komentarze
  • 1. Porky2
    • 2011-04-07 09:37:28
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    nawet 0,7 na okrazeniu? ciemno widze.... poza tym 1,7 by wiele nie zmienilo, a co dopiero 0,7, ale zycze szczescia:)

  • 2. pjc
    • 2011-04-07 10:08:30
    • *.244.91.2

    Czyli chyba znowu popłyną w kwalifikacjach.

  • 3. fezuj
    • 2011-04-07 10:38:19
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Jak przeczytałem- "HRT z nowymi częściami w Malezji"
    to pomyślałem że jakieś w Australii zdążyły się już zużyć ;)

  • 4. Konik_mekr
    • 2011-04-07 11:31:38
    • *.gorzow.mm.pl

    3. fezuj, ja pomyślałem, że chodzi o nowy zestaw opon:). Ojj, biedny ten team...

  • 5. pawel123
    • 2011-04-07 11:49:14
    • *.dynamic.chello.pl

    1. Porky2
    akurat Liuzzi'emu 1,7s by pomogło, bo tyle mu właśnie zbrakło do 107% w qualach w Australii :) bo w ogóle moim zdaniem już w fazie testów powinno się eliminować zespoły znacznie odstające czasami od powiedzmy środka stawki; jestem pewien, że HRT znów się nie popisze... a wolne bolidy tylko zawadzają na ciaśniejszych torach; ale dam im jeszcze ze dwie szanse i dopiero będę piętnował na całego ;p

  • 6. Łukasz.
    • 2011-04-07 14:14:32
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    A ja mam prośbę do pierwszego kierowcy w Q1: Wyeliminuj jak najwięcej wolnych kierowców :) Od razu robi się ciakawiej, kiedy to wszyscy nagle cisną, aby tylko nie odpaść. A co do HRT to szczerze podobają mi się ich bolidy. Ciekawe czy te "nowe" przednie skrzydło da 0,7s. na okrążeniu (...) Jeśli tak to OK. Śmiałbym się gdyby te skrzydło poprawiało jeszcze więcej (kto wie czy nie jest takie jak Red Bulla lub trochę gorsze), ale jakby weszli do Q1 to wielki podziw. POWODZENIA! ;)

  • 7. adam McL
    • 2011-04-07 15:02:45
    • *.pila.vectranet.pl

    tak to jest jak się przerobi poczciwego fiata 126p.

  • 8. pjc
    • 2011-04-07 21:35:57
    • *.unknown.vectranet.pl

    @6 w Q1 to oni jechali już w Australii.
    Tylko tej części kwalifikacji oraz "107%" niestety nie przebrnęli.
    W wyniku tych zdarzeń zaliczyli pierwsze od wielu wielu lat podwójne DNQ.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo