Barrichello: problemem są tu krawężniki
Rubens Barrichello i Pastor Maldonado są umiarkowanie zadowoleni z wyników kwalifikacji. Brazylijczyk przyznaje, że P12 nie jest szczytem marzeń, jednak bez wątpienia świadczy o postępach. Wenezuelczyk doświadczył z kolei problemów z dogrzewaniem opon.„Na wyniki można spojrzeć z dwóch stron. Nie można być zadowolonym z P12, ale pokonaliśmy dobre okrążenie i powinniśmy być tym usatysfakcjonowani. To wspaniały tor, który bardzo mi się podoba – jest jednak dość zdradliwy. Problemem są krawężniki, a jak widzieliśmy w przypadku Kobayashiego – trzeba zachować ostrożność. Na torze był również spory ruch, więc starałem się wyjeżdżać wcześnie i łapać czyste powietrze. Na tym obiekcie można przesunąć granice możliwości samochodu oraz własnych umiejętności, więc jestem zadowolony z tego, co udało się do tej pory zrobić”.
Pastor Maldonado
„Doprowadzenie opon do właściwych temperatur było dziś problemem i kosztowało mnie sporo czasu. Pod koniec Q2 lepiej poradzilibyśmy sobie z wyższymi temperaturami z przodu, choć ostatecznie było w porządku. Pokonałem dobre kółko zdobywając P13 i nie mogę doczekać się popołudniowego wyścigu i zdobycia punktów”.
komentarze
1. Skoczek130
Co poradzic - szrotem za wiele zdziałac się nie da.
2. pjc
@Skoczek130 to i tak niezły wynik jeżeli wziąć pod uwagę ich obecną formę.
3. fanAlonso=pziom
ja nie wiem chyba tylko na saharze pastor by dogrzał opony 30 stopni, parno - wiem że konstrukcja nieudana łagodnie mówiąc ale chyba nawet hrt dogrzewa opony w takich warunkach
4. waterball
Szkoda tylko, że w wyścigu nie utrzymają tych miejsc - jak zwykle spadną na sam koniec...
5. Skoczek130
@pjc - wiem właśnie, ale szkoda, że taka ekipa tak cieniuje.
6. pjc
Skoczek130 ano szkoda.
Ja i tak jestem już nastawiony na sezon 2012.
W tym strasznie się męczę, nie mogąc dostrzec prawie żadnych pozytywów jeżeli chodzi o wyniki brytyjskiej ekipy.
7. athelas
A wiadomo coś na temat KERSu opartego na kole zamachowym? Będą znowu to próbowali wdrożyć?
Ja liczę na silniki Renault i ich KERS. To na pewno da ekipie kop do przodu. No i przydałby się jakiś dobry inżynier...
8. TommyRMF1
Barrichello w przyszłym sezonie w końcu mistrzem ;)
9. athelas
3. Jeszcze mi się tak nasunęło, że 30 stopni powietrza mało pomaga, kiedy trzeba dograć opony do 100 stopni, nie?
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz