komentarze
  • 1. melo
    • 2012-03-07 13:13:24
    • *.wapgw.era.pl

    Pan Pollock to faktycze jest bogatym pasjonatem motorsportu. Trudno jest mi zrozumiec, taką drogą inwestycje aby zaopatrzyc w jednostki napedowe dwa najslabsze teamy- HRT i Marussia. Na dodatek to zespoly ktore lada dzien moga opuscic F1 z powodow finansowych. Krucha inwestycja.

  • 2. kempa007
    • 2012-03-07 14:05:25
    • *.dynamic.chello.pl

    1. melo moze wie cos czego my nie wiemy teraz, a moze liczy ze jego dzielo bedzie na tyle dobre, ze czolowe ekipy takze sie do niego o nie zwroca.

  • 3. kempa007
    • 2012-03-07 14:06:01
    • *.dynamic.chello.pl

    nie potrafie sobie jakos wyobrazic Ferrari pracujacego nad jednostka 1,6 V6 :/

  • 4. ULTR93
    • 2012-03-07 15:02:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ 3. kempa007 ja tak samo.
    Swego czasu był tutaj artykuł o jednostkach i pod artykułem pisałem, że preferowałbym jednostki V8, ale zaraz wszyscy na mnie skoczyli, że ekologia, mało technologii itd.
    Ja ciągle pozostaje przy swoim zdaniu. Jednostki V8 i koniec.

  • 5. sly1234
    • 2012-03-07 15:26:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    PURE - czyt. pire od ziemniaków ?? :):) pozdro . 10 dni moi drodzy 10 dni!!

  • 6. Jacko
    • 2012-03-07 15:28:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Ferrari produkowało już silniki V6 i to z dobrym skutkiem. Kiedyś takie silniki otrzymywało np. Ferrari Dino, a później Lancia Stratos, która z powodzeniem rywalizowała w rajdach.

  • 7. rokosowski
    • 2012-03-07 16:28:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przecież bardzo podobne silniki (1.5 V6) były już w F1 więc o co ten krzyk

  • 8. Patrick99
    • 2012-03-07 17:10:14
    • *.7-4.cable.virginmedia.com

    ja jestem za silnikami od Deawoo np. Matiza albo Lanosa ;)

  • 9. fanAlonso=pziom
    • 2012-03-07 17:53:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a ja podtrzymuję swoje zdanie dotyczące silników : V10 rządzi

  • 10. Arti23
    • 2012-03-07 22:34:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    proponuję 1.6 TDI z VW ... tylko że ma 4 cylindry :(

  • 11. Jacko
    • 2012-03-08 04:46:03
    • *.dynamic.chello.pl

    A co Wy się tak do tej pojemności przyczepiliście? Zobaczcie jakie moce i momenty obrotowe będą miały te silniki. W cywilnych samochodach się czegoś takiego nie spotyka.

  • 12. Jacu
    • 2012-03-09 11:14:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @7. rokosowski - dokładnie :) , żeby było śmkieszniej na początku lat 80tych Ferrari testowało 4-o cylindrową turbodoładowaną jednostkę 1,5l - podobną do M12/13 od BMW... była testowana w latach 1983-84. (link dla niedowiarków: ht tp:/ / gurneyflap. com/Resources/CYL177.jpg ) Zdecydowali się jednak na Turbo V6 (oczywiście też 1,5l), a dzisiaj wielki szum wszyscy robią o 1,6l z turbo :). A trzeba przypomnieć, że na początku lat 60tych był okres gdzie F1 jeździła nawet z 1,5l pojemności bez turbo :P...i jakoś to formuły nie zabiło ;).
    @3. kempa007 ,4. ULTR93 - żeby pomóc waszej wyobraźni ;) ...
    ht tp :// gurneyflap. com /Resources/tn_Ferrari-033E-1988_03. jpg
    ht tp :// gurneyflap. com/Resources/tn_Ferrari-021-1980_04. jpg
    Co do PURE to mają szansę po czasie zrobić ekspansję do środka stawki o ile ich jednostki okażą się wystarczająco dobre. Zaplecze Toyoty daje olbrzymie możliwości. Głównie takie zespoły jak Williams czy FI czy Sauber mogą spojrzeć na takiego dostatwce w perspektywie czasu. Pozdro

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo