Poniżej przedstawiamy strategie doboru opon w GP Abu Zabi 2009.
FerrariGiancarlo Fisichella: miękkie - średnie - średnie
Kimi Raikkonen: średnie - miękkie
McLaren
Lewis Hamilton: średnie - średnie - DNF
Heikki Kovalainen: średnie - miękkie
BMW Sauber
Robert Kubica: średnie - średnie - miękkie
Nick Heidfeld: średnie - średnie - miękkie
Renault
Fernando Alonso: średnie - miękkie
Romain Grosjean: średnie - miękkie
Toyota
Jarno Trulli: średnie - średnie - miękkie
Kamui Kobayashi: średnie - miękkie
Toro Rosso
Jaime Algersuari: średnie - średnie - DNF
Sebastien Buemi: średnie - średnie - miękkie
Red Bull
Mark Webber: średnie - średnie - miękkie
Sebastian Vettel: średnie - średnie - miękkie
Williams
Nico Rosberg: średnie - średnie - miękkie
Kazuki Nakajima: średnie - miękkie
Force India
Adrian Sutil: średnie - średnie - miękkie
Vitantonio Liuzzi: średnie - miękkie
Brawn GP
Jenson Button: średnie - średnie - miękkie
Rubens Barrichello: średnie - średnie - miękkie
01.11.2009 20:29
0
Dobra guma nie jest zła ... jak ma odpowiednie ciśnienie ... ehhhh !
01.11.2009 20:34
0
Zła guma nie jest dobra - i sezon się skończył.....
01.11.2009 20:54
0
Niestety, pomimo wypracowanej przewagi Robert ją stracił zaraz po wyjeździe z pit lane. Czy ktoś wie gdzie można prześledzić czasy Roberta okrążenie po okrężeniu? Dziwne jest to, że po zmianie ogumienia na tą samą mieszankę, nagle zaczął tracić szybkość. W Brazylii był najrówniej jadącym kierowcą i to utrzymującym bardzo wysokie tempo, natomiast w Abu Zabi jechał raz szybko, a raz poniżej swoich możliwości. Chciałbym się dowiedzieć co było tego przyczyną. Może chodziło o promowanie Heidfelda, który jak wiadomo wciąż jest bez pracodawcy?
01.11.2009 21:12
0
Być może, to nie wykluczone!
01.11.2009 21:27
0
3. myślę, że to może być prawdą... niestety!
01.11.2009 21:32
0
walerus, więc która guma była zła, a która dobra? A może wszystkie były złe? Albo wszystkie nie były dobre? :P Pozdrawiam :)
01.11.2009 23:18
0
3. Jeśli twoja teoria jest prawdziwa to Nick dostał wieeelką przysługę od Kubika
02.11.2009 09:14
0
1. grzes12-na szczęście dobra guma odchodzi , jeszcze tylko roczek i bye bye
02.11.2009 09:24
0
1-8 - przecież widomo co było przyczyną słabszej formy Roberta - opuszczony z powodu awarii drugi trening w godzinach wieczornych - Robert przyznał że z braku informacji o zachowaniu się bolidu na zimnym torze źle ustawił swój bolid i po kwalifikacjach w których na zimnym był już słaby, inaczej by go ustawił - ale było już po zupie....
02.11.2009 10:24
0
3. carrera996 zajrzyj tutaj - www.visionf1.com
02.11.2009 11:06
0
10. arecki _ Dzięki wielkie za link.
02.11.2009 11:44
0
8 dziarmol A niech idą w chole.. , najważniejsze będzie to aby Michelin wróciło... A Maxa za przepis dotyczący jedynego dostawcy opon do F1 powinni postawić pod trybunał stanu !
03.11.2009 08:41
0
3. carrera996 - zgadzam się z Tobą, bo gdyby Robert źle ustawił bolid pod chłodny asfalt to nie byłby taki ździwiony po wyścigu, wyglądało na złe ciśnienie i pewnie Robert wiedział że chodziło o promowanie Nicka ale nie mógł tego głośno powiedzieć (może kiedyś napisze książkę i po latach się dowiemy ciekawych rzeczy o układach i stosunkach w BMW-Sauber), cieszę się że to już koniec
16.02.2011 15:45
0
Dogonisz Kubicę Schumi, GOOO!!!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się