Bolidy teamu Super Aguri przez trzy dni ostatnich testów na zmodernizowanym torze Spa-Francorchamps pokonały dystans niemal 1.500 kilometrów, testując przede wszystkim ogumienie Bridgestone, oraz pakiet aerodynamiczny.
Takuma Sato ocenił minione dni jako pozytywne - ciesząc się ze sporej ilości danych do analizy. Japończyk wypowiedział się także na temat ostatnich modyfikacji toru w Belgii.
"Był to interesujący dzień. Pogoda nie była stabilna - z rana było wilgotno, później jeszcze nieco padało, ale generalnie mogliśmy wykonać sporo przejazdów na suchej nawierzchni. Przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na pracy przy ogumieniu i analizie pakietu aerodynamicznego - ale rozwijaliśmy również nowy system elektroniczny. Mieliśmy z tym wiele pracy, i udało się zebrać pokaźną ilość informacji."
"Modyfikacje toru wykonane są bardzo dobrze. Jest tu nowa nawierzchnia, dająca nieco lepszą przyczepność; jest też większa szansa na wyprzedzanie przez starą szykaną Bus Stop - teraz, przed zmodernizowaną sekcją, trzeba ostro przyhamować. Wszystkie zmiany wyglądają na dość bezpieczne - choć wjazd na pitlane jest za wąski. Jeśli zrobią coś z tym przed Grand Prix, będziemy mogli liczyć na dobry wyścig."
13.07.2007 12:52
0
Zapowiada sie ciekawy wyścig!
13.07.2007 13:04
0
Wszyscy chwalą "poprawki" na torze oprócz wjazdu na pit lane.Miejsca jest tam tyle,że jeden bolid się zmieści więc ciekawe co by się działo podczas wyścigu gdyby np.bolid wjeżdżający na pit lane uległ awarii.Każdy następny próbujący wjechać do boksów czeka aż służby porządkowe usuną zepsuty bolid? (trochę chore-jak FIA zaakceptowała takie rozwiązanie ?) Chyba jedynym,który akceptuje nowy wjazd do aleii serwisowej jest Antony (kolega z teamu Takumy Sato).Dziwne.
13.07.2007 13:23
0
Dlatego Stowarzyszenie Kierowców (GPDA) wysłało w tej sprawie pismo do FIA, argumentując, że wjazd ten jest za wąski i za ciasny. Proszą, aby do wyścigu we wrześniu go poszerzono. Również się dziwię dlaczego zrobili taki wąski ten wjazd. Może po prostu w czasie prac modernizacyjnych nie było tam delegatów FIA? :)
13.07.2007 13:24
0
Ralf także uważa że jest ok - chyba się umówili ;D
13.07.2007 14:40
0
Widzialam kiedys jak dwaj kierowcy walczyli o miejsce juz w pit lane (jeden obok drugiego) dlatego wazne jest zeby zmiescila sie wieksza liczba bolidow ;) oczywiscie nie tylko z tego powodu :]
13.07.2007 15:13
0
ciekawe czy BMW tez cos wprowadzilo nowego zeby robert byl szybszy i lepszy
13.07.2007 15:13
0
ciekawe czy BMW tez cos wprowadzilo nowego zeby robert byl szybszy i lepszy
13.07.2007 15:44
0
Kubica podobno dopasował swoj "agresywny" styl jazdy do nowych opon Bridgestone. W czasie testów podczas mniemania ekspertów Robert poczynił najwieksze postępy. Również Massa i Alonso są zadowoleni z prowadzenia bolidu na tych oponach.
13.07.2007 22:38
0
good luck Sato... ;-)
14.07.2007 09:29
0
Skoro Ralf uważa, iż jest ok jak stwierdził Khey F1 fun to GPDA dziwnie pracuje... przecież młodszy z braci Schumacherów jest jej przewodniczącym.
14.07.2007 12:30
0
Racja Morte.Mnie też Ralf zadziwia ale myślę,że skoro list kierowców (GPDA) dotarł do C.Whitinga to jakieś "ruchy " zostaną poczynione.
14.07.2007 22:50
0
Podobno jednak kierowcy nie wysłali do FIA listu w tej sprawie.
14.07.2007 23:12
0
ja myślę iż Sato prędzej będzie miał rozstępy niż postępy... ;-)
15.07.2007 00:41
0
Niby David Coulthard potwierdza,że list wysłano.Swoją drogą to skoro większość kierowców ma uwagi do wjazdu na pit lane to w czym jest problem? Zmienić wjazd,
15.07.2007 13:18
0
Znalazłam na jednej ze stron wypowiedź Trullego odnośnie tego pisma. On nie potwierdził tego. Myślę, że najrozsądniej będzie, jesli zmienią i poszerzą ten wjazd, napewno zdążą na czas.
15.07.2007 14:49
0
truli liczy tam na demolkę... ;-)
18.07.2007 14:20
0
killer jest głodny ? :P
15.05.2008 19:25
0
Jak ja bym sie chcial znalezc posrod takich kibiców
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się