WIADOMOŚCI

Webber zignorował team orders
Webber zignorował team orders
Mark Webber na konferencji prasowej po wyścigu w Silverstone przyznał, że zespół kilka razy prosił go o utrzymanie pod koniec wyścigu pozycji za Sebastianem Vettelem, jednak on sam postanowił zignorować instrukcje zespołu.
baner_rbr_v3.jpg
Tzw. team orders, po kilku latach przerwy, oficjalnie powróciły do Formuły 1, a kibice z całego świata na ostatnim okrążeniu GP Wielkiej Brytanii mogli się przekonać jak takie zespołowe instrukcje wyglądają w zespole Red Bulla.

Webber zapytany o to jak się czuje w związku z wydaniem team orders przez jego zespół odparł: „Nie jest mi z tym dobrze. To jest moja odpowiedź.”

„Gdyby Fernando [Alonso] odpadł na ostatnim okrążeniu, walczylibyśmy o zwycięstwo.”

„Oczywiście zignorowałem polecenie zespołu, ponieważ chciałem zyskać pozycję. Seb dawał z siebie wszystko, ja też dawałem z siebie wszystko. Nie zamierzałem w nikogo wjechać.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

68 KOMENTARZY
avatar
gpmr

10.07.2011 19:48

0

Ale o co wielkie halo? Zignorował team orders więc walka na torze była jednak wg możliwości i Webber i tak ją przegrał.


avatar
mateq

10.07.2011 19:50

0

Vettel pokazał klasę nie mogąc wyprzedzić Hamiltona na gorszych oponach.I nie było że on wiele razy zmieniał tor jazdy tak jak to pseudo komentatorzy mówili.Vettel umie jechać dobrze jak ma czysty tor a jak nie to panikuje.Brawo Mark. Dawaj do Renault i z Robertem będziecie super ekipą.


avatar
Swisst

10.07.2011 19:54

0

37. mateq POPIERAM MARK I ROBSON hmm mistrzostwo gwarantowane:):)


avatar
gpmr

10.07.2011 19:58

0

Vettela Hamilton też nie mógł wyprzedzić nie raz, ten wielki fighter się wlókł za Sebą. Jakby to wszystko było takie proste to może byście to rzeczywiście ogarniali, a tak pozostaje tylko rzucanie wyzwisk i pieniactwo.


avatar
Jaro75

10.07.2011 20:24

0

Tak Marc :) H.. im w d... :)


avatar
mucha155pf

10.07.2011 20:34

0

Zgadzam sie z mateq-iem w 100%. Vettel pokazał co umie jak trzeba było wyprzedzić Hamiltona. A wydaje mi się, że tak samo jak teraz team orders sa dozwolone tak samo Webber sobie może zignorować dane polecenie i wcale mu się nie dziwie...


avatar
alex8518

10.07.2011 21:10

0

Dla mnie Weber jest mistszem i niech ucieka jak naj dalej od RB bo leca z nim w h.. a vetel nie umie jezdzic i poraz drugi zostanie mistszem dzieki FIA bo pryncypaly pozwolili na tim orders


avatar
athelas

10.07.2011 21:27

0

Czytam to samo w komentach co po wyścigu, więc nie bardzo chce mi się odpowiadać, bo wielu rzeczy nie widzicie w tym wszystkim... Zwrócę uwagę tylko na jedno: Dlaczego Alonso jest bohaterem F1, jeśli też ma wsparcie jak Vettel w Red Bullu i też stosowali Team Orders? Są równi i równiejsi? No tak, Vettel jest z Niemczech... Poza tym krzyczcie krzykacze. I tak Vettel WDC 2011, tego już nie ma szansy zmienić.


avatar
Swisst

10.07.2011 21:36

0

43. athelas nie nie oto chodzi o to ze fetel nie jest taki doskonały gdyby mial szybki bolid i był swietnym kierowca to dogoniłby alonso i wyprzedził Hamiltona bez zadnych problemów a tu nie ma juz nadmuchiwanych dyfuzorków i siagi zmalały gdyby Webber miał identyczną konfiguracje bolidu i wsparcie zespołu to vettel napewno nie wygrywałby wszystkiego!!!!!!!!!!! a po za tym było widac ze Webber mogł wyprzedzic na ostatnim kułku Vettela bez zadnych problemów ale po komunikacie spuscił z gazu proste!!!!!!!!!!! Horner betonowe buciki i ocean!!!!!!


avatar
Swisst

10.07.2011 21:38

0

i nie gadaj ze przydup.....a sie do Vettela bo jest z niemczech bo kazdy wie ze vettel nie jest az takim swietnym kierowca jak go wywyrzszaja!!!!!!!!!!!! pozdro dla kumatych:)


avatar
Skoczek130

10.07.2011 23:08

0

29 @paluchVettela - Horner jest starszy od Webbera, więc to Autralijczyk jest bardziej gówniarzem do Hornera. Cóż, Mark nie posłuchał zespołu, ale i tak nie wyprzedził Vettela. Więc nie róbcie z igły widły. ;]


avatar
Skoczek130

10.07.2011 23:18

0

@Swisst - po pierwsze - nie musisz pisac tylu wykrzykników. Kazdy chyba zmukał, że się drzesz. ;] Po drugie - jak już piszesz o którymś z kierowców, to przynajmniej pisz poprawnie - co to jest fetel!? Może lepiej napisz fotel!? Przynajmniej bedzie logiczne... ;] Po trzecie - "kułku" pisze się przez "ó", a nie "u". Dziękuje i pozdrawiam. ;]


avatar
Skoczek130

10.07.2011 23:21

0

@athelas - no właśnie - niestety większośc Polaków nadal ma kompleks na punkcie Niemców. Biją nas we wszystkim i to boli. Osobiście uwielbiam ten kraj! Nie patrzę na przeszłośc, bo w niej nie żyłem i mnie specjalnie nie interesuje. Ważna jest teraźniejszośc i przyszłośc! :)) Pozdrawiam! :))


avatar
Skoczek130

10.07.2011 23:23

0

@alex8518 - "mistszem" może i tak, ale "mistrzem" na pewno nie... W 2010 roku był bliski, ale się spalił. Taki jest z niego "mistrz". ;/


avatar
Vettelowa

11.07.2011 02:05

0

no nie wytrzymam! nie dość, że Vettel nie wygrał, brazylijczycy nie mają złota, to jeszcze Wy wypisujecie bzdury! po kolei: pomijając to, z czymś się zgadzam, że nie lubicie Vettela, bo jest Niemcem i jest najlepszy, i ma wsparcie zespołu. to o ile mi wiadomo to kierowcę ocenia się po tym, co reprezentuje swoją jazdą. to przypominam Wam, że Vettel jest w tym zespole (który jest aktualnie najlepszy) właśnie dlatego, że ktoś docenił jego talent jako kierowcy. a on tylko udowadnia, że na to zasłużył.w zeszłym roku zdobył tytuł mistrza. dlaczego? no dlatego, że w ostatnim wyścigu nikt Webberowi nie zabrał śrubki i nie dał Vettelowi, tylko dlatego, że okazał się lepszy w ważnym momencie. a w tym sezonie tylko udowadnia, że jest mistrzem. nie zaprzeczam, że Web jest dobrym kierowcą, ale nie ujmujmy niczego Vettelowi. co do tego wyścigu. na starcie nie zauważyłam, żeby ktoś Webberowi przeszkodził, a jakoś przegrał z Vettelem... po drugie to, że nie wyprzedził Hamiltona nie świadczy niczego złego o jego jeździe tylko to, że Hamilton zawsze mocno trzyma pozycję, a nie zawsze warto ryzykować. a po trzecie, to co już zostało wspomniane tutaj, to to, że Webber przyznał, że nie zważał na team orders ( które są DOZWOLONE w tym sezonie) a przyjechał za Vettelem. a na koniec, nie wiem, czemu tu się dziwić, Vettel ma przewagę w klasyfikacji ogólnej i RBR chcą to utrzymać. więc wolą Sebastiana na drugim miejscu niż Marka. proste.


avatar
Vettelowa

11.07.2011 02:06

0

sory, że takie długie, ale krócej się nie dało. : )


avatar
Vettelowa

11.07.2011 02:16

0

przy okazji to nic dziwnego, że RBR stawia na Vettela. jest młodszy, ma większy talent, lepiej startuje, ma chęć walki, a Webber jest starszy, gorszy ( przez ileś lat jakoś nie świecił talentem). a nie można mieć w garśći i gołębia, i wróbla, bo to bezsens. w Ferrari dominuje Alonso, w Renault dominował / dominuje Kubica, w Brawn GP dominował Button. a jak w McLarenie teraz już przestał tak dominować Hamilton to jest to piękna współpraca obu kierowców, jednak Button jest 'cichy', robi swoje i nie sprzeciwia się ekipie. a Webber zaczął tworzyć problemy, kiedy Vettel okazał się lepszy. tylko nie oszukujmy isę, do jakiego zespołu on miałby pójść jak nie zostać w RBR, hm ?


avatar
emi_lla

11.07.2011 07:32

0

ciekawe kogo RB by zatrudnił gdyby webber odszedł z RB. żaden z lepszych kierowców chyba nie chciałby jeździć w cieniu Vettela. mam nadzieje że robert też nie. no chyba że samochód jest naprawdę tak fenomenalny że wystarczy im kierowca który nie rozbija bolidu na bandach. bardzo ciekawe jak rozwiążą problemy wewnątrz ich zespołu.


avatar
devious

11.07.2011 10:24

0

@53 mogą brać Heidfelda :D :D :D


avatar
Vettelowa

11.07.2011 14:06

0

na razie to jeszcze raczej Webber tam zostanie, a jak nie to chodzą słuchy, że myślą nad Ricciardo.


avatar
Swisst

11.07.2011 21:51

0

50 Vettelowa haha sluchaj wiec webber oddal pozycje bez walki twojemu ukochanemu vettelkowi to bylo widac tak ze nawet niewidomy by zauwazyl wiec nie gadaj mi tu ze Web przegal pojedynek na starcie bo piszesz bzdury.... ;Ppozdro


avatar
Vettelowa

11.07.2011 23:44

0

mhm, a na innych wyścigach Webber oddawał pozycję innym kierowcom, ze względu na co? na to, że ich lubi ? jakoś nei wydaje mi się, Webber nie umie dobrze startować po prostu.


avatar
Skoczek130

12.07.2011 00:43

0

@Vettelowa - to Brazylia nie wygrała Ligi Światowej!? Zaje""""""!!!!!!!!! :))))))))))


avatar
Skoczek130

12.07.2011 00:44

0

56. @Swisst - idź lecz kompleksy gdzie indziej, bo szkoda gadac... ;/


avatar
Swisst

12.07.2011 11:09

0

57. Vettelowa dziwne to ze web wystratował w miare a nagle tak to wyglodało jakby wrecz spuscił noge z gazu i nie chodzi mi o to ze Webber kazdemu oddaje pozycje tylko pewnie takie dostał polecenie juz w boksie przed wyscigiem zeby przepuscic vettela i jechac za nim nim!!!!!! w koncowce było widac jaki miał byc uklad Vettel miał byc przed weeberem i tyle w tym temacie a gdyby byly jeszcze 2 okrazenia to vettel by nie miał szans i webber byłby przed vettelem proste 59. Skoczek130 kompleksy ?? zastanow sie co Ty mowisz ja nie mam zadnych kompleksow tylko mowie jak było gdybys ogladał wyscig i ogladnoł powtorke ze startu kilkanascie lub wiecej razy to byscie zauwazyli ze nagle Web zwolnił bo gdyby trzymal noge na gazie do dechy i zjechal na prwa strone to Vettel by nie miał szans go wyprzedzic!!!!


avatar
Vettelowa

12.07.2011 23:59

0

60. Swisst odnoszę wrażenie, że doszukujesz się trochę tego gorszego traktowania Webbera nawet tam, gdzie go nie ma. Webber nie umie startować i już, prawie za każdym razem to udowadnia, a to że startował za nim Vettel i go wyprzedził to tylko jeden z wielu przypadków, nic wiecej.każdy zespół ma lidera, a w RBR jest nim Vettel, w którym pokładają większę nadzieję, to już wyżej napisałam. nie ma sensu rozmawiać co by było, gdyby było więcej okrążeń, bo wyścig miał ich 52 i to one sie liczą.


avatar
Swisst

13.07.2011 01:25

0

61. Vettelowa tak zgadzam sie z Toba w tym momencie ale tez nie mozna wywyrzszac tak bardzo Vettela poniewaz każdy z kierowców w czołowce ma szanse wygrac tak jak to zrobił Alonso na siverstone i tak jak to zrobił Button na gp Kanady... i nie zebym mial cos do Vettela bo jest z niemiec jak tu słyszałem od Skoczka130 czy athelas ze ja mam kompleksy co to ma wogole byc poprostu ja nie przepadam za Vettelem i tyle kazdy ma swojego faworyta i swoje zdanie ja je wyraziłem moze w agresywniejszy sposób a jak sie to komus nie podoba to niech nie czyta proste .. a tak poza tym to nie mam nic do ludzi o NIemieckim pochdzeniu Pozdro!!


avatar
Swisst

13.07.2011 01:26

0

Sorki o Niemieckim Pochodzeniu :)


avatar
Vettelowa

13.07.2011 01:49

0

ja trochę wywyższam Vettela, ale zdaję sobie z tego sprawę. ; ) i tak ja w przypadku wygranej Alonso, która mu się należałał, ale myślę, że duże znaczenie miał błąd mechaników w tym wyścigu, tak wygrana Buttona była niesamowita. okej, ja nie przepadam za Webberem, a tymbardziej za Alonso, ale nie ujmuję Hiszpanowi umiejętności.


avatar
Vettelowa

13.07.2011 01:55

0

sory jakoś tak nie składne to zdanie. * i tak w przypadku wygranej Alonso w tym wyścigu, myślę że duże znaczenie miał błąd mechaników, zaś wygrana Buttona była niesamowita. mimo tego, Alonso zasłużył na wygraną w tym sezonie.


avatar
Swisst

13.07.2011 09:40

0

tak jak najbardziej zasłużył na zwycięstwo.... może masz racje troche ujmuje Vettelvi umiejentności przez te moje komentarze chodzi mi głownie o to ze(podkreslam) w moich oczach Vettel nie pokazał mistrzowskiego potencjału bo zawsze ma PP startuje dobrze i cały czas jedzie do przodu a chciałbym zeby pokazał cos z wyprzedzania kierowców walki o zwycięswto bo tego jeszcze nie zaobserowałem w jego jezdzie proste i tyle w tym temacie niech wygra Najlepszy . Ale szczerze mowiac to wole zeby wyscigi wygrywał zawsze ktos inny bo wtedy zaczyna sie walka o mistrzostwo tak jak to było rok temu gdzie 4 kierowców miało szanse na Tytuł Pozdrawiam:)


avatar
Swisst

13.07.2011 09:41

0

*Vettelovi


avatar
Vettelowa

13.07.2011 11:41

0

z tym mogę się zgodzić, jazda Vettela zyskałaby na atrakcyjności, gdyby musial nadrabiać pozycję jak ostatnio Hamilton. może to isę jeszcze zmienić, chociaż dla mnie to ten sezon bardzo przypomina 2009, gdzie Brawn GP mialo wystarczającą przewagę z początku na całą resztę sezonu. tyle w tym temacie. pzdr. : )


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu