Barrichello stawia na cztery postoje
Zespół Williamsa do Barcelony przywiózł między innymi nowe tylne skrzydło, a także poprawioną podłogę FW33. Zarówno Rubens Barrichello, jak i Pastor Maldonado, który rano bez konsekwencji wypadł z toru, są zadowoleni, a zespół nie doświadczył dzisiaj żadnych problemów technicznych.„Testowaliśmy dzisiaj wszystkie części, jakie przywieźliśmy do Barcelony. Na torze, tylne skrzydło spisywało się dobrze, ale musimy bliżej przyjrzeć się temu jak pracowała podłoga. Dzisiaj było bardzo gorąco, więc poziom przyczepności był niższy, bolid ślizgał się bardziej, a zużycie się opon było większe. Bolid miał tendencję do nadsterowności. Sądzę, że musimy przyjrzeć się temu przed resztą weekendu i wycisnąć wszystko z ustawień. Niemniej na tym etapie uważam, że w niedzielę będziemy świadkami minimum czterech postojów.”
Pastor Maldonado
„Uważam, że dzisiejszy dzień w ogólności był dobry. Ukończyliśmy pełny program testowy, z czego jestem zadowolony. Wykonaliśmy także dłuższe przejazdy w drugim treningu. Ciężko jest porównywać nas z innymi ekipami, gdyż nie wiemy co one robiły, ale wydaje się, że wszystko idzie dobrze. Mamy kilka poprawek, ale musimy przeanalizować dane.”
komentarze
1. rusek f1
Oby podeszli do góry. Gdzie to Williams tak słabo. Zapłacili za zbyt konserwatywne podejście do bolidu i kłopoty na testach
2. Ananas
Pojedynki kierowców w jednym zespole:
Barrichello - Maldonado
Kwalifikacje
3 - 1
Wyścigi
4 - 0
3. anderis8
Williams nie miał konserwatywnego podejścia do tegorocznego bolidu. Tył FW33 jest jednym z najbardziej nietypowych w obecnej stawce. Przyczyną problemów jest to, że poszli w złym kierunku, popełnili błąd w ustawieniach podczas testów. Poza tym zespół potrzebuje restrukturyzacji, być może także silnik Coswortha nie pozwala na tak agresywne podejście do kwestii dmuchanego dyfuzora, jak u górnej części obecnej stawki.
4. azazel
3. anderis8 Podobno to Williams naciska na FIA, aby wprowadziła ograniczenie w emisji spalin do dyfuzora, ponieważ mapowanie Coswortha jest po prostu do d..., przez co wydajność dmuchanego dyfuzora jest mała.
5. rusek f1
Jak nie miał anderis8 skoro to właśnie z tego powodu wylatuje z tego zespołu Sam Michel, który sięsam do tego przyznał. Brak wiedzy z twojej strony
6. Lewy_89
@4. azazel - Ale za mapowanie silnika odpowiada sam team, a nie Cosworth. ;) Tak jak RBR i Renault np. mogą mieć inne oprogramowania, mimo tego samego silnika. Inna sprawa, że silnik od Coswortha może się słabo zachowywać z taką a nie inną mapą wtrysku.
7. azazel
6. Lewy_89 True, true... Moje niedopatrzenie. Najprawdopodobniej chodzi o to, co napisałeś w ostatnim zdaniu.
8. hotshots
poszedł.......ostatnio ma gadane na każdy temat ...przydupas,średniak a`la NH ,czyli takie sobie coś ...
....no chyba że da mu się wygrywający pojazd............pajac
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz