komentarze
  • 1. Kazik
    • 2012-02-10 21:24:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rok temu o tej porze również było optymistycznie.Mimo wszystko życzę ekipie Lotus-Renault aby utrzymali progres w tym sezonie i nie powtórzyli abegłorocznych "pomyłek".Z bardzo dużym zainteresowaniem będę spoglądał na rezultaty jednego z sześciu mistrzów świata,którzy będą walczyć w tym roku.O ile forma pięciu z nich jest w jakimś sensie przewidywalna to postawa Kimiego napewno budzi największe zaciekawienie.Dwa lata temu w taki sam sposób interesował mnie come back Michaela ale sądzę,że jest szansa aby od Icemana oczekiwać czegoś więcej i nowy E 20 mu na to pozwoli.

  • 2. Grzesiek 12.
    • 2012-02-10 21:32:11
    • *.cdma.centertel.pl

    Czemu tutaj tak pusto ...?

    A co do formy zespołu , to niech ją potwierdzą w wyścigach .... :P
    Jak na razie pierwsi się wychylili i wygląda że maja porządny wózek
    Ale pytanie brzmi : gdzie są ( będą ) wobec konkurencji , która raczej testowała , w przeciwieństwie do Lotusa który pod publiczkę chciał pokazać swoją siłę ... , zapominając że prawdziwe ściganie zaczyna się w połowie marca :P

  • 3. maniek_88
    • 2012-02-10 22:34:51
    • *.telpol.net.pl

    Będzie nowe przednie skrzydło na GP Australii??

  • 4. elin
    • 2012-02-10 23:33:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Kazik - przed wyścigami ciężko cokolwiek powiedzieć, ale również mam wrażenie, że powrót Kimiego będzie łatwiejszy niż Michaela. Po dwuletniej przerwie, na testach jeździł tak, jakby nigdy z F1 nie odchodził. Szybkości też raczej nie stracił. A " zadomowienie " w nowym zespole wydaje się przebiegać gładko. I to co mnie najbardziej cieszy, to powrót Fina do współpracy z jego inżynierem z czasów McLarena, Markiem Sladem. Dawniej był to bardzo udany duet, więc myślę, że teraz też nie rozczaruje.

    2. Grzesiek 12. - skąd pewność, że inni testowali, a Lotus jeździł pod publiczkę ...

  • 5. azazel
    • 2012-02-11 00:41:56
    • *.chelm.mm.pl

    2. Grzesiek 12 O Brawn GP też tak mówili...

  • 6. ygor
    • 2012-02-11 03:18:08
    • *.star.net.pl

    Ci na prawdę mocni na tym etapie się nie wychylają, a Lopez to mistrz marketingu. Kimi + wyniki w testach = zainteresowanie mediów + kasa od sponsorów. Ja też im dobrze życzę ale obawiam się że o 4 będzie im wciąż trudno powalczyć, a i 5 miejsce może być zagrożone na przykład przez STR

  • 7. Grzesiek 12.
    • 2012-02-11 09:01:15
    • *.cdma.centertel.pl

    4. elin
    Tak mi się wydaje , że pokazali więcej niż inni .... :) Gdyż nie chce mi się wierzyć że mają aż tak dużą przewagę nad innymi zespołami jezdzącymi tegoroczną konstrukcją .....
    Chociaż kto wie może rzeczywiście będą wymiatać ... : D

    5. azazel
    Ja też tak mówiłem .... , widocznie się myliłem . Ale wcale to nie oznacza że tym razem będzie tak samo . Zobaczymy !

  • 8. east
    • 2012-02-11 10:05:29
    • *.ingram.com.pl

    Bolid może i wygląda na solidny, i jak do tej pory sobie dobrze radzi /żeby nie napisać bardzo dobrze/, ale to dopiero początek. W połowie marca ma dobrze śmigać, teraz mają czas by tak było.
    Ja czekam na Mercedesa /nowy bolid/, może mają jakąś niespodziankę. Kto wie.. Red Bull nie pokazał jak zwykle tego co potrafi, bo i po co. Na to będzie czas później. Ferrari na swoim poziomie, niestety od jakiegoś czasu więcej mówią niż robią, a marka i ich historia sama się broni. McLaren - mój faworyt, jakiś taki.. no nie wiem.

    Ale to tylko testy..

  • 9. ULTR93
    • 2012-02-11 14:28:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zobaczymy za miesiąc czy to wszystko co mówią jest prawdą.

  • 10. Esotar
    • 2012-02-13 23:17:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie jakoś boli w F1 jedna sprawa, nazwy bolidów. Gdzie tu Lotus skoro to silnik francuski ? Nie tak dawny paradoks, Sauber BMW-Ferrari, to w końcu co to jedzie ? Idiotyzm silnikowo-markowo-nie wiadomo jaki. Tak znana i szanowana marka jak Lotu sz silnikiem francuskim to profanacja. Tego powinno się zabronić. Reszta zespołów "nie fabrycznych" też nie jest święta.
    Wiem że takie Toro-Rosso czy Williams nie zrobi swojego silnika, ale to jakoś nie razi. Ale Lotus-Renault ? Albo Sauber BMW-Ferrari ? Może jeszcze PKP do tego dopiszą ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo