Heidfeld: Nie zdążyliśmy popracować nad ustawieniami
Rano w obydwu bolidach ekipy z Enstone wystąpiły problemy z przednim zawieszeniem. Jak się później okazało, za usterkę odpowiadała wada materiału w partii zamontowanych w bolidzie części. Po południu zespół wymienił elementy z niepewnej serii, a Witalij Pietrow i Nick Heidfeld mogli bez problemów technicznych pokonać po kilkanaście okrążeń.„Z powodu porannych problemów nie udało się dziś zbyt długo pojeździć. Dlatego też musieliśmy zmienić cele na popołudniowy trening i uznaliśmy, że najlepsze będzie wykonanie długiego przejazdu na miękkim komplecie opon. Chociaż nie udało pokonać się zbyt wielu okrążeń, zebraliśmy trochę danych i nauczyliśmy się kilku rzeczy – zwłaszcza na temat wysokiej degradacji miękkiego ogumienia. Zważywszy na fakt, że właściwie nie pracowaliśmy dziś nad ustawieniami, miejsce w czołowej dziesiątce podczas obydwu sesji jest zachęcające. Teraz musimy skupić się na poczynieniu sporych postępów podczas ostatniej sesji treningowej”.
Witalij Pietrow
„To nie był najlepszy dzień. Poranny problem był zaskoczeniem, a my zdecydowaliśmy się nie wyjeżdżać na tor do czasu późnego popołudnia, kiedy dobrze zrozumieliśmy zaistniałe problemy. Kiedy w końcu wyjechałem, bolid spisywał się dobrze, ale czas jakim dysponowaliśmy był bardzo ograniczony i nie mogliśmy wykonać żadnych prac nad ustawieniami. Tak jak się spodziewaliśmy, tempo zużycia opon jest tutaj bardzo wysokie – zwłaszcza miękkiej mieszanki, która w porównaniu z twardymi oponami jest jednak szybsza o kilka sekund i zapewnia zdecydowanie więcej przyczepności. Jutro jest jednak nowy dzień, a ja myślę, że nadal możemy liczyć na udany weekend”.
komentarze
1. Kazik
Ten przypadek Witalija naprawdę był zupełnym zaskoczeniem.Aż nie chce się myśleć o tym co mogłoby się stać przy pełnej prędkości na prostej.Na filmiku z wypadku wyrażnie widać jak na chwilę przed eksplozją koła jakiś element zawieszenia z lewej strony nagle się "rozchyla" (puszcza jakieś mocowanie ? ) i wtedy kierowca ma ..mało do powiedzenia. Shock.
2. ravek29
taaa... a jutro i pojutrze spadnie deszczyk i po nauce z dzisiejszego dnia.
3. Oskar9
@1. Kazik. Czy mógłbyś wstawić link do tego filmiku, lub napisać co wpisać w wyszukiwarce?
4. Niespokojny
3. Oskar9 - wpisz to: 'pietrow sepang' - żałosny jesteś z tym pytaniem, masz 9 lat?
5. fotoman
@4 może nie każdy jest z pokolenia, dla którego najlepszym przyjacielem człowieka jest komputer ?? :)
6. Oskar9
Nie. Szukałem po prostu petrov malezja 2011 ale nie znalazłem. Mam prawie 20 lat w połowie maja mam urodziny. Dzięki tobie znów czuję się młodo. :)
7. Niespokojny
6. Oskar9- sorry,czasami mnie trochę ponosi, ale cieszę się, że w miarę spokojnie to odebrałeś. Swoją drogą byłeś blisko, wystarczyło dodać you tube - 'you tube petrov malezja 2011' i daje to jeszcze lepszy wynik, niż to moje zapytanie.
8. Kazik
3. Oskar9 FORMULA 1 2011 MALAYSIA FP1-PETROV BRAKE FAILURE....Tam nawet z początku nie zauważyłem,że Vitaly dostał w głowę jakimś elementem...ma chłop szczęście i twardy łeb (kask).
9. Oskar9
Witalij Pietrow, Jarno Trulli, Sebastien Buemi i Pastor Maldonado [Bell] testują ten pasek w Malezji, ale firmy Bell, Arai i Schuberth bezwzględnie będą musiały dostarczać kaski z tym rozwiązaniem w dalszej części sezonu.
"Dodaliśmy około 70 gramów do wizjera, ale dzięki temu podwoiliśmy wytrzymałość na uderzenie" - powiedział Andy Mellor, doradca FIA ds. technicznych.
akurat testuje wzmocniony kask ;)
10. Budyn_F1
Jutro powinno byc lepiej po prostu dzisiaj bylo troche pechowo.
11. grzegorz0812
8. Kazik
twardy i przetestowany dobrze w zeszłym sezonie :)))
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz