komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2012-06-24 12:00:10
    • *.162.255.220

    Kolejny durnowaty pomysł pod przykrywką oszczędności w celu poprawienia widowiskowości wyścigu ...
    Mam nadzieję że ze względu na bezpieczeństwo , chory pomysł z zakazem podgrzewania opon nigdy nie przejdzie .

  • 2. Kalor666
    • 2012-06-24 12:03:35
    • *.40.15.226.threembb.co.uk

    To już jest śmieszne. Jak można w tak głupi sposób ograniczać koszty? Koce grzewcze / i związana z tym obsługa/ nie są chyba aż tak drogie a poza tym chyba nie są jednorazowe. A po drugie to chyba nie jest bezpieczne, żeby auto takie jak bolid F1 wypuszczać na tor na zimnych kapciach. Założę się, że można ciąć koszty w mądrzejszy sposób.

  • 3. Skoczek130
    • 2012-06-24 12:07:32
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brak koców grzewczych to już przesada - przy takich mocach jednostek one muszą byc! Niech oszczędzają tam, gdzie jest sens, a nie usuwają potrzebne rzeczy. W 2009 r. oburzali się na to, a teraz chcą to usunąc sami!? Bzdura... ;]

    Na początek trza ograniczyc koszty wydatków na jeden sezon. A potem dopiero kombinowac. Najwięcej kasy idzie na rozwój - najlepsze zespoły wydają 200 mln. Trzeba to zmienic, gdyż F1 ma byc poligonem dla kreatywnych, najlepszych inżynierów, najlepszych kierowców, a nie najbogatszych. Za dużo biznesu niestety jest w sporcie... ;/

  • 4. Skoczek130
    • 2012-06-24 12:07:48
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ponad 200 mln

  • 5. anonim11
    • 2012-06-24 12:38:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kombinujcie,Kombinujcie.Ale nie wierze że robią to dla oszczędności narażając na niebezpieczeństwo

  • 6. anonim11
    • 2012-06-24 12:39:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kierowców.

  • 7. Kolos1029
    • 2012-06-24 12:50:18
    • *.tktelekom.pl

    Lipne rozwiązanie bolidy na pierwszych 2 kółkach lipnie by się prowadziły co odbiło by się na czasach i bezpieczeństwie

  • 8. Wiater
    • 2012-06-24 12:56:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Jedynym argumentem Za jest widowiskowość i to że auta drogowe też nie grzeją opon, a ponoć doświadczenia z F1 przenoszą się na ulicę, co ma zastosowanie dość rzadko (ABS, ESP, skrzynia SEKWENCYJNA i KERS). To osiągnięcia F1 przez ostatnie 20 lat przeniesione do aut drogowych... Uważam że względy bezpieczeństwa są jak najbardziej na nie i ja też nie jestem za tym przepisem. Jeżeli się pojawi a opony się nie zmienią to poziom nieprzewidywalności osiągnie maksimum...

  • 9. sportowiec1986
    • 2012-06-24 13:18:53
    • *.kosciuszki.trustnet.pl.91.93.193.in-addr.arpa

    Jak można wyjechać z pit stopu skoro pit stop to czynność???? Autor: kempa007 powinien to wiedzieć!!

  • 10. PanPikuś
    • 2012-06-24 13:26:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Obecnie GP 2 jest niewiele wolniejsza już od F1. Królowa traci na tym wszystkim, bo ta seria to miała być niczym koloseum dla Gladiatorów. Walka o wszystko, na krawędzi, wygrana lub nic. MSC jest tym co chyba jeszcze pamięta jak się jeździło bez koców , więc jego opinia wg mnie jest istotna. Cięcie kosztów... dla mnie to jest idiotyzm w pewnym sensie, woszem nie widnujmy ich , ale dajmy tą górną gramnicę , że zespoły mogą wydać powiedzmy 100 - 150 mln Euro na rozwoj rocznie na rozwój i utrzymanie ( bez płac kierowców - ale tez lacznie z rozwojem i utrzyamniem nie wiecej niz 200) i tyle. Bo tez nie chodzi o to zeby zespoly ze szczytu sciagac do dolu stawki tylko niech maruderzy ciągną do najlepszych. Bez pieniędzy , kreatywność inżynierów jest do niczego. Poza tym uważam ze testy dla zespołow powinny byc jednoniowe ale kazdego miesiaca. Koszta podniesie to an pewno , ale tez jest to uwazam tanssze anieli prowadzenie projektiu i wydanie na niego 20 mln , po czym okaze sie ze jest kompletna klapa na torze. Trzeba myslec.

  • 11. Skoczek130
    • 2012-06-24 13:48:42
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @PanPikuś - o tym samym pisałem. Powiedzmy, że do 150 mln, a z czasem zejśc do 100 mln. To i tak magia w porównaniu do innych serii. Usuwanie komponentów istotnych jest bez sensu. Koce grzewcze pełnią również funkcję bezpieczeństwa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo