Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone odpowiedzialny za rozwój opon, następująco wypowiedział się przed weekendem w Monako:
„Monako jest trudnym do opanowania torem i każdy błąd może wiele kosztować, ponieważ banda jest bardzo blisko. Na ten weekend przygotowujemy nasze najbardziej miękkie mieszanki, miękką i super miękką.”„Na tym torze naszym oponom będą stawiane wysokie wymagania i przyczepność tylnich opon jest szczególnie ważna. Bez kontroli trakcji i z śliską nawierzchnią, kierowcy będą mieli dużo pracy.”
„Ubiegłoroczna super miękka mieszanka została zmodyfikowana, aby dać więcej przyczepności i staraliśmy się osiągnąć to bez poświęcania jej pozostałych walorów, takich jak szybkość zużywania i sztywność.”
„Monako będzie pierwszym w tym sezonie weekendem, gdzie użyjemy takich mieszanek, więc będzie interesującym zobaczyć jak będą spełniać swoje zadania, zwłaszcza że będziemy używać tych opon podczas następnego w kolejności GP Kanady.”
21.05.2008 12:53
0
Opony nie będą grały głównej roli w tym wyścigu. W Monaco można pojechać wyścig na jeden postój, bez żadnych problemów.
21.05.2008 12:57
0
I teraz na wp.pl powinien się pojawić artykuł zatytułowany: "Każdy błąd może wiele kosztować, ponieważ banda jest bardzo blisko" i w tle zdjęcie jakiegoś rewolweru
21.05.2008 13:24
0
Skoro dział rozwoju opon ma w Japonii dyrektora to chyba są one ważne ;) A tak serio to opony stanowią jeden z elementów strategii wyścigów.
21.05.2008 13:54
0
Pamiętam zeszłoroczny wyścig gdzie strategia jednego postoju dla Roberta okazała się zła bo utknął za Coulthardem. Jazda na jeden pit nie pozwoli z tak dużym obciążeniem na zdobycie PP a PP jest kluczem do zwycięstwa w dodatku na starcie cięzkim bolidem można stracić pozycję
21.05.2008 14:01
0
pragnę innych opon niż Bridgestone-- wtedy będzie postęp w branży opon
21.05.2008 14:45
0
mario547-nie za COULTHARDEM a Barichello. Pozdrawiam.
21.05.2008 15:05
0
aż mi miękko i supermiękko jak pomyślę o Monaco i zużyciu gum......
21.05.2008 15:28
0
Strategia powinna zależec od sytuacji na torze.W Monako może 2-3 razy wyjechac SC i lepiej jechac na 1 postój.Pierwszy przejazd na 31-32 okr.z supermiękką.Z taką ilością paliwa Robert powiniem byc 4-5 w kwalifikacjach.Ferrari i Maki przed nim,wiec nikt go nie będzie hamował(Mam nadzieje,że ze startem będzie OK)Póżniej w zależności od sytuacji dwa lub jeden pit.
21.05.2008 15:28
0
to tam beda probowac?! nie no lepszego miejsca to nie mogli znalezc?!
21.05.2008 16:32
0
Szczerze mówiąc powinno być PRZYNAJMNIEJ dwóch dostawców opon.Tylko wtedy bowiem jest możliwy rozwój i postęp.W sytuacji kiedy jest tylko jeden producent istnieje ryzyko że w którymś momencie osiądzie na przysłowiowych laurach z myślą że ''i tak żaden team nie ma wyboru bo tylko MY dostarczamy opony"
21.05.2008 16:45
0
opony jak zwykle będą bardzo ważne
21.05.2008 17:03
0
a co by się stało jakby dali średnie i twarde ---mogli by dawać nawet śniegówki a i tak zespoły przystosowały by się do nich
21.05.2008 20:20
0
Po odejściu Michelin z F1 wiele zespołów miało problemy z przystosowaniem się do Bridgestone'ów... A tak zespoły nie mają wyjścia... Muszą brać to co dostają.
21.05.2008 23:09
0
Ja tez uwazam ze 1 postoj to dobre rozwiazanie nawet jak maki i ferrari nawet odjada po starcie to straca na wyjezdzie SC a Robert dojedzie do stawki a SC wyjedzie napewno szczegolnie znajac zapedy zawodnikow RedBulla i reszty zawodikow z koncowki stawki tylko ze z pelnym bakiem bedzie ciezko pokonac Alonso ktory chcac sie pokazac bedzie jak zwykle jechal na oparach.... ale nawet to juz pokazal ze na oparach bedzie szybszy niz Robert i nie bedzie go blokowac ... a Alonso to chyba jedyny ktory moze zagrozic BMW nawet jadacym z pelnym bakiem ....
21.05.2008 23:45
0
mario547, a nie był to przypadkiem Barichello? Tak coś mi się kojarzy, że to za nim utknął, a nie za DC.
23.05.2008 19:21
0
Niewazne zakim utknol wazne jest jak pojedzie teraz.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się