Pirelli przewiduje dwupostojowe strategie
Podobnie jak większość kierowców, Paul Hembery z Pirelli podkreśla większą wytrzymałość ogumienia wykonanego z miękkiej mieszanki, które w Chinach nie zużywa się tak szybko jak w Malezji. Hembery zauważa również, że mniejszym problemem zdają się być kawałki gumy, które z upływem czasu pojawiają się na torze.„Obserwowaliśmy również zdecydowanie mniej kulek z opon – fragmentów gumy o kształcie i konsystencji toffi, które pozostają na torze, gdy zużywa się ogumienie. Podobnie powinno być podczas wyścigu, a jeśli nie wydarzy się nic nieprzewidzianego, spodziewamy się mniejszej liczby pit stopów”.
„Pod względem zużycia, różnica pomiędzy miękką i twardą mieszanką wynosi pięć albo sześć okrążeń, co otwiera wiele możliwości pod względem strategii. Jutrzejsza pogoda jest niepewna, co bez wątpienia doda atrakcyjności i tak świetnie zapowiadającemu się weekendowi”.
komentarze
1. D.S.
Czyli 1 pit stop dla Pereza, o ile nie bedzie padac.
2. Gosu
1. D.S. Ciężko to sobie wyobrazić na gumach Pirelli, ale Saubery wyjątkowo dobrze radzą sobie z tymi kapciami. Scenariusz mało prawdopodobne, ale możliwy.
3. Gosu
*prawdopodobny
Czy byłby duży problem ze zrobieniem możliwości edytowania postów ?
4. rusek f1
Jakby polało......
5. fanAlonso=pziom
dobra guma nie jest zła ...
6. wojtasinho
5.Ale czasem pęka
7. marcin_114
A potem płacz...
8. fezuj
5. ale na tym forum powinieneś pisać to w cudzysłowie bo jak @walerus wróci to.... ;)
9. pz0
kawałki gumy o kształcie i konsystencji toffi. Rewelacyjnie to wyjaśnił. Ciekawe czy również o smaku toffi?
10. zenobi29
8. fezuj - He he he. Też sobie tak pomyślałem:)
Jak zachowują się opony na suchą nawierzchnię , to już wiemy - cieniuchne;))
To też ciekawy jestem , jak będą się zachowywały " mokre gumki ".
Pozdrówka
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz