komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2013-08-20 20:57:02
    • *.adsl.inetia.pl

    No oby się ludzie wzięli do roboty, bo jak Red Bull odjedzie to nikt już im nie zagrozi.

  • 2. Nietoperz3
    • 2013-08-20 21:01:28
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    oby Alonso i Raikkonen zamienią sie miejscami a Massa zostanie i będzie dobrze bo tak chce ;)

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2013-08-20 22:10:22
    • *.162.253.143

    I słusznie :)
    Mam nadzieję że poprawki na Belgię zdadzą egzamin i Ferrari powróci do formy z początku sezonu :)

  • 4. sapphire
    • 2013-08-20 22:43:24
    • *.rydy.eu

    Jak w 2010

  • 5. mefi
    • 2013-08-20 23:25:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. sapphire

    ta aerodynamika z kosmosu i kontrola trakcji gdzie na pełnym gazie można brać prawie każdy zakręt

  • 6. Jens
    • 2013-08-21 08:19:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby nie bylo powtorki z ubieglego roku w pierwszym zakrecie. Mam nadzieje ze alonso nie tylko stanie na podium ale bedzie tez wyzej niz vettel, massa stanie na podium - to by bylo wspaniale otwarcie drugiej czesci sezonu i moze come back do czolowki. Miloby by bylo mimo wszystko zeby to raikkonen wygral. Mysle ze ferrari wzielo gleboko do serca krytyke montezemolo ale i rowniez samego alonso i przygotuja bolid na miare 2x mistrza i "prawie" mistrza : )

  • 7. zarrr
    • 2013-08-21 09:06:39
    • *.xdsl.centertel.pl

    Jak dla mnie, to oboje(ALO i MAS) po poprawkach niech staną na podium. Nie mam nic przeciwko. Tylko najważniejsze że za Lotusem Kimiego;)

  • 8. incent_
    • 2013-08-21 10:37:14
    • Blokada
    • *.lomza.vectranet.pl

    @7 - tak, Ferrari to bardzo fajny zespół i dobrze by było aby walczyli o podium, ale nikt nie odbierze zwycięstwa Icemanowi! Maailmanmestari! _

  • 9. Felipe Massa
    • 2013-08-21 15:52:45
    • *.Netcominternet.pl

    Prawda jest taka, że Kimi nigdy nie powinien odchodzić z Ferrari. Do tej pory sie zastanawiam jak on wygrał GP Belgi tak słąbym bolidem w 2009r. Fajnie by było gdyby Kimi i Felipe zamienili się bolidami ;)

  • 10. Skoczek130
    • 2013-08-21 16:07:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najważniejszy jest sztab inżynieryjny oraz zaplecze, z którym Ferrari ma problem. Brak własnego tunelu aero?? Toż to kpina... ;)

  • 11. Martitta
    • 2013-08-21 16:47:37
    • *.dynamic.chello.pl

    @10. Skoczek130 - Swoją drogą to poniekąd niezła wymówka jest. Co by się złego nie działo - przyczyną jest tunel aerodynamiczny...
    Kpina, bo nie od wczoraj mają z tym problem ;)

  • 12. R.U
    • 2013-08-21 19:08:21
    • *.255.0.21

    To na czym sie skupiali dotychczs?Stoja w miejscu wiec niech sie w koncu wezma do roboty.

  • 13. Polak477
    • 2013-08-21 21:48:32
    • *.pppoe.covernet.pl

    11. Martitta
    To akurat jest spory problem. Tunel aerodynamiczny to nie takie hop-siup tylko naprawdę skomplikowana technologia. Liczy się dobór czujników, dobór współczynników, nawet powierzchnia tunelu (drobne nierówności, czy powierzchnia o większym tarciu potrafią spowodować zakłócenia i zawirowania powietrza, które wpływają na wyniki), czy stabilizatory "prostujące" smugi powietrza. Ferrari zatrudniło już kilku specjalistów od tuneli aerodynamicznych i nadal mają z tym problemy.
    Że nie jest to do końca problem z inżynierami to akurat łatwo udowodnić, bo kiedy Ferrari zaczyna pracować na tunelu Toyoty to bolid chwilowo się poprawia. Inna sprawa, że Ferrari po odejściu Todta wypuściło wielu swoich inżynierów, a dopiero teraz zaczyna ich ściągać z powrotem.
    Jeśli wierzyć Montezemolo to w przyszłym sezonie poznamy odpowiedź, bo jak sam stwierdził "silniki będą znacznie bardziej istotne od aerodynamiki". W pewnym sensie tak będzie, chociaż oczywiście aerodynamika nadal będzie odgrywała główne skrzypce.

  • 14. Martitta
    • 2013-08-21 22:24:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @13. Polak477 - Zdaje sobie sprawę z tego, jaki stanowi to problem, dlatego uważam, że powinni już dawno się tym zająć.
    W przyszłym sezonie przepisy trochę "okroją" aerodynamikę, ale jak sam zauważyłeś, nie jest to aspekt, który można bagatelizować, dopóki Newey nie ogłasza rychłej emerytury :)

  • 15. viggen
    • 2013-08-22 00:17:02
    • *.dynamic.chello.pl

    @13
    Ferrari miałczy od lat na temat tunelu. To jest nudne. Jakoś McL korzysta z tego samego tunelu i nie narzeka. Problem polega na władzach i na Luce. Rozpierdzielił system Brawn- Todt a teraz nie potrafi czegoś podobnego zbudować. Gdyby tam przeszedł Raikkonen to właśnie o ten burdel się boję.

  • 16. b.stary
    • 2013-08-22 10:35:48
    • *.204.44.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @15 właśnie! Ferrari brakuje bezwzglednego porządku Todta. Wyglada na to, ze brak narodowej dyscypliny czyni Włochów niezdolnymi do zbudowania mistrzowskiego auta. Bez obcokrajowców widze to nie wesoło.

  • 17. Polak477
    • 2013-08-22 14:07:43
    • *.pppoe.covernet.pl

    15. Nie prawda. McLaren też narzeka na tunel :).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo