WIADOMOŚCI

  • 06.04.2009
  • 4386
Liuzzi pojedzie w A1GP
Liuzzi pojedzie w A1GP
Vitantonio Liuzzi, kierowca rezerwowy Force India zasiądzie w bolidzie serii A1GP. Liuzzi dostał pozwolenie od swojego teamu, aby wziąć udział weekendzie A1GP w Portugalii, na torze Autódromo Internacional do Algarve.
baner_rbr_v3.jpg
Liuzzi po raz pierwszy w bolidzie A1GP zasiądzie już w piątek, podczas pierwszej sesji treningowej. Trzeci kierowca Force India powiedział:

„Oczekuję z niecierpliwością na start w A1GP, na powrót do wyścigów, co jest tym, co lubię najbardziej. Jestem zadowolony, iż Vijay Mallya i Force India pozwolili i wziąć udział w tych zawodach, dzięki temu mogę ponownie poczuć adrenalinę i atmosferę wyścigową.”

Liuzzi ma również jeździć w A1GP podczas kolejnego weekendu tej serii – w Wielkiej Brytanii na torze Brands Hatch.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

11 KOMENTARZY
avatar
grzybek12345

06.04.2009 20:35

0

BI bardzo dobrze, niech se pojeździ;D


avatar
walerus

06.04.2009 20:44

0

też jestem za - kierowcy testowi to teraz dziadzieją bez wyścigów....


avatar
Ra-v

06.04.2009 20:59

0

niech jedzie... co mu pozostało...


avatar
Aragorn

06.04.2009 21:06

0

Wszystkie zespoły powinny pozwolić swoim kierowcom testowym na jazdy w niższych seriach wyścigowych. Bez tego są oni w tym sezonie na straconej pozycji.


avatar
kubica89

06.04.2009 21:08

0

Przy tym 'postępie' technologicznym Formuły 1 niedługo zaniknie jakakolwiek różnica m-dzy tymi seriami :) God bless Eclesstone... NOT.


avatar
kubica89

06.04.2009 21:09

0

Pardon - Ecclestone*


avatar
Skoczek130

07.04.2009 11:43

0

Przy tylu zmianach zespół w żadnym wypadku nie mógłby zakazać mu zakazać startu w wyścigach. Ciekawe, jak mu pójdzie? W Speedcarach było całkiem nieźle...


avatar
Albatron76

07.04.2009 15:33

0

Tak sprawdziłem z ciekawości jak sie prezentuja formuła A1GP. W zasadzie to bolidy oparte na konstrukcji Ferrari F2004 z silnikiem Ferrari V8 4,5L pojemności i 600 KM mocy. Opony typu slick firmy Michelin. Ubiegłoroczny najlepszy czas na torze Sepang to 1.49 min. Dla przykładu tegoroczny najlepszy czas BrawnGP 1.36. ( Czasy z wyścigu a nie z eliminacji ) Różnica niewielka ale jednak :)


avatar
Skoczek130

07.04.2009 17:34

0

Według Ciebie 13 sekund to różnica niewielka? TOż to przepaśc. Bolidy A1GP można porównac do GP2, a bolidy GP2 po F1 są najszybsze.


avatar
Skoczek130

07.04.2009 17:35

0

Poprawię się: nie przepaśc, bardzo duża różnica.


avatar
Albatron76

08.04.2009 14:53

0

Dodałem na końcu zdania taki znaczek :) wiec nie ma sie o co spierac. Pozdrawiam


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu