 2013-08-26 09:50:43
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tak z innym tematem ... Jak Masse wywala z Ferrari , to moze Kimi idzie do Ferrari i wolne miejsce w Lotusie . Tam moze. Kubica dojdzie ;)

  • 2. fracky
    • 2013-08-26 10:30:30
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hmmm... to by wyjaśniało trochę kłótnie pomiędzy panem E a Todtem. Francuz wyczuł ,że Bernie jest coraz słabszy i być może do końca roku zrezygnuję. To najlepszy okres na odbudowanie wpływów i realizację politycznych oraz finansowych założeń. Nie jest tajemnicą ,że Michelin jest oczkiem w głowie Todta, a także ,że Ecclestone chciałby uniknąć wojny oponiarskiej, tak samo jak wejścia bardzo dużego i wpływowego gracza do F1. Pirelli to na rynku opon średniak, a biorąc pod uwagę z jakimi potęgami muszą konkurować, to łatwiej ich, w zamian za reklamę, przekabacić do papierowych opon. Z francuskim koncernem tak łatwo nie pójdzie, ponadto wojna oponiarska skończyła by się odejściem Pirelli. Myślę ,że dlatego nie ma jeszcze CA czy kontraktu na dostawę opon. Todt się otwarcie postawił dziadkowi. Problem może być taki ,ze się nieco przeliczył - jeśli spojrzymy na skład WMSC, to można zauważyć ,że sporo ich członków jest po stronie Ecclestona. Skutkować to może zmianą prezesa. Zobaczymy co dalej z tym fantem.

  • 3. bartexar
    • 2013-08-26 10:33:36
    • *.adsl.inetia.pl

    @1. W Lotusie i tak będzie wolne miejsce, bo Grosjean wyleci, niestety. A Kimi raczej nie chce być pomiatany przez zarząd Ferrari, który wielbi Alonso.

  • 4. Darktom15
    • 2013-08-26 10:50:32
    • *.131.156.222

    @1 Zapomnij o Kubicy , nie ma już szans na to aby wrócił do F1.... młody już nie jest a po takim wypadku ciężko będzie zagwarantować ,że będzie dobrze się sprawdzał

  • 5. logel999
    • 2013-08-26 13:05:48
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ja tam wierze w Kubice .

  • 6. Rick
    • 2013-08-26 13:11:30
    • *.opera-mini.net

    @4
    Pol zartem pol serio Jesli Massa mialby wypasc z ferrari to Kubica by sie tam nadawal. ;)
    Nawet jesli jezdzilby gorzej niz kiedys, to nie sadze by byl slabszy niz Massa w ostatnich latach. Raczej regularnie dowozilby punkty, a moze cos wiecej.
    Ma tez swietne wyczucie bolidu, pomoglby Ferrari w zbudowaniu porzadnej wyscigowki.
    Obydwaj z Alonso sa walczakami no i sie lubia.
    Kubica ma wielu fanow i jest lubiany we Wloszech.
    Marketingowo tez nie glupi pomysl. Co najm
    niej pol roku by wszyscy o tym trabili.
    Gdyby tylko bolid byl troche szerszy... ;)

    (Pamietajcie, ze pisze z przymrozeniem oka)
    Pozdrawiam :)

  • 7. Darktom15
    • 2013-08-26 13:28:55
    • *.131.156.222

    @6 Racja marketing by z tego był bardzo duży lecz chyba Ferrari nie zaryzykuje ztrudnienie Kubicy :P

  • 8. Darktom15
    • 2013-08-26 13:29:17
    • *.131.156.222

    zatrudnieniem*

  • 9. Grzesiek 12.
    • 2013-08-26 19:31:53
    • *.cdma.centertel.pl

    6. Rick
    Czasami mnie również nachodzą takie myśli :) Tym bardziej realne , bo coraz lepiej Kubica rączką porusza ....... :))

  • 10. fanAlonso=pziom
    • 2013-08-26 21:21:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    po co zmieniać rozmiar ? niech zgadnę - by to było odzwierciedleniem opon drogowych - nienawidzę takich uzasadnień

  • 11. R.U
    • 2013-08-26 22:04:03
    • *.255.0.21

    Po co drugi dostawca?Zeby mogli narzekac na jeden element wiecej,ze maja gorszy niz inni?

  • 12. Mikel95
    • 2013-08-26 23:07:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no byli by wtedy tylko oni i to napewno byloby to lepsze rozwiazanie od Pirelli. Nie podoba mi sie jednak ta ich nachalnosc na te wieksze opony (tym bardziej, ze roznice proponuja spora), wiemy, ze Mercedes bardzo chce miec takie gumy, gdyz lepiej bedzie mogl wykorzystywac na nich wlasciwosci swego auta w porownaniu do innych zespolow. Gdyby to odemnie zalezalo to wybralbym na pewno Michlein, ale jesli by sie chcieli dogadac na 13'' to droga negocjacji 15'/max 15,5'' i bd git.

  • 13. Mikel95
    • 2013-08-26 23:13:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. Takie życie, ze nie wszystko co lubimy jest jednak w rzeczywistosci. Ja nie mam nic przeciwko, zeby F1 bylo delikatnym testem do tego co bd potem w autach cywilnym, ale tylko wtedy gdy bd to mialo pod tym wzgledem naprawde duzy hamulec, bo ten obecny tez uwazam ze jest zbyt maly.

  • 14. R.U
    • 2013-08-26 23:18:30
    • *.255.0.21

    Wydaje mi sie,ze jest stanowczo za pozno na zmiane rozmiaru opon,tym bardziej tak radykalna.To wymusza zbyt wiele zmian w projektach,ktore sa juz raczej zaawansowane.
    niech dowala 22" i bedzie Pimp My F1 ; )))

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo