WIADOMOŚCI

Hydraulika problemem McLarena
Hydraulika problemem McLarena
Przebieg dzisiejszej sesji z pewnością nie był wymarzony ani dla zespołu McLaren, ani dla Jensona Buttona. Brytyjczyk już w chwilę po rozpoczęciu przejazdów – oraz pod ich koniec – musiał zatrzymać się w garażu na dłużej z powodu problemów z hydrauliką. Ostatecznie były mistrz świata zdołał pokonać 54 okrążenia.
baner_rbr_v3.jpg
„Nie pokonujemy tylu okrążeń ile byśmy chcieli, jesteśmy więc trochę do tyłu w porównaniu z innymi zespołami, a to stawia nas w gorszej sytuacji” - mówił Button. „Wiemy jednak jak rozwiązać ten problem. Miejmy nadzieję, że podczas dwóch kolejnych dni nasza niezawodność będzie lepsza, a my będziemy wyposażeni w części zapasowe".

„Pokonane kilometry nie pomagają tylko w rozwiązywaniu niezawodności, ale również w pracach nad ustawieniami. Trudno znaleźć dobre ustawienia przedniego skrzydła, gdy trzeba wypróbować mnóstwo konfiguracji mieszanek opon i poziomów paliwa. To wymaga czasu, zwłaszcza na torze takim jak ten, gdzie znalezienie balansu aerodynamicznego jest tak istotne”.

„Z tego bolidu nadal można wyciągnąć mnóstwo potencjału – teraz potrzebujemy odpowiedniego przebiegu aby zobaczyć co samochód potrafi. Miejmy nadzieję, że Lewisowi uda się to osiągnąć podczas dwóch najbliższych dni”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
xdomino996

19.02.2011 21:25

0

McLaren może być mocny w tym sezonie a może nawet dominować. Narazie są drobne problemy ale gdy wszystko pojdzie po ich myśli to inne zespoły bedą w szoku...


avatar
tomekj

19.02.2011 21:31

0

Tak jak narazie to oni sa sami w szoku jeszcze nigdy tak malo kolek w testach przedsezonowych chyba nierobili a oniczym dobrym to nieswiadzczy zwazywszy na nowe ogumienie to naprawde jest nieciekawie


avatar

19.02.2011 21:37

0

Tak jak narazie to oni sa sami w szoku jeszcze nigdy tak malo kolek w testach przedsezonowych chyba nierobili a oniczym dobrym to nieswiadzczy zwazywszy na nowe ogumienie to naprawde jest nieciekawie


avatar
koziu

19.02.2011 22:21

0

Szybkość bez niezawodności jest nic nie warta. Inne, mocne zespoły jeżdżą po 100 , 115 czy nawet 130, a oni ciągle oscylują w granicach 50-70, to trochę mało. Jednak i tak twierdze że nie będą gorsi niż np. Mercedes czy Ferrari.


avatar
kobi610

19.02.2011 22:32

0

Mam wrażenie że ten sezon będzie obfitował w dużo awarii i problemów technicznych. Dużo zespołów ma problemy. Wiem że to jeszcze wczesne testy ale jednak. Możliwe też że te awarie to też spory kamuflaż. Niezwykle trudno wywnioskować coś z tych testów. Do powrotu Roberta czuję że te wyścigi będą trochę monotonne bo najlepiej ogląda się wyścig jak włącza się do walki o wysokie pozycje kierowca który nie dysponuje najlepszym bolidem. tego będzie mi brakowało. Szybkiego powrotu do zdrowia Robert.


avatar
xdomino996

19.02.2011 23:05

0

Ok może narazie naprawdę maja mało okrążeń co nie jest zadowalające ale ten bolid jest strasznie innowacyjny i oni muszą zrozumieć co jak działa i co mogą jeszcze poprawić dobrze te MP4/26 sypie się teraz a nie w wyścigach.


avatar
ygor

20.02.2011 04:58

0

Mam taką teorię spiskową ;-) 1. Wyobraźcie sobie że wszystkie zespoły dochodzą do słusznego na chwilę obecną wniosku, że najważniejszy będzie teraz taki balans bolidu aby degradacja opon nie postępowała za szybko, czyli wiąże się to ze znacznie wolniejszą jazdą. 2. wyobraźcie sobie że szefowie 2 włoskich firm P. i F. to przyjaciele, którzy "mieszkali w tym samym pokoju w akademiku na studiach". 3. A teraz wyobraźcie sobie że na wyścigi zostanie przygotowana znacznie bardziej wytrzymałą mieszanka gumy w oponach i jeden zespół będzie o tym wiedział wcześniej. ta teoria ma wiele dziur ale ..........


avatar
cwirus92

20.02.2011 08:37

0

nie wiem co bierzesz, ale musi być dobre :D


avatar
ArthurPL

20.02.2011 11:16

0

Jak Ferrari daje rade to zawsze jest jakas teoria spiskowa .Bo oni z Itali i Ogumienie z Itali i cos tam z Itali i oni maja wszystko lepsze od innych.


avatar
pz0

20.02.2011 14:02

0

Nie mam żadnych obaw jeżeli chodzi o niezawodność bolidów. Ten element można szybko dopracować. Gorzej będzie z silnikami. Teraz wszyscy będą dmuchać w dyfuzor, a to jak wiemy po przykładzie RedBulla z zeszłego roku katuje silniki.


avatar
kubusf11

20.02.2011 14:08

0

Akcja"MOZAIKA DLA ROBERTA" ze zdjeć jego fanów. Dołącz się i TY, pokazmy mu że stać nas na gest ! Dodanie swojego zdjęcia zajmie Ci tylko chwilkę, a efekt będzie wspaniały. Dołacz się!!! --> F1ZONE.PL


avatar
Siffredi

21.02.2011 00:30

0

10. kubusf11 możesz przestać srać tym łańcuszkiem dookoła? uważasz, że zwróci mu to zdrowie, albo co lepsze czy ktoś w ogóle to zauważy oprócz ciebie? czy nie można #$! już nic przeżywać samodzielnie? Papież umarł, to samo-jakieś okienko miłości, Robert- mozaika, Smoleńsk-krzyż. wszędzie się trzeba łączyć i organizować w jakiś gównianych wymyślonych bzdurach. co za naród debili...


avatar
ygor

21.02.2011 00:40

0

7. cwirus92 przecież pisałem, że to spiskowa teoria ;P


avatar
Siffredi

21.02.2011 00:43

0

1. xdomino996 konkretnie o niczym nam nie powiedziałeś. post śmieć.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu