Kierowcy McLarena chwalą tor w Indiach
Kierowcy zespołu McLaren nie mogą się doczekać powrotu na tor Buddh w Indiach, który w ubiegłym roku zrobił świetne wrażenie na całym padoku, a przede wszystkim kierowcach, którzy podkreślają jego „mało nowoczesną” charakterystykę.„Z nie mojej winy, weekend w Korei okazał się zmarnowaną szansą- niemniej to już za mną, a teraz spoglądam już na kolejne dwa wyścigi rozgrywane pod rząd.”
„Grand Prix Indii w ubiegłym roku okazało się dla mnie pomyślne - miałem bezproblemową jazdę, jadąc na drugim miejscu od startu do mety. To tor, który lubię: mam dobre odczucia na nim i mogę powiedzieć, że jest to dość odmienne miejsce w stosunku do innych, które odwiedzamy.
„Spowodowane jest to za sprawą kilku niezwykłych czynników: przede wszystkim, dojścia do zakrętów trzy i cztery są niewiarygodnie szerokie- prawie jak autostrada. Ma to pomóc w obieraniu różnych torów jazdy i zachęcać do wyprzedzania. Słyszałem także, ze ten sam pomysł został wykorzystany także na torze w Austin.”
„Po drugie, kombinacja zakrętów 10 i 11 jest dość wyjątkowa- to ogromny, zaokrąglony, prawy zakręt z podwójnym szczytem, podobny trochę do Spoon na Suzuce. W nowych obiektach tak szybkie zakręty nie są normlaną rzeczą. Pokonanie tego zakrętu, gdy dobrze ustawi się auto jest bardzo przyjemne- boczne przeciążenie g jest świetnie odczuwane.”
„Uważam, że możemy tam mieć udany weekend- nie mogę się tego doczekać.”
Lewis Hamilton
„Uwielbiam Indie- ludzi, kolor, hałas, spektakl, chaos: to tętniący życiem kraj z jednymi z najbardziej entuzjastycznymi i przyjaznymi ludźmi, jakich spotykamy w całym roku.”
„Tor sam w sobie także jest rewelacją. Większość nowoczesnych torów robi podobne wrażenie; okazuje się, że ten sam styl i rytm jazdy odpowiada im wszystkim. Niemniej tor Buddh jest inny: ma więcej cech wspólnych ze wspaniałym torem Spa niż z jakimkolwiek innym nowoczesnym torem, który odwiedzamy.”
„To wszystko za sprawą niewiarygodnej płynności- właściwie od zakrętu numer 4, szerokiego prawego zakrętu zjeżdżającego w dół, tor stanowią szybkie łuki, które pozwalają pojechać bolidem na absolutnym limicie.”
„W ubiegłym roku nie miałem tu wspaniałego weekendu: niemniej ostatnio jeżdżę lepiej niż kiedykolwiek- nawet jeżeli wyniki tego nie pokazują. Jadę do Indii zdeterminowany do osiągnięcia dobrego wyniku. Sądzę, że mamy bolid, który może sprostać temu torowi i nie mogę się doczekać wyjazdu na niego w piątek.”
komentarze
1. AndrzejOpolski
@kempa007: a na naszej stronie wciąż terminy z GP Korei.
2. Gosu
Według mnie Hamilton już nie pojeździ do końca sezonu na takim poziomie do jakiego nas przyzwyczaił. To co się dzieje w McL to jakaś kpina jest.
3. tommek7
Dobrze, że odchodzi do Merca. McL schodzi na dno...
4. logel999
Racja McLaren to tera nic .... Żeby dać się Ferrari to ......
5. logel999
Szkoda kierowcówa ...
6. logel999
kierowców
7. Zirdiel
@1 Zapytam sie: wyscig i Q beda o 10:30?
8. Zirdiel
@1 Czy wyscig i Q beda o 10:30?
9. tommek7
Jakiej bzdury. Kempa sobie jaja robi;p Wystarczy wejść na oficjalną stronę i sprawdzić
10. Skoczek130
Ten tor jest jednym z lepszych projektów Tilke. Obok Sepang i Istanbulu najlepszy. I nie jest to żaden żart - Malezja i Turcja zawsze dostarczała ciekawe widowisko. :)
11. Greek
"dojścia do zakrętów trzy i cztery są niewiarygodnie szerokie- prawie jak autostrada. Ma to pomóc w obieraniu różnych torów jazdy i zachęcać do wyprzedzania."
Trzeba przyznać że to fajne podejście, pozwala jeździć stylem motocyklowym, a tam jak wiemy wyprzedzania nie brakuje :)
12. Skoczek130
Hamilton pojedzie tak, jak mu bolid pozwoli. Cudów nie zrobi, jak MP4-27 nie pozwoli... ;) A po zaostrzeniu przepisów dotyczących przedniego skrzydła, coś z McL jest nie tak.
13. tommek7
@12 Jak każdy w stawce
14. Skoczek130
@tommek7 - no właśnie. Dlatego te "ochy" i "achy" dziwią mnie po jego adresem. Zawsze jeździł agresywnie - teraz jednak nie crashuje, co zasługuje na uznanie.
15. Herbie1
#7 #8 #9, A sprawdziliście, że z soboty na niedzielę zmieniamy czas na zimowy? :-))
Pozdrawiam
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz