komentarze
  • 1. gomez
    • 2006-11-02 14:23:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To dlatego Alonso zaznaczał że po zdobyciu 3 tytułu zakończy karierę. Ma chłopak jeszcze w planie pojeżdzić kilka ładnych lat:)

  • 2. golakr
    • 2006-11-02 19:37:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A bo ja wiem, maszyna może i gorsza ale ubył mu też najwiekszy konkurent.

  • 3. Kpt Nelson
    • 2006-11-02 20:07:47
    • *.15.230.5

    kurde koles jest mocny powiedział że odejdzie po 3 sezonie to w grobie konsole beda mu musieli zamatować<lol>

  • 4. Smola
    • 2006-11-02 20:21:18
    • *.238.226.229

    Sadze, ze odejscie Schumiego wcale nie ulatwi Alons zdobycia trzeciego tytulu mistrza swiata. Trzeba brac pod uwage kilka spraw: slaba predyspozycja McLarena, Raikonen w Ferrari, Massa, oraz uwagi Schumachera dotyczace rozwojow bolidu. Ferrari wcale nie stracilo na odejsciu Schumiego. Teraz Michael bedzie motorem napedowym wloskiej scuderi.

  • 5. golakr
    • 2006-11-03 00:08:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Teraz Michael bedzie motorem napedowym wloskiej scuderi" Będzie? To wcześniej nie był? Z tego co mi wiadomo (pewnie się mylę) to właśnie MS stanowił przez ostatnie lata co i jak (dzięki niemu ferrari osiągnęło więcej). A skoro mógł aktywnie uczestniczyć we wszystkim związanym ze swoim bolidem( mógł do niego jeszcze wsiąść i prztestować na bierząco). To teraz jego uwagi (o ile wogóle będą) miały by dać niesamowitą przewagę.

  • 6. Smola
    • 2006-11-03 08:09:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Golakr, nie o to m chodzilo. To ja sie zle wyrazilem. Oczywiscie ze Michael BYL motorem napedowym Ferrari. Wyciagnal ich z dolka. Lecz nie odszedl. Caly czas bedzie egzystowal w swoim teamie, a biora pod uage przjscie Alonso do McLarena (slabszego zespolu od Ferrari, to i tak scuderia bedzie (moim zdaniem) najmocniejszym zespolem w roku 2007. Nie chcialem podwarza twojego zdania. Kazdy ma swoje poglady i rozwazania. pozdrowienia.

  • 7. elebinw9
    • 2006-11-03 17:08:09
    • *.plk.vectranet.pl

    PRzestance z tym McLarenem , za często sie psuje i tyle to jest szajs, Alonso zle zrobił ze odszedł z renowki

  • 8. golakr
    • 2006-11-03 19:02:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Smola, zgadzam się z tobą, wątpię aby jakikolwiek team na tyle się rozwinąl aby przeszkodzić Ferrari, teoretycznie również i Ferrari ma najlepszych kierowców (nie najlepszego ale dwójkę najlepszych), także MS konstruktorów 100% dla nich. Ale wracając do MS osobiście wydaje mi się, że juz teraz nie będzie w teamie, chyba o to mu chodziło. Z wywiadów z MS wnioskowałem, że jego rezygnacja związana była między innymi z rodziną. Wątpie więc żeby znów miał skakać po całym świecie bo z tym to sie wiąże. Jego współpraca jest możliwa raczej w sensie np. marketingowym. Chyba, że o czymś nie wiem. Tak czy siak dziś nie obstawiłbym na mistrza nikogo.
    Również pozdrawiam.

  • 9. Marti
    • 2006-11-03 19:50:05
    • *.160.25.2

    W F1 zaszło wiele zmian transferowych w top teamach, dlatego trudno jest na dzień dzisiejszy powiedziać, czy Alonso lub jakiś inny kierowca zdobędzie tytuł w przyszłym roku. Szanse na wygrywanie wyścigów ma zarówno Alonso, jak i Raikkonen, Massa, Fisichella i Kovalainen. Nie będzie kierowcy, który będzie dominował i nie ma jednoznacznego kandydata do tytułu 2007.

  • 10. Marti
    • 2006-11-03 19:50:10
    • *.160.25.2

    W F1 zaszło wiele zmian transferowych w top teamach, dlatego trudno jest na dzień dzisiejszy powiedziać, czy Alonso lub jakiś inny kierowca zdobędzie tytuł w przyszłym roku. Szanse na wygrywanie wyścigów ma zarówno Alonso, jak i Raikkonen, Massa, Fisichella i Kovalainen. Nie będzie kierowcy, który będzie dominował i nie ma jednoznacznego kandydata do tytułu 2007.

  • 11. golakr
    • 2006-11-03 23:33:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kovalainen? Gruba przesada to za mało powiedziane!

  • 12. Marti
    • 2006-11-04 14:33:26
    • *.160.25.2

    Dlaczego przesada? Przecież będzie miał taki sam sprzęt jak Fisichella. Chodzi mi o to, że moze wygrać wyścig (wyścigi), nie że może zostać MŚ.

  • 13. golakr
    • 2006-11-04 15:56:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jasne, że MOŻE wygrać. Ale stawiać debiutanta na równi z opisana przez ciebie resztą kierowców? Wymieniłeś 5 kierowców i przesadą dla mnie jest własnie wstawianie tam Kovalainena (mimo, że ma ten sam bolid jak GF). Widzę w stawce kilku o wiele lepszych i pewniejszych do wygrywania niz właśnie on.

  • 14. Marti
    • 2006-11-04 19:00:08
    • *.160.25.2

    Golakr, w 1996 roku ówczesny debiutant w Williamsie, Jacques Villeneuve ponieważ miał bardzo dobry bolid, wygrywał wyścigi i był drugi w klasyfikacji końcowej. W swym pierwszym Grand Prix Villeneuve startował z pole position. Parę tygodni później wygrał swój pierwszy wyścig (GP Europy, jego czwarte Grand Prix). Łącznie w swym pierwszym sezonie wygrał 4 wyścigi.
    Debiutujący Kovalainen nie mógł lepiej trafić, niż do zespołu, który zdobył oba tytuły mistrzowskie, podobnie jak Villeneuve. Dlatego sądzę, że Fin może powtórzyć wyczyn Kanadyjczyka.
    Pytanie 1: Czy Ty w ogóle wiesz, co miało miejsce w Formule 1 w 1996 roku?
    Pytanie 2: Kto według Ciebie, oprócz tych 5. wymienionych już kierowców będzie wygrywał wyścigi w sezonie 2007?
    Pozdrawiam

  • 15. golakr
    • 2006-11-05 00:42:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti masz rację, Jacques Villeneuve ponieważ miał bardzo dobry bolid, wygrywał wyścigi.
    Pytanie 1: Nie nie wiem
    Pytanie 2: Też nie wiem ( po chwili zastanowienia)

  • 16. woytek
    • 2006-11-05 12:39:07
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    byłem na Nurburgringu na imprezce u Ediego Jordana w 2004 roku fajny chłop ale tu sie nie zgodze nie jestem fanatykiem moim zdaniem Alonso łyknie mistrza swiata w szybkim i nareszcie niezawodnym Mercedesie chyba ze Kimi postara sie powalczyc co umie robic czasami doskonale co by niebylo nadchodzi nowe

  • 17. Marti
    • 2006-11-05 14:11:58
    • *.160.25.2

    Golakr, sprecyzuj się bardziej. Najpierw piszesz, że oprócz wymienionych przeze mnie kierowców, są lepsi do wygrywania w 2007 roku, a później nie potrafisz ich wymienić.
    Zapraszam wszystkich na www.robertkubica.blog.onet.pl
    Pozdro dla fanów Schumiego i Roberta!!

  • 18. golakr
    • 2006-11-06 17:45:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ok Marti, przyznaję porównianie trafione, w historii tylko raz zdarzyło sie żeby debiutant wskoczył do wygrywającego teamu (właśnie Villeneuve) teraz ta sama sytuacja z Kovalainenem. Pewne jest też to, że Briatore nie jest idiotą więc wstawienie HK musi miec swoje podstawy. Sam Briatore mówi, że HK jest świetnym kierowcą (co miałby powiedzieć innego) ale jednocześnie też dodaje, że nie udało mu się zdobyć nikogo lepszego( gdy FA podpisał kontrakt, chcieli KR). Można sie więc spierać a że on będzie wygrywał albo że nie. Potwierdziłem wcześniej że może wygrywać. Ma dobry bolid, prowadzić go umie na pewno. Chodziło mi jedynie o to, że wrzuciłeś go od razu do czołówki, podeprę się tym, że nie jedynie ja wątpie w HK (myślę tu o dziennikarzach).
    Sezon 2007 jest sezonem dużych zmian więc mówiąc o innych kierowcachktórzy mają szansę na zwycięstwo w jakimś GP nie zapomniał bym Buttona, możliwe ze i Barichello. Hamilton też ma dobry bolid (jak HK) i możliwe że on będzie 2 do FA. A Kubica?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo