komentarze
  • 1. atomic
    • 2011-06-25 12:07:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    „To, co robimy, ma zapobiec łamaniu już istniejących reguł.: a to ci zagadka. Ukarać winnych!!!

  • 2. szerter
    • 2011-06-25 12:16:43
    • *.com-promis.3s.pl

    Super, czyli Whiting mówi że dmuchanie dyfuzorów nie jest nielegalne. Nielegalna jest tylko zmiana softu w ECU. Czyli wystarczy dodać kolejny przycisk, skompilować soft z aktywnymi obiema mapami, które będą wybierane przez wspomniany przycisk i będzie po staremu.

  • 3. reXio
    • 2011-06-25 12:30:40
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie przepadam za RedBullami i szczegolnie nie sympatyzuje z VET ale mam nadzieje ze zagraja na nosie FIA i jutro jak i na Silverstone beda dalej z przodu. Choc sercem ciagle jestem z BUT :)

  • 4. ygor
    • 2011-06-25 12:57:01
    • *.star.net.pl

    To jakiś ułomny ten Charlie i reszta z FIA skoro tyle czasu zajęło im zauważenie łamania "istniejących reguł"

  • 5. minettu
    • 2011-06-25 13:44:55
    • *.tktelekom.pl

    Jakiej natury problemy bedzie miał dzisiaj Borowczyk?

  • 6. URAN
    • 2011-06-25 15:17:14
    • *.dynamic.chello.pl

    Robią ludziom wodę z mózgu! Czy można być trochę w ciąży?!

  • 7. Lobo47
    • 2011-06-25 15:58:53
    • *.tktelekom.pl

    Whiting, tak do końca sam nie wie jak zinterpretować ten zakaz ale najogólniej uważają że UŻYWANIE SILNIKA DO POMOCY AERODYNAMICZNEJ JEST ZABRONIONE!!!!! Jak to powiedział że jest to,, czysto techniczna interwencja,,

  • 8. Skoczek130
    • 2011-06-26 11:30:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dmuchany dyfuzor oraz zmiana mapingu powinna byc zakazana przed sezonem. Wóczas nie byłoby żadnych kontrowersji. Teraz jednak robiąc to zachowują się nieprofesjonalnie. W ten sposób jeszcze bardziej obniżają swój "poziom", bo w sumie i tak już pokazali, że nie nadają się do tej roboty. Tu trzeba ludzi, którzy wiedzą, jakie decyzje podejmowac i kiedy! ;/

  • 9. Skoczek130
    • 2011-06-26 11:31:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Straci nie tylko RBR - ale również McL, Merc i LRGP. ;]

  • 10. ygor
    • 2011-06-26 12:49:41
    • *.star.net.pl

    No to jest oczywiste tylko jedni stracą bardziej inni mniej. Wyobraź sobie jaka to będzie strata dla Reni skoro cały bolid był projektowany pod dmuchany dyfuzor i wydech wyciągnięty do połowy bryki.

  • 11. szerter
    • 2011-06-26 13:40:37
    • *.com-promis.3s.pl

    Właśnie Permane powiedział, że LRGP straci najprawdopodobniej najmniej bo uda im się zachować balans aerodynamiczny, podczas gdy inni drastycznie obniżają przyczepność samego tylko tyłu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo