komentarze
  • 1. saint77
    • 2013-03-01 18:24:01
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak tylko jakaś ekipa dopnie swego i uda jej się to z powodzeniem wdrożyć, to FIA ogłosi że to nielegalne:)

  • 2. Gosu
    • 2013-03-01 18:29:07
    • *.ip.netia.com.pl

    1. saint77 jeśli da to korzyści pozwalające na odjechaniu reszcie stawki to bankowo ;)

  • 3. beret
    • 2013-03-01 18:52:03
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    1. ...nie oslabiaj mnie, nie kompromituj sie. Jawisz sie jak ten z filmu nakreconego zaraz po 2 swiatowej- 'teraz jest wojna, kto handluje, ten zyje'
    Moj Boze

  • 4. IROE30
    • 2013-03-01 19:51:27
    • *.croy.cable.virginmedia.com

    Moim zdaniem chodzi o to by ogarnac na jakiej predkosci bolid bedzie na tyle przyczepny by na przyklad przy wyjsciu z zakretu System DRS zostal aktywowany samoistnie przez "system". Pozdro

  • 5. fracky
    • 2013-03-01 23:07:43
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @4
    Jest coś takiego jak wiatr, który ma prędkość i kierunek, jest coś takiego jak jazda w cieniu aero, jest coś takiego zmiana wysokości , a co za tym idzie - ciśnienia. Tutaj są raczej problemy z przystrojeniem.

  • 6. silvestre1
    • 2013-03-01 23:27:57
    • *.204.74.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Korzyścią z ujarzmienia tego systemu może być mistrzostwo. Prolog w Australii coś pokaże, lecz wątpię aby wskazał potencjalnego lidera. FIA nie powinna ingerować w ostatnim sezonie przed Wielkimi zmianami w coś co w przyszłym roku może nie mieć racji bytu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo