Kierowcy zespołu McLaren nie mogą się doczekać powrotu na tor Buddh w Indiach, który w ubiegłym roku zrobił świetne wrażenie na całym padoku, a przede wszystkim kierowcach, którzy podkreślają jego „mało nowoczesną” charakterystykę.
Jenson Button„Z nie mojej winy, weekend w Korei okazał się zmarnowaną szansą- niemniej to już za mną, a teraz spoglądam już na kolejne dwa wyścigi rozgrywane pod rząd.”
„Grand Prix Indii w ubiegłym roku okazało się dla mnie pomyślne - miałem bezproblemową jazdę, jadąc na drugim miejscu od startu do mety. To tor, który lubię: mam dobre odczucia na nim i mogę powiedzieć, że jest to dość odmienne miejsce w stosunku do innych, które odwiedzamy.
„Spowodowane jest to za sprawą kilku niezwykłych czynników: przede wszystkim, dojścia do zakrętów trzy i cztery są niewiarygodnie szerokie- prawie jak autostrada. Ma to pomóc w obieraniu różnych torów jazdy i zachęcać do wyprzedzania. Słyszałem także, ze ten sam pomysł został wykorzystany także na torze w Austin.”
„Po drugie, kombinacja zakrętów 10 i 11 jest dość wyjątkowa- to ogromny, zaokrąglony, prawy zakręt z podwójnym szczytem, podobny trochę do Spoon na Suzuce. W nowych obiektach tak szybkie zakręty nie są normlaną rzeczą. Pokonanie tego zakrętu, gdy dobrze ustawi się auto jest bardzo przyjemne- boczne przeciążenie g jest świetnie odczuwane.”
„Uważam, że możemy tam mieć udany weekend- nie mogę się tego doczekać.”
Lewis Hamilton
„Uwielbiam Indie- ludzi, kolor, hałas, spektakl, chaos: to tętniący życiem kraj z jednymi z najbardziej entuzjastycznymi i przyjaznymi ludźmi, jakich spotykamy w całym roku.”
„Tor sam w sobie także jest rewelacją. Większość nowoczesnych torów robi podobne wrażenie; okazuje się, że ten sam styl i rytm jazdy odpowiada im wszystkim. Niemniej tor Buddh jest inny: ma więcej cech wspólnych ze wspaniałym torem Spa niż z jakimkolwiek innym nowoczesnym torem, który odwiedzamy.”
„To wszystko za sprawą niewiarygodnej płynności- właściwie od zakrętu numer 4, szerokiego prawego zakrętu zjeżdżającego w dół, tor stanowią szybkie łuki, które pozwalają pojechać bolidem na absolutnym limicie.”
„W ubiegłym roku nie miałem tu wspaniałego weekendu: niemniej ostatnio jeżdżę lepiej niż kiedykolwiek- nawet jeżeli wyniki tego nie pokazują. Jadę do Indii zdeterminowany do osiągnięcia dobrego wyniku. Sądzę, że mamy bolid, który może sprostać temu torowi i nie mogę się doczekać wyjazdu na niego w piątek.”
22.10.2012 11:30
0
@kempa007: a na naszej stronie wciąż terminy z GP Korei.
22.10.2012 13:14
0
Według mnie Hamilton już nie pojeździ do końca sezonu na takim poziomie do jakiego nas przyzwyczaił. To co się dzieje w McL to jakaś kpina jest.
22.10.2012 13:31
0
Dobrze, że odchodzi do Merca. McL schodzi na dno...
22.10.2012 16:05
0
Racja McLaren to tera nic .... Żeby dać się Ferrari to ......
22.10.2012 16:05
0
Szkoda kierowcówa ...
22.10.2012 16:05
0
kierowców
22.10.2012 16:44
0
@1 Zapytam sie: wyscig i Q beda o 10:30?
22.10.2012 16:45
0
@1 Czy wyscig i Q beda o 10:30?
22.10.2012 17:28
0
Jakiej bzdury. Kempa sobie jaja robi;p Wystarczy wejść na oficjalną stronę i sprawdzić
22.10.2012 18:37
0
Ten tor jest jednym z lepszych projektów Tilke. Obok Sepang i Istanbulu najlepszy. I nie jest to żaden żart - Malezja i Turcja zawsze dostarczała ciekawe widowisko. :)
22.10.2012 19:24
0
"dojścia do zakrętów trzy i cztery są niewiarygodnie szerokie- prawie jak autostrada. Ma to pomóc w obieraniu różnych torów jazdy i zachęcać do wyprzedzania." Trzeba przyznać że to fajne podejście, pozwala jeździć stylem motocyklowym, a tam jak wiemy wyprzedzania nie brakuje :)
22.10.2012 21:37
0
Hamilton pojedzie tak, jak mu bolid pozwoli. Cudów nie zrobi, jak MP4-27 nie pozwoli... ;) A po zaostrzeniu przepisów dotyczących przedniego skrzydła, coś z McL jest nie tak.
22.10.2012 23:36
0
@12 Jak każdy w stawce
23.10.2012 07:59
0
@tommek7 - no właśnie. Dlatego te "ochy" i "achy" dziwią mnie po jego adresem. Zawsze jeździł agresywnie - teraz jednak nie crashuje, co zasługuje na uznanie.
26.10.2012 07:59
0
#7 #8 #9, A sprawdziliście, że z soboty na niedzielę zmieniamy czas na zimowy? :-)) Pozdrawiam
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się